In welk derdewereldland zit hij momenteel ook alweer zijn geld te verdienen.quote:
Rwanda.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In welk derdewereldland zit hij momenteel ook alweer zijn geld te verdienen.
Rwanda jonge.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In welk derdewereldland zit hij momenteel ook alweer zijn geld te verdienen.
De keuzes die je maakt...quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb de goal niet kunnen zien omdat ik met popcorn naar PSV - RKC zat te kijken. Wachtend op de zakdoekjes
Dat interview ookquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:50 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
De keuzes die je maakt...![]()
Ik neem aan de je hem inmiddels wel gezien hebt? De keeper van AZ is zijn landgenoot en vriend. Of was...
quote:
Schitterend avontuur.quote:
Jongen, John Karelse is een held, punt!quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:50 schreef LudoSanders het volgende:
Er komen geen helden uit Wemeldinge Stofje.
Werd vorig seizoen toch maar mooi kampioen, boven FC Police.quote:
Ik heb nog penalty's op hem genomen. Hij was kansloos.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jongen, John Karelse is een held, punt!
Klinkt meer als een land waar je ballen af worden gesneden als je geen kampioen wordt.quote:
dus jij dacht aan de besnijdenis?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klinkt meer als een land waar je ballen af worden gesneden als je geen kampioen wordt.
stoere ludo verhalen hier.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb nog penalty's op hem genomen. Hij was kansloos.
Rwanda zit in de lift.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klinkt meer als een land waar je ballen af worden gesneden als je geen kampioen wordt.
Hier moet hij al van 't veld af.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:54 schreef Stofje het volgende:
Mijn stream loopt ruim een minuut achter, dus overtoom scoort nu pas.
Geen EL hebben.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:54 schreef Stofje het volgende:
Hier is hij al dood.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:54 schreef Stofje het volgende:
Klemvast met 1 hand.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:55 schreef LudoSanders het volgende:
Denk wel dat John Karelse die penalty van Willy had gestopt.
Met fokmanager gaat het pauper.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens heb ik met Mertens ook mooi wat punten in profcoach
Zeker. Zelfs John Achterberg had 'm gehad, in de rust.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:55 schreef LudoSanders het volgende:
Denk wel dat John Karelse die penalty van Willy had gestopt.
Ik had Martens in de basisquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens heb ik met Mertens ook mooi wat punten in profcoach
EL is voor mannen die zittend plassen. Welke mongool betaalt nou voor voetbal op tv, voetbal kijk je in een stadion of via een spannende, illegale streamquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |