Ben je net over naar groep 6?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Enschede = En + Schede
En=Plus
Schede=Kut
Pluskut
Stel je niet zo aan klein kind. Het enige wat jij hier en op het hele voetbal forum doet is willekeurig PSV!!! roepen en verder constant zuigen en trollen.quote:
Amenquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan klein kind. Het enige wat jij hier en op het hele voetbal forum doet is willekeurig PSV!!! roepen en verder constant zuigen en trollen.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:22 schreef TWP het volgende:
De inhoud van dit topic is bedroevender dan een gemiddeld topic in ONZ.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan klein kind. Het enige wat jij hier en op het hele voetbal forum doet is willekeurig PSV!!! roepen en verder constant zuigen en trollen.
quote:Pluskut Pluskut is een fictieve plaatsnaam die voortkomt uit een raadsel. Dit luidt: hoe kun je Enschede vertalen? Als plus-kut (synoniemen voor en + schede ). Buiten het raadsel lijkt Pluskut vooral in de studententaal te worden gebruikt als bijnaam voor Enschede. Ook op internet tref je het geregeld aan.
Gewoon een keer met een groep afsprekenquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:24 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Nope, sorry, dat vind ik idd te duur. Lijkt me wel een keer vet om te doen (gaat ook nog wel gebeuren), maar alles eromheen vind ik iets te veel van het goede om dat vaker te doen
Nee.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ben je net over naar groep 6?
Vandaar mijn vraag of je student was.quote:
Zoals AC Milan - Ajax ? Dat leek me wel een mooie wedstrijd vorig jaar..quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gewoon een keer met een groep afsprekenEr is niets mooiers dan een Europese uitwedstrijd.
Zou ik wel voor een mooi land gaan, en niet het Oostblok.
Ik heb het wel van een student geleerd jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vandaar mijn vraag of je student was.
Dat waren de Chinezen. Dat jij dat niet weet zeg! Poe!quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je denkt echt dat je het buskruit uitgevonden hebt he
Nee hoor, ik vind hier iedereen liefquote:
Als Ajax speelt (en voor staat) altijdquote:
Dat zijn inderdaad wedstrijden die de moeite zeker waard zijn, maar ook tegen kleine clubjes is het vaak heel gezellig. Bijv tegen. Getafe destijds, gouden herinneringen aan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:25 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Zoals AC Milan - Ajax ? Dat leek me wel een mooie wedstrijd vorig jaar..
Ga er dan niet op inquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:26 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Het is nog steeds niet grappig of leuk.
k daten dan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind hier iedereen lief
je doet blijkbaar ook alsof je nooit gehoord hebt van gezegdes en spreekwoordenquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat waren de Chinezen. Dat jij dat niet weet zeg! Poe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |