abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100722040

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

Hier vind je de OP.

[ Bericht 1% gewijzigd door Caland op 15-08-2011 00:26:21 ]
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 18:30:56 #2
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_100722075
Werkt er nou iemand nog die uitslagen bij? :P
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_100722093
En met weer een leugen van Gudde die aan de lijst kan worden toegevoegd.

Maar die man is verder fantastisch bezig hoor, niemand begrijpt de kritiek. Arme Eric.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100722096
Feyenoord heeft wel een makkelijk programma voor de komende vier wedstrijden.
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 18:31:40 #5
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_100722097
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:23 schreef inZanity het volgende:

[..]

Nee laten we met z'n allen lijdzaam toezien hoe de club langzaamaan ten onder gaat.. ^O^
Nee dat gekanker en gezeik helpt echt, da's hartstikke goed voor de club.

Gelukkig werken technische staf en directie gewoon door om Feyenoord weer gezond te maken.
Dit jaar linkerrijtje, volgende zomer uit categorie 1, jaar daarop meedoen voor de bovenste 5 plekken. Het gaat wel goed komen, of er nou beroeps zeurpieten op fluitjes blazen of niet.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 14 augustus 2011 @ 18:33:27 #6
20758 Stringer
You have a nice day
pi_100722153
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:31 schreef Yuhina het volgende:
Ja 12 punten :')
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 18:34:10 #7
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_100722171
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:31 schreef Yuhina het volgende:
Feyenoord heeft geen selectie waarbij je van "makkelijke wedstrijden" kan spreken. En NAC en Heracles uit zijn al helemaal geen gegarandeerde driepunters.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_100722222
Denk een punt of 6-7 de komende 4 wedstrijden hopelijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100722237
Heracles uit, succes. Dat wordt komende week op Woudestein trainen
  zondag 14 augustus 2011 @ 18:39:16 #10
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100722351
quote:
10s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:31 schreef Caland het volgende:
En met weer een leugen van Gudde die aan de lijst kan worden toegevoegd.

Maar die man is verder fantastisch bezig hoor, niemand begrijpt de kritiek. Arme Eric.
Dat die man al (te)veel fouten heeft gemaakt is duidelijk, maar ik zou geen enkele directeur van een betaald voetbal organisatie weten die het wel goed doet of gedaan heeft, ik heb het dus niet over voorzitters maar over directeuren die op de loonlijst staan
  zondag 14 augustus 2011 @ 18:45:01 #11
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100722610
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:39 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat die man al (te)veel fouten heeft gemaakt is duidelijk, maar ik zou geen enkele directeur van een betaald voetbal organisatie weten die het wel goed doet of gedaan heeft, ik heb het dus niet over voorzitters maar over directeuren die op de loonlijst staan
Elke club werkt weer met een andere structuur, dus dat valt ook simpelweg niet te vergelijken.

quote:
Grote verbazing over perscommuniqué

Ondanks de afgesproken discretie heeft Feyenoord, in de persoon van Raymond Salomon, vandaag gemeend een gesprek tussen clubleiding, het stadion, de Sportclub, de politie en supporters wereldkundig te moeten maken. Naast het op deze wijze schenden van de afspraken, brengt Feyenoord wederom (bewust?) onwaarheden naar buiten.

Zo wordt gemeld dat de partijen mede op verzoek van de Rotterdamse politie met elkaar om tafel gingen, terwijl de uitnodiging in werkelijkheid op initiatief van Feyenoord, via de politie, bij de supporters is neergelegd. Daarnaast wordt gemeld dat de partijen in gesprek gingen om afspraken over dit seizoen te maken, terwijl dat nooit de strekking van het overleg is geweest. Onderwerp van gesprek was de organisatorische schoonmaak die supporters al lange tijd eisen. Ook wordt (bewust?) de Sportclub wéér niet genoemd, terwijl zij wel degelijk met twee vertegenwoordigers aan tafel zaten.

Meest stuitende is echter dat Salomon, die zelf overigens níet aanwezig was bij het gesprek, meldt dat het gesprek tot niets geleid heeft. Daar denken de aanwezige supporters namelijk anders over: in de eerste plaats hebben de supporters andermaal duidelijk kunnen maken wat zij verwachten binnen de organisatie. Ten tweede heeft de politie als onafhankelijke partij kunnen zien hoe onbehoorlijk onze club geleid wordt, meest treffend samengevat in een discussie die aan tafel ontstond tussen de clubbestuurders onderling over de vraag welk orgaan binnen de club eigenlijk welke bevoegdheden heeft. De heren bestuurders waren het niet met elkaar eens, geen van allen wist nu precies te melden wat de rol van het StiCo, de VvF, enzovoort is. Ook de politie hoorde dit met stijgende verbazing aan…

Ten slotte is het grootste resultaat dat bij het reguliere overleg tussen Feyenoord en de Feyenoord Supportersvereniging aanstaande donderdag ook de politie en de Sportclub weer aanschuiven én dat de organisatorische schoonmaak wel op de agenda staat, terwijl Feyenoord hier tot op heden niet over wenste te praten met de supportersvereniging.

Wat wel klopt is dat supporters, buiten het reguliere overleg tussen supportersvereniging en club, niet meer met deze bestuurders om de tafel gaan. Ondanks het feit dat Gudde aangaf graag weer met de supporters in gesprek te treden. Opmerkelijk, want Gudde is de voorbije anderhalf jaar nooit aanwezig geweest bij de talloze gesprekken tussen club en supporters. Tevens gaf Gudde aan bereid te zijn nu echt eerlijkheid te tonen op financieel, commercieel en sportief, waarmee hij impliciet aangaf dit tot op heden dus niet gedaan te hebben! Treffend is dan ook dat Gudde nog enig aandragen zei ‘niets te kunnen zeggen’ over de vraag of Koevermans nu wel of niet participeert in Talent Pool II, nogal tegenstrijdig met eerdere stellige verklaringen van dezelfde Gudde…

De clubleiding is in het urenlange gesprek duidelijk gemaakt dat de rust pas zal wederkeren als zowel Gudde als Van Well aftreden, er een onafhankelijke (!) commissie komt die op zoek gaat naar capabele bestuurders en supporters zitting krijgen in zowel deze commissie als binnen de nieuwe organisatie(structuur). Dit laatste voorstel werd door Eric Gudde en met name Martin van Geel overigens met goedkeuring ontvangen. Dick van Well daarentegen zag echter alleen maar obstakels en Carlo de Swart ten slotte toonde aan zo’n verschrikkelijk nare man te zijn door enkel denigrerend over en tegen supporters te praten. Hij liet zich er graag op voorstaan een universitaire opleiding gevolgd te hebben en wees zelfs -in het bijzijn van de politie- met compleet verzonnen beschuldigingen naar de aanwezige supporters.

Ten slotte hechten wij er waarde aan te benadrukken dat wij enkel het clubbelang voor ogen hebben en enkel uit deze motivatie betrokken willen worden bij het bewaken van de clubcultuur, het meedenken over commerciële zaken en het regelen van supporterszaken. Alles met slechts één doel: van Feyenoord weer de topclub te maken die het ooit was…
Tekenend weer dit :')

Maar nee hoor, met Ericje aan het roer komt alles goed.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 14 augustus 2011 @ 18:48:53 #12
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_100722769
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:28 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Komt het bij jou nooit eens op dat er ook mensen zijn die zowel Feyenoord supporter als voetballiefhebber zijn?

Ik vind het zo kortzichtig van de fanatieke Feyenoord supporters dat alles wat niet met feyenoord te maken heeft per definitie verkeerd is :')

Ach pleurt op man. Als je zo'n voetballiefhebber bent moet je lekker een seizoenskaart van Barcelona nemen, die schijnen er wel wat van te kunnen ^O^

Wat gaat er nog komen? Van der Vaart die onder luid applaus de Kuip binnenloopt? En gaan we straks dan ook Ajax een staande ovatie geven wanneer zij ons compleet van de mat gespeeld hebben?
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:01:21 #13
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100723259
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100723574
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik blijf erbij dat dit gedrag van supporters even schadelijk is voor Feyenoord als het financiële geklooi van de directie in voorgaande jaren.
Wat een tokkies zijn die kistdragers toch. Dat tuig vertegenwoordigd juist alles wat Feijenoord niet is. Gudde heeft idd geen verstand van voetbalzaken maar weet wel hoe hij de 40+ miljoen euro aan schuld moet wegwerken en dat lijkt mij toch prioriteit nr 1.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:10:29 #15
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100723622
Gudde heeft helemaal 0 weggewerkt maar gewoon de vrienden van Feyenoord binnengelaten die hun eigen investering wilden beschermen. Niets meer en niets minder.

Het saneren laat hij zelfs voor een groot deel over aan een extern bureau op aandringen van de KNVB.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100723708
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:39 schreef Tarado het volgende:

[..]

Nijland bv van Groningen en Joop Munsternan

Alletwee Algemeen Directeur
pi_100723759
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:10 schreef Caland het volgende:
Gudde heeft helemaal 0 weggewerkt maar gewoon de vrienden van Feyenoord binnengelaten die hun eigen investering wilden beschermen. Niets meer en niets minder.

Het saneren laat hij zelfs voor een groot deel over aan een extern bureau op aandringen van de KNVB.
Man is volkomen overbodig en kan zichzelf beter wegsaneren , weer 4 ton minder schuld
pi_100723895
quote:
Wtf, ik ben het eens met Kraaij :')
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:31:11 #19
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100724511
FR1908Nieuws twitterde op zondag 14-08-2011 om 19:26:49 #ADO Den Haag geeft #Feyenoord tot vanavond de tijd een vernieuwd bod uit te brengen op Lex #Immers, daarna wil #ADO dat het klaar is. reageer retweet
ADO kan zoveel willen, transferwindow is gewoon tot 31 augustus toch?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100725406
Jongens geniet van de stand. Het is jullie na alle misere ook wel een keer gegund.
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 19:54:08 #21
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_100725440
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:48 schreef inZanity het volgende:

[..]

Ach pleurt op man. Als je zo'n voetballiefhebber bent moet je lekker een seizoenskaart van Barcelona nemen, die schijnen er wel wat van te kunnen ^O^

Wat gaat er nog komen? Van der Vaart die onder luid applaus de Kuip binnenloopt? En gaan we straks dan ook Ajax een staande ovatie geven wanneer zij ons compleet van de mat gespeeld hebben?
Toevallig kijk ik iedere week naar Barcelona ja, ik ben een voetballiefhebber. Verder weet je heus wel dat oud Ajacieden op weinig tot geen sympathie kunnen rekenen. Maar ik blijf erbij dat je als voetballiefhebber best een applausje mag geven voor een Ruud van Nistelrooy met een enorme staat van dienst voor de Nederlandse voetballerij.

Maargoed, de kortzichtigheid van de fanatieke aanhang zal er altijd voor zorgen dat er geen ruimte voor discussie is omtrent dit onderwerp OMDAT HET ALLEEN MAAR OM FEYENOORD GAAT1!!!!1 :D 11!! D:d :D: D: KANKER BESTUUR KANKER BESTUUR!11!!

Dus die discussie zullen we maar niet verder voeren :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:56:47 #22
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_100725554
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:54 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Toevallig kijk ik iedere week naar Barcelona ja, ik ben een voetballiefhebber. Verder weet je heus wel dat oud Ajacieden op weinig tot geen sympathie kunnen rekenen. Maar ik blijf erbij dat je als voetballiefhebber best een applausje mag geven voor een Ruud van Nistelrooy met een enorme staat van dienst voor de Nederlandse voetballerij.

Maargoed, de kortzichtigheid van de fanatieke aanhang zal er altijd voor zorgen dat er geen ruimte voor discussie is omtrent dit onderwerp OMDAT HET ALLEEN MAAR OM FEYENOORD GAAT1!!!!1 :D 11!! D:d :D: D: KANKER BESTUUR KANKER BESTUUR!11!!

Dus die discussie zullen we maar niet verder voeren :')
En dan noem je de fanatieke aanhang kortzichtig, man man man. :')
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:57:44 #23
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_100725605
quote:
Maar ik blijf erbij dat je als voetballiefhebber best een applausje mag geven voor een Ruud van Nistelrooy met een enorme staat van dienst voor de Nederlandse voetballerij.
Ben het op dit punt met je eens hoor, maar dat deze discussie überhaupt nog gaande is :')
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:58:27 #24
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_100725638
quote:

[..]

Mag je dus ook niet kijken naar Barcelona? En je mag RvN ook niet een goede speler vinden? Het leven wordt er niet makkelijker op zo....
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:58:37 #25
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100725644
quote:

[..]

Maar niet voor Ajacieden? Is dat niet JUIST kortzichtig.

Wees dan wel consequent en klap ook voor Frank de Boer als hij straks in de Kuip is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')