Gomi zat in de bus terug naar FOK!Town. Het was al laat, dus buiten de buschauffeur was hij de enige inzittende. Bij de volgende halte stapte zijn vriend in. "Ha, wat heb jij een raar pak aan!" grapte Gomi. "Ja, ik had een feestje" zei de nieuwe passagier. "Ga je mee naar mijn huis? Ik wil je iets laten zien."quote:
Dit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:48 schreef Lutte het volgende:
Zitten echt hele goede en leuke hints tussen!
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben trots op mijn moord van tv
ik wou het gruwlijk en hem anaal vernederen.. PatriQue89 schreef er een mooi verhaaltje van
Klopt.. de verwarring in nacht 2 vond ik dan ook grappig... mensen hadden zoiets van: neee... dit is te obviousquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Dit.
En 1e avond riep iedereen nog JAA 16:42 is te duidelijk..
De verdere nachten is het gebruikt maar (bijna) niet opgevat als hint,
Breezerslet17 -> 17 euro![]()
![]()
Ohja, laptop flipte, dus dat heb ik niet..quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
![]()
Er missen volgens mij 2 kills in nacht 3.
Waaronder de moord op mijik zou zo graag weten of ik mijn moordenaar ge-zombie-killed heb.
Het was een vredige stormachtige najaarsdag in het jaar 2011 toen Roger_Epiales de park liep te checken. Tot zover niks vreemds; iedereen loopt wel eens. Deze keer was het anders. Een als dadel verkleed figuur had Roger uitgekozen als slachtoffer. Nietsvermoedend slenterde Roger achter het dorp langs terug naar huis en ging zijn lemen hutje binnen. De dadel sloop erachteraan, de echte slachtpartij voorbereidend. Roger_Epiales stond zijn bed op te maken (die lipstick zag er écht niet uit), toen aan de rand van het bed een fel wit licht verscheen. Het was de dood, die met een hele reeks puntige stekels Roger_Epiales (Zombie) net niet dood genoeg schoet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
![]()
Er missen volgens mij 2 kills in nacht 3.
Waaronder de moord op mijik zou zo graag weten of ik mijn moordenaar ge-zombie-killed heb.
Waarom moest ik anaal vernederd worden?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben trots op mijn moord van tv
ik wou het gruwlijk en hem anaal vernederen.. de sl schreven er een mooi verhaaltje van
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:54 schreef 08gnoT. het volgende:
Harajuku. was nieuwe schoenen aan het passen. Als ze een sombere bui had, was dat het enige wat haar op kon vrolijken. Gelukkig had ze een kast vol in haar kelder en aangezien Harajuku al een beetje dement was, kon ze gewoon elke dag hetzelfde paar passen. Toen er ineens een vreemd figuur voor haar stond, dacht ze dan ook dat het haar minnaar wel zou zijn.
"Oh schat, ben je daar eindelijk! Wat doe je daar met dat touw en die worst? Ik wist niet dat je zo kinky was!"
Het duistere figuur mompelde wat. Hij knoopte het touw aan Harajuku.s enkels en hing haar ondersteboven in de douche, stopte de worst in het afvoerputje, draaide de kranen open en verliet het huis. Harajuku. (Dorp) verdronk terwijl ze probeerde de worst te eten.
Hints:
Schoenen passen: in fobo: (zonder UGG's!)
Vrolijk: HOMO#3018 - Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk...
kast: HOMO#2994 Met 27 kastlurkers.
Worst: HOMO#2995 Of je verse worst lust
Ik heb BB ge-zombie-killedquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, Roger, je bent gekilled door bart.. wie heb jij gekilld?
Nee door Erik toch?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, Roger, je bent gekilled door bart.. wie heb jij gekilld?
Ja, volgens mij erik dan..quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee door Erik toch?
(al twijfel ik zelf ook, maar de hints bij Hara passen beter bij mij volgens mij)
Omdat het konquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom moest ik anaal vernederd worden?
Zou ook kunnen, maar daar had ik dan toch geen wraak op kunnen nemen ivm nog levende bgquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee door Erik toch?
(al twijfel ik zelf ook, maar de hints bij Hara passen beter bij mij volgens mij)
Hahaha goed bezigquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij erik dan..
want roger vroeg of ie de goeie keus maakte... want wou degene killen die hem gekilled had.. maar aangezien toch beide maffia waren heb ik niks gezegd.. ( KIJK, IK KAN HET WEL BART!)
Het viel me nog mee dat ik niet gelijk werd koudgemaakt in nacht 2quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Omdat het kon
en wij irriteerden ons aan jou.. je was te goed met de hints
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, maar daar had ik dan toch geen wraak op kunnen nemen ivm nog levende bg![]()
Ben ik toch blij dat ik voor jou gekozen heb.
Dat was bewustquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het viel me nog mee dat ik niet gelijk werd koudgemaakt in nacht 2
als alle actieve mensen gelijk gekilled worden dan is het spel toch niet meer leukquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het viel me nog mee dat ik niet gelijk werd koudgemaakt in nacht 2
Klopt.. helaas gebeurde dit vorig jaar wel vaak..quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als alle actieve mensen gelijk gekilled worden dan is het spel toch niet meer leuk
Dat was niet de reden toch?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als alle actieve mensen gelijk gekilled worden dan is het spel toch niet meer leuk
Sorry, nothing personalquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Teruggelezen in PM..
Erik killde Roger idd!
Maar dat is wel altijd het geval. Ik hoopte dan ook op een newbiemafia zodat we wat langer zouden levenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee maar ssshhh dat kunnen we er nu wel van maken tochquote:
Het grappige was dat jullie wel hints vonden die dus of niet naar mij wezen of niet zo bedoeld waren. Zoals die bananenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:01 schreef Harajuku. het volgende:
Oh nice, mijn killer had ik iig goed. Volgens mij niet met alle hints die genoemd werdenmaar ik had hem wel
Bij die obvious dacht ik eerst gewoon NOOOOOOOOOOOOOO, DT KAN NIET. Bij 17 ben ik toen overstag gegaan, though.
Klopt... ik moest ook wel lachen om die dingen die gezocht werden.. of dat ik dan dingen bedacht in het verhaal.. die dan ook daadwerkelijk te linken waren achterafquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:01 schreef Harajuku. het volgende:
Oh nice, mijn killer had ik iig goed. Volgens mij niet met alle hints die genoemd werdenmaar ik had hem wel
Bij die obvious dacht ik eerst gewoon NOOOOOOOOOOOOOO, DT KAN NIET. Bij 17 ben ik toen overstag gegaan, though.
Haha ja, ik heb ook heel wat 'Verrek, het klopt nog ook!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Klopt... ik moest ook wel lachen om die dingen die gezocht werden.. of dat ik dan dingen bedacht in het verhaal.. die dan ook daadwerkelijk te linken waren achteraf
Jullie hoopten natuurlijk dat het dorp me zou lynchenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee maar ssshhh dat kunnen we er nu wel van maken toch
Ja inderdaad, vrolijk had ik bv niet, maar ik had wel iets anders naast de UGG wat naar hem leidde en zoals nu blijkt geen hint wasquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Klopt... ik moest ook wel lachen om die dingen die gezocht werden.. of dat ik dan dingen bedacht in het verhaal.. die dan ook daadwerkelijk te linken waren achteraf
haha ow jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee maar ssshhh dat kunnen we er nu wel van maken toch
Ja.. Of het liedje van elvis wat volgens mij wel aan knetter werd gekoppeld, maar niemand die het plaatje opmerkte van elvis in foboquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:03 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Haha ja, ik heb ook heel wat 'Verrek, het klopt nog ook!"- momentjes gehad
Dat was stiekem wel het plan jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jullie hoopten natuurlijk dat het dorp me zou lynchen
Ik ook nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. Of het liedje van elvis wat volgens mij wel aan knetter werd gekoppeld, maar niemand die het plaatje opmerkte van elvis in fobo
Ik denk doordat ik de kill van Faye gelijk goed had dat de rest me niet meer als maffia zagquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat was stiekem wel het plan jaMaar het dorp werkte niet mee...
Ahhh ubermafiadeelnemer die een hint niet ziet ..quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ook nietEn ik houd van Elvis
Als er iets over jaren 70 of disco in had gestaan was ik wel naar Knetter gerend
Ow nee dat was het plan voor nacht 1 trouwens...quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk doordat ik de kill van Faye gelijk goed had dat de rest me niet meer als maffia zag
Bij mij stond je juist erg hoog, omdat je naast Erik stond in dat lijstje en ik vertrouwde hem voor geen meter.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk doordat ik de kill van Faye gelijk goed had dat de rest me niet meer als maffia zag
Leuk plaatje, je hoofdfoto.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zoo, ik heb wat hints-voer op m'n fobo gezet.
Heb er zin in!
Ik zie cute underage chicks with a hairy pussyquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zoo, ik heb wat hints-voer op m'n fobo gezet.
Heb er zin in!
Neen, ik had faye wel als verdachte, maar vond die hint te overduidelijk. Zelfde geldt voor tada. Ik dacht No friggin way, dat kan niet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ahhh ubermafiadeelnemer die een hint niet ziet ..
Nu voel ik me blij!
Maar jij had wel alle hints uit nacht 1.. of niet?
Had ik met mijn moord ook een beetje last van, hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het grappige was dat jullie wel hints vonden die dus of niet naar mij wezen of niet zo bedoeld waren. Zoals die bananen
Mijn idee van de hints.quote:Het was een vredige stormachtige najaarsdag in het jaar 2011 toen Roger_Epiales de park liep te checken. Tot zover niks vreemds; iedereen loopt wel eens. Deze keer was het anders. Een als dadel verkleed figuur had Roger uitgekozen als slachtoffer. Nietsvermoedend slenterde Roger achter het dorp langs terug naar huis en ging zijn lemen hutje binnen. De dadel sloop erachteraan, de echte slachtpartij voorbereidend. Roger_Epiales stond zijn bed op te maken (die lipstick zag er écht niet uit), toen aan de rand van het bed een fel wit licht verscheen. Het was de dood, die met een hele reeks puntige stekels Roger_Epiales (Zombie) net niet dood genoeg schoet.
Hints:
Dadel: HOMO#3030 To dadel or not to dadel, that is the question
Fel wit licht: Kaarsen in fobo
Reeks: Veel reeksen in pohi
Ja ik las die hints net en begon zelf ook te twijfelen wie ik omgebracht had...quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Had ik met mijn moord ook een beetje last van, hoor.
Bleek de hints zelf wel redelijk goed gevonden te hebben, alleen verkeerd geïnterpreteerd
.
[..]
Mijn idee van de hints.
Dader: BartjeBart
Hints:
Dadel: HOMO#3030 To dadel or not to dadel, that is the question (ook in jouw Pohi)
Fel wit licht: Overbelichte foto in je Fobo
Reeks puntige stekels: Ik dacht stekeltjeshaar te kunnen onderscheiden op eerdergenoemde foto.
Zo kwam ik dus op jou als mijn moordenaar.
En toen had ik hem er juist niet uitgehaald.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:15 schreef 08gnoT. het volgende:
Die overbelichte foto was nacht 1 wel een hint
Ja, (ik zal daar ook eens gaan posten, wordt de rest helemaal gekquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja ik las die hints net en begon zelf ook te twijfelen wie ik omgebracht had...
Maar het lastige wat dat betreft is toch dat Erik en ik beiden in [HOMO] posten...
Danku!quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:10 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik zie cute underage chicks with a hairy pussy
Hier ook wat random rotzooi toegevoegd.quote:
quote:
Och, ik heb er ook maar wat dingetjes ingegooid/.quote:[b]Op zondag 14 augustus 2011 23:34 schreef IJsdraakje het volgende:[/b
Hier ook wat random rotzooi toegevoegd.
Srsly!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Srsly? Of is dat een stom grapje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |