Jans wil dat ie niet teveel shined, logisch toch?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:46 schreef Adames het volgende:
Sibon voor Dost. Is Jans soms een Ajaxsupporter
Malle boi.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb het hele jaar door vakantie, alsof ik thuis een zak uitvoer. Enkel in de vakantie, jeweetz boy.
Alsof het risico op een tweede kaart zo groot is als je in de spits speelt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:49 schreef hekelaan451 het volgende:
[..]
Ik snap Jans wel want Dost had al geel, anders als Dost zijn 2de geel pakt staat Heerenveen nog maar met 10 man.
Natuurkunde is een dagje leren, no probquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb het hele jaar door vakantie, alsof ik thuis een zak uitvoer. Enkel in de vakantie, jeweetz boy.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:50 schreef Paul het volgende:
0-2 FC Utrecht - Graafschap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PAULquote:
Hij heeft een andere positie. Hij speelt nu veel verder naar achteren.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:50 schreef Shreyas het volgende:
Janssen speelt niet half zo goed als vorig seizoen
Naast PSV en Feyenoord?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:50 schreef Glijdt_licht het volgende:
Utrecht! Degradatiekandidaat nummer 3.
quote:
Ik heb al 2.5 uur aan 2 paragrafen gespendeerd. Elektriciteitsshit, vervangingsweerstanden, serieschakelingen, benieuwd wat er nu nog komt, deze bullshit had ik al ooit gehad in de tweede.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Natuurkunde is een dagje leren, no prob
Nee, naast VVV en Excelsior.quote:
1 = excelsior en 2 = NAc?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:50 schreef Glijdt_licht het volgende:
Utrecht! Degradatiekandidaat nummer 3.
WHAHAHAquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:50 schreef Paul het volgende:
0-2 FC Utrecht - Graafschap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Of hij speelde vorig seizoen het beste seizoen van zijn leven en zal vanaf nu alleen maar minder worden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:50 schreef Hypermotion het volgende:
[..]
Hij heeft een andere positie. Hij speelt nu veel verder naar achteren.
EEN SUPPORTER VAN DE GRAAFSCHAPquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Utrecht heeft zich dit seizoen mooi in degradatienood getransferd.![]()
![]()
Kan ook niet anders met Erwin Koeman als trainer, Erwin Koeman.quote:
idd van seumeren is een jood zonder clubliefdequote:Op zondag 14 augustus 2011 15:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
![]()
Hebben ze het geld van Mertens/Strootman niet gebruikt?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
![]()
misbruikt voor 4 zweedjesquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hebben ze het geld van Mertens/Strootman niet gebruikt?
En van Wolfswinkel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee v Seumeren wil dat geld houwequote:Op zondag 14 augustus 2011 15:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
NOpe.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |