Ben je net over naar groep 6?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Enschede = En + Schede
En=Plus
Schede=Kut
Pluskut
Stel je niet zo aan klein kind. Het enige wat jij hier en op het hele voetbal forum doet is willekeurig PSV!!! roepen en verder constant zuigen en trollen.quote:
Amenquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan klein kind. Het enige wat jij hier en op het hele voetbal forum doet is willekeurig PSV!!! roepen en verder constant zuigen en trollen.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:22 schreef TWP het volgende:
De inhoud van dit topic is bedroevender dan een gemiddeld topic in ONZ.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan klein kind. Het enige wat jij hier en op het hele voetbal forum doet is willekeurig PSV!!! roepen en verder constant zuigen en trollen.
quote:Pluskut Pluskut is een fictieve plaatsnaam die voortkomt uit een raadsel. Dit luidt: hoe kun je Enschede vertalen? Als plus-kut (synoniemen voor en + schede ). Buiten het raadsel lijkt Pluskut vooral in de studententaal te worden gebruikt als bijnaam voor Enschede. Ook op internet tref je het geregeld aan.
Gewoon een keer met een groep afsprekenquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:24 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Nope, sorry, dat vind ik idd te duur. Lijkt me wel een keer vet om te doen (gaat ook nog wel gebeuren), maar alles eromheen vind ik iets te veel van het goede om dat vaker te doen
Nee.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ben je net over naar groep 6?
Vandaar mijn vraag of je student was.quote:
Zoals AC Milan - Ajax ? Dat leek me wel een mooie wedstrijd vorig jaar..quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gewoon een keer met een groep afsprekenEr is niets mooiers dan een Europese uitwedstrijd.
Zou ik wel voor een mooi land gaan, en niet het Oostblok.
Ik heb het wel van een student geleerd jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vandaar mijn vraag of je student was.
Dat waren de Chinezen. Dat jij dat niet weet zeg! Poe!quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je denkt echt dat je het buskruit uitgevonden hebt he
Nee hoor, ik vind hier iedereen liefquote:
Als Ajax speelt (en voor staat) altijdquote:
Dat zijn inderdaad wedstrijden die de moeite zeker waard zijn, maar ook tegen kleine clubjes is het vaak heel gezellig. Bijv tegen. Getafe destijds, gouden herinneringen aan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:25 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Zoals AC Milan - Ajax ? Dat leek me wel een mooie wedstrijd vorig jaar..
Ga er dan niet op inquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:26 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Het is nog steeds niet grappig of leuk.
k daten dan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind hier iedereen lief
je doet blijkbaar ook alsof je nooit gehoord hebt van gezegdes en spreekwoordenquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat waren de Chinezen. Dat jij dat niet weet zeg! Poe!
Laat ik daar nou net wonenquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:26 schreef LudoSanders het volgende:
Pluskut, humor die men alleen in 't oosten van het land kan waarderen.
Ben je een meisje/vrouw/dame?quote:
Nog nooit van gehoord, nee. Leg eens uit. Heb je nog een goed gezegde op teletekst gevonden?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je doet blijkbaar ook alsof je nooit gehoord hebt van gezegdes en spreekwoorden
inderdaad, nog even fappen op 819,quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:27 schreef Caland het volgende:
Nog steeds bovenaan.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jij trekt het gemiddelde flink omhoogquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
behoorlijk ja!Ik ben dan ook nieuwschierig naar de gemiddelde leeftijd hier.
![]()
Jammer zegquote:
17.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, nee. Leg eens uit. Heb je nog een goed gezegde op teletekst gevonden?
Oke!quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:27 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
QQ, het is een debiele uitdrukking en dat mag best gezegd worden.
29quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Roti?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Mijn ouders komen bij mij eten vanavond. Gezellig man.²
interessantquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Mijn ouders komen bij mij eten vanavond. Gezellig man.²
Begin je nu ook al te trollen tegen je mede-ajacieden?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajacied422 haalt het flink omlaag met zijn 13 jaar.
quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajacied422 haalt het flink omlaag met zijn 13 jaar.
en een schwalbe.quote:
Dan hoef jij niet bang te zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Begin je nu ook al te trollen tegen je mede-ajacieden?
Zeker, het is Ramadan. We verbreken dan meestal het vasten met wat soep en lekkere dadels.quote:
Is zijn leeftijd man, echt waar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Begin je nu ook al te trollen tegen je mede-ajacieden?
gay?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:28 schreef LudoSanders het volgende:
Yuri Rose, mooiste man in de Eredivie.
Heeft totaal geen zin.Met Ooijer lever je alleen maar opbouwend kwaliteiten in en met Anita op het middenveld lever je dan ook weer aanvallende kwaliteiten in (als je hem wisselt voor De Jong)quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Worden even 7-voudig gedekt, heeft weinig zin om Eriksen te wisselen. Ooijer voor De Jong, Blind op LB en Anita op de plek van De Jong is beter, maar dan gooi je even het halve team uit het ritme. Hoeft nog niet te worden gewisseld imo
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan hoef jij niet bang te zijn.
13-14...hooguit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:29 schreef Caland het volgende:
Is Ajacied422 echt 13? Dat zou een hoop verklaren iig.
Ik dacht altijd dat die geestelijk niet helemaal in orde was.
wist je dat nog niet?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:29 schreef Caland het volgende:
Je ontkent het niet. Geeft niet hoor, heb er niks tegen!quote:
Welke club?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:31 schreef Saekerhett het volgende:
DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL
PSV EINDHOVENquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:31 schreef Saekerhett het volgende:
Gáát ie weerquote:
Dit dus!quote:
Niet vergeten. Die is gewoon niet interessant genoeg.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:31 schreef Paul het volgende:
Jongens vergeten jullie niet de wedstrijd van Utreg - de Graafschap?
mjah weet niet. Vind willem 2 niet zo heel mooi hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:31 schreef Saekerhett het volgende:
feliciteerdquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hup, snel die 2-2 maken. Einde nog 2-3 en ik heb een mooie verjaardag morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |