Betalen voor ELquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:15 schreef Agüero het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan ook via een stream?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:15 schreef inZanity het volgende:
Ajax gaat echt zó falen he dit seizoen.
Neequote:Op zondag 14 augustus 2011 15:15 schreef starla het volgende:
[..]
Op je iPod achter het doel van ajax?
Firefox sowieso niet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:16 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jullie zijn hier altijd te vinden met mooie praatjes over ajax tijdens de wedstrijd maar volgens mij zijn jullie nog nooit in die ufo geweest
ze zitten elkaar gewoon te pijpen wanneer ajax weer gescoord heeftquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:16 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jullie zijn hier altijd te vinden met mooie praatjes over ajax tijdens de wedstrijd maar volgens mij zijn jullie nog nooit in die ufo geweest
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:16 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
ga toch huilenquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:16 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
In de Arena spelen ze toch?quote:
Omdat gratis.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:15 schreef Agüero het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan ook via een stream?
Dit dus!quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik mag mensen niet die hun club verlaten en weer terug komen kruipen als ze kampioen zijn [ afbeelding ]
Omdat pauperquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gloryhunters gonna gloryhunt?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:16 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ze zitten elkaar gewoon te pijpen wanneer ajax weer gescoord heeft
Ik zeg Serero, kom er maar inquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
Eriksen en Siem zijn vrijwel onzichtbaar.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:16 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Is dat dan persé noodzakelijk om voor Ajax te zijn?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:16 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Die komt sowieso op naam van ruiz, wat een heerlijk lobje was dat.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:17 schreef tralalala het volgende:
Whehe, de Feyenoorders dachten even het doelpunt van de week binnen te hebben.
Nee.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Is dat dan persé noodzakelijk om voor Ajax te zijn?
Je hebt gelijk, meeste Ajax-fans kennen hun club alleen van 818 en 819.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kom je mee doen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:16 schreef Onnoman het volgende:
[..]
rot toch opquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, meeste Ajax-fans kennen hun club alleen van 818 en 819.
wordt echt een kutseizoen... van graafschaf verliezen, en gelijk tegen vvv.. dat zegt al genoegquote:
Stiekem wel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan zijn het geen fansquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als we maar winnen van Ajaxquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:19 schreef Onnoman het volgende:
[..]
wordt echt een kutseizoen... van graafschaf verliezen, en gelijk tegen vvv.. dat zegt al genoeg
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Worden even 7-voudig gedekt, heeft weinig zin om Eriksen te wisselen. Ooijer voor De Jong, Blind op LB en Anita op de plek van De Jong is beter, maar dan gooi je even het halve team uit het ritme. Hoeft nog niet te worden gewisseld imoquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
Eriksen en Siem zijn vrijwel onzichtbaar.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mensen die geen EL hebben en lopen te janken over streams.
De meeste mensen die nu in de Arena zitten zouden het er zelfs nog mee eens zijn...quote:
Dan ben ik een 3voudig Ajax supporterquote:
Zou leuk zijn als het ook eens over voetbal ging ipv dat zielige gejank tegen Ajax en omgekeerdquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zoveel trolls hierNiet normaal meer
dat gebeurt sowieso...quote:
Nou zegquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
Utrecht moet uitkijken dt ze niet degraderen. Mss na Excelsior en VVV wel het zwakste team in de eredivisie. RKC valt me heel erg mee.
Pff toen was het echt te druk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan ben ik een 3voudig Ajax supporterMaar ik woon dan ook 200 KM van Amsterdam af
![]()
Ik ben de kampioenswedstrijd gaan kijken in Amsterdam
dquote:
Ik ben naar genoeg Ajax wedstrijden geweestquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:20 schreef detulp050 het volgende:
[..]
De meeste mensen die nu in de Arena zitten zouden het er zelfs nog mee eens zijn...
Wel drie hele potjes in 10 jaar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben naar genoeg Ajax wedstrijden geweest
Ik ookquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben naar genoeg Ajax wedstrijden geweest
Dat je daar mee gaat lopen opscheppen zegt al genoeg, toch niet meer dan normaal dat je je club bezoekt?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:21 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Pff toen was het echt te druk.
Maar als ajax supporter pak ik me wedstrijdjes wel mee hoor, straks ook een passepartout met de championsleague
Geweldige dag gehad andersquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:21 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Pff toen was het echt te druk.
Maar als ajax supporter pak ik me wedstrijdjes wel mee hoor, straks ook een passepartout met de championsleague
Tis niet opscheppen, gewoon zin inquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat je daar mee gaat lopen opscheppen zegt al genoeg, toch niet meer dan normaal dat je je club bezoekt?
jij kan dat niet weten. ga nou ens verdomme in een hoekje huilenquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wel drie hele potjes in 10 jaar.
Het niveau in 49 ligt anders wel erg hoog hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:22 schreef TWP het volgende:
De inhoud van dit topic is bedroevender dan een gemiddeld topic in ONZ.
Elk weekend hetzelfde verhaaltje hier ja.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:22 schreef TWP het volgende:
De inhoud van dit topic is bedroevender dan een gemiddeld topic in ONZ.
Ja wij ook, uiteindelijk zijn we bij een of ander restaurant dat net open ging naar binnen kunnen glippen en rustig ons wedstrijdje kunnen bekijken met een paar groepen gekke ajaciedenquote:
pluskut?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:22 schreef honkeytonk het volgende:
Om 2 uur s'nachts toen nog even langs Pluskut (andere naam voor Enschede) getreint en je kon de teleurstelling proeven
Pak je ook nog Europese uitwedstrijden?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:22 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Tis niet opscheppen, gewoon zin in
Sorry voor dit negatieve beeld. Maar ik denk dat ie vrij realistisch isquote:
Ik kan de Arena vanaf hier zienquote:
Je voelt je wel aangesproken steeds.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jij kan dat niet weten. ga nou ens verdomme in een hoekje huilen
Gaat FC Utrecht echt degraderen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:23 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Sorry voor dit negatieve beeld. Maar ik denk dat ie vrij realistisch is
Ja, begin maar met huilenquote:
student zeker?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Enschede = En + Schede
En=Plus
Schede=Kut
Pluskut
triestquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Enschede = En + Schede
En=Plus
Schede=Kut
Pluskut
Nope, sorry, dat vind ik idd te duur. Lijkt me wel een keer vet om te doen (gaat ook nog wel gebeuren), maar alles eromheen vind ik iets te veel van het goede om dat vaker te doenquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Pak je ook nog Europese uitwedstrijden?
Gelukkig laat jij het allemaal van je afglijden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:23 schreef TWP het volgende:
"Ik ben een echte supporter"
"Helemaal niet"
"WELLES"
"NIETES"
Tering wat sneu
Geen probleem.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gelukkig laat jij het allemaal van je afglijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |