NU ALquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Topscoorder van de Eredivisie
Ajax heeft meer gescoord dan PSV het hele seizoen![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nog 11 jaar. Ik gun ook een jaartje aan Vitesse.
Valt me tegen inderdaad. Haal hem er maar uit Frankquote:
Lees de afgelopen topics even terug.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:40 schreef debeterebob het volgende:
Zeg Honkytonk waarom heeft Yvonne zo'n hekel aan je?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Topscoorder van de Eredivisie
Ajax heeft meer gescoord dan PSV het hele seizoen![]()
Ik stuur je wel een keer een PMquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:40 schreef debeterebob het volgende:
Zeg Honkytonk waarom heeft Yvonne zo'n hekel aan je?
Waar is die kut UI van je.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:40 schreef Paul het volgende:
Ik irriteer me aan al die Ajaxschreeuwers hier![]()
Die dwerg bakt er niks vanquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Driesje Driesje Mertens!
Bekkie over Mertensquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die dwerg bakt er niks van
Geen transfer, en nu ditquote:
haha grapjasquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die dwerg bakt er niks van
En al die plattelandssupportertjes straks weer met de trein naar het oosten. Dat ze er zelf de ironie niet van inzien.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:42 schreef napoleonfour het volgende:
laten we massaal joden roepen ja. Andere club krijgt boetes en die jodenbeweging gelijk in hun nek.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha graafschap is beter dan utregg
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:42 schreef napoleonfour het volgende:
laten we massaal joden roepen ja. Andere club krijgt boetes en die jodenbeweging gelijk in hun nek.
Zij zijn overduidelijk in positieve zin bezig met de Joodse identiteitquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:42 schreef napoleonfour het volgende:
daar mogen ze gelijk mee stoppen, slaat totaal niet aanquote:
Tuurlijk!quote:
Andere ploegen in positieve zin met Hamas.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:43 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Zij zijn overduidelijk in positieve zin bezig met de Joodse identiteit
Ajax scoorde eerste keer...quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:43 schreef PeeJie_ het volgende:
Haha eerst Heerenveen 1x![]()
Dan Ajax 3x![]()
Waarvan geen eigen goal
ajax kwam 1-0 voor?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:43 schreef PeeJie_ het volgende:
Dan Ajax 3x![]()
Waarvan geen eigen goal
Die vent kan het niveau Dijkse Boys nog niet eens aan.quote:
Hmm? Ajax was eerst, toen Heerenveen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:43 schreef PeeJie_ het volgende:
Dan Ajax 3x![]()
Waarvan geen eigen goal
Ehh? Het was toch 1-0 ajax en daarna 1-1 , 2-1 , 3-1?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:43 schreef PeeJie_ het volgende:
Dan Ajax 3x![]()
Waarvan geen eigen goal
bijna dan
PM hem.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:43 schreef Caland het volgende:
Iemand enig idee waar Absurditeit eigenlijk uithangt de laatste tijd? Jeweetwel, die Uteregse grootbek die zei dat ze met gemak top 5 gingen halen.
Ook leuk dat de moslimbroeders in de ufo ook massaal joden roepen terwijl ze in het echt een hekel aan elkaar hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Andere ploegen in positieve zin met Hamas.
Kostenbesparingquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:45 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik vind het raar dat heerenveen de namen van de spelers niet meer achterop heeft staan. Kostenbesparing ofzo? Nummers zitten in de eredivisie toch al verplicht vast aan spelers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |