quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:58 schreef BB-King het volgende:
Met deze jongen worden we in 2014 wereldkampioen:
--------------------------Huntelaar-----------------------
Elia -----------Van Persie----Afellay--------Robben
---------Van der Vaart------------Sneijder------------
---------------------------------------------------------------
-------------------De Jong------Strootman------------
---------------TED VAN DE PAVERT-----------------
---------------------Stekelenburg-------------------------
Beter naar Manchester UniTEDquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:26 schreef Jojoortje het volgende:
Hij moet gewoon naar AZ komen.
RettekeTed AZ!
Komt beter tot zijn recht bij Real madrid.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:26 schreef Jojoortje het volgende:
Hij moet gewoon naar AZ komen.
RettekeTed AZ!
Twee (verdedigende) middenvelders, beetje weinig niet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:58 schreef BB-King het volgende:
Omdat TED.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Twee (verdedigende) middenvelders, beetje weinig niet?
Neej joh, deze talentvolle krachtpatser gaat voor 40 miljoen naar de premier league.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Komt beter tot zijn recht bij de Real madrid.
John Terry als voorbeeld nemenquote:'Zelfs in Chersonissos hebben ze mij zien scoren'
02/09/2011 18:16
De Graafschap-verdediger Ted van de Pavert debuteerde tijdens de competitie-opening als basisspeler tegen Ajax en kijkt ondanks het verlies met een goed gevoel terug op die wedstrijd, zo vertelt hij in Voetbal International 35.
In de rubriek Persoonlijk vertelt de 19-jarige Van de Pavert dat hij zijn doelpunt tijdens De Graafschap-Ajax van 7 augustus (uitslag: 1-4) als zijn hoogtepunt tot dusver beschouwt. 'Natuurlijk baalde ik van de nederlaag maar ik kreeg heel veel positieve reacties', aldus de verdediger. 'Zelfs in Chersonissos hebben ze mij zien scoren.'
Van de Pavert die als linker centrale verdediger en als linksback kan spelen, heeft PSV-back Erik Pieters als voorbeeld genomen. 'Mijn zaakwaarnemer René Eijkelkamp vindt dat ik naar hem moet kijken. Ook Pieters debuteerde vroeg en heeft zich daarna snel ontwikkeld. Ikzelf vind John Terry en Gerard Piqué heel goed. In Nederland is Jan Vertonghen de beste verdediger.'
Vol lof is Van de Pavert over zijn coach Andries Ulderink. 'Ik vind het erg fijn onder deze trainer te werken. Hij is heel duidelijk en heeft mij een eerlijke kans gegeven in de voorbereiding. Zijn kwaliteit is dat hij heel open en eerlijk met de spelers communiceert.'
Was alleen gister tegen Utrecht geschorst, dit weekend mag ie gewoon weer spelen.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:54 schreef KingRoland het volgende:
Ted![]()
Iemand nog iets van hem gehoord?
Het is de naam. Ted van de Pavertquote:Op maandag 26 september 2011 12:18 schreef Nitrouz het volgende:
Wat is de grap nou? Is 'ie zo slecht?
Nee, Omdat TEDquote:Op maandag 26 september 2011 12:18 schreef Nitrouz het volgende:
Wat is de grap nou? Is 'ie zo slecht?
OT please.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:31 schreef planethugo het volgende:
Ted van der Parre, dat is pas een held
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:58 schreef BB-King het volgende:
Beweren dat die jongen homo is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Komt beter tot zijn recht bij Real madrid.
Ja, die is wel knap jequote:Op donderdag 19 april 2012 15:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Beweren dat die jongen homo is.Heb je zijn vriendin niet gezien?
Nog steeds bij de Graafschap. Echt zo'n speler met clubliefde. Net als Totti.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe is het tegenwoordig met deze cultheld?
Hij kan gewoon niet beterquote:Op zaterdag 21 februari 2015 02:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nog steeds bij de Graafschap. Echt zo'n speler met clubliefde. Net als Totti.
TedGOD gaat ons nog verrassenquote:
Mad?quote:
Hij staat nog steeds naast Angelo Cijntje in mijn Nederlands droomelftal, dat moet m ooit gaan lukkenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |