Betalen voor ELquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:15 schreef Agüero het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan ook via een stream?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:15 schreef inZanity het volgende:
Ajax gaat echt zó falen he dit seizoen.
Neequote:Op zondag 14 augustus 2011 15:15 schreef starla het volgende:
[..]
Op je iPod achter het doel van ajax?
Firefox sowieso niet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:16 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jullie zijn hier altijd te vinden met mooie praatjes over ajax tijdens de wedstrijd maar volgens mij zijn jullie nog nooit in die ufo geweest
ze zitten elkaar gewoon te pijpen wanneer ajax weer gescoord heeftquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:16 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jullie zijn hier altijd te vinden met mooie praatjes over ajax tijdens de wedstrijd maar volgens mij zijn jullie nog nooit in die ufo geweest
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:16 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
ga toch huilenquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:16 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
In de Arena spelen ze toch?quote:
Omdat gratis.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:15 schreef Agüero het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan ook via een stream?
Dit dus!quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik mag mensen niet die hun club verlaten en weer terug komen kruipen als ze kampioen zijn [ afbeelding ]
Omdat pauperquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gloryhunters gonna gloryhunt?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:16 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ze zitten elkaar gewoon te pijpen wanneer ajax weer gescoord heeft
Ik zeg Serero, kom er maar inquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
Eriksen en Siem zijn vrijwel onzichtbaar.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:16 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ze zitten elkaar gewoon te pijpen wanneer ajax weer gescoord heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |