Als je als verdediger je team voor 6 wedstrijden naait terwijl je titelkandidaat bent in het einde van het seizoen ben ik het daar niet mee eens.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:47 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Maar als dat het enige minpuntje is om een goede sterke verdediger aan te trekken, zou je dat voor lief moeten nemen.
Is ''geen'' jood zingen ze.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:47 schreef TheDutchguy het volgende:
Zingen ze nou: Wie niet springt is een jood. En dan gaan ze allemaal springen.
Terwijl ze juist wel joden (willen) zijn..
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als je als verdediger je team voor 6 wedstrijden naait terwijl je titelkandidaat bent in het einde van het seizoen ben ik het daar niet mee eens.
Hij word misbruikt door Ajax. Zondequote:
Het is vakantie, gek.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:49 schreef Amoeba het volgende:
Fapperdefap, Natuurkunde roept zo weer. Pfff al 2 paragrafen gemaakt vandaag, eigenlijk geen zin meer in die derde.
Ik snap Jans wel want Dost had al geel, anders als Dost zijn 2de geel pakt staat Heerenveen nog maar met 10 man.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:48 schreef TC03 het volgende:
Ik snap Dost op zich wel, Sibon <> Dost is echt een belachelijke wissel met nog een half uur te gaan.
Ik heb het hele jaar door vakantie, alsof ik thuis een zak uitvoer. Enkel in de vakantie, jeweetz boy.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |