In welk derdewereldland zit hij momenteel ook alweer zijn geld te verdienen.quote:
Rwanda.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In welk derdewereldland zit hij momenteel ook alweer zijn geld te verdienen.
Rwanda jonge.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In welk derdewereldland zit hij momenteel ook alweer zijn geld te verdienen.
De keuzes die je maakt...quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb de goal niet kunnen zien omdat ik met popcorn naar PSV - RKC zat te kijken. Wachtend op de zakdoekjes
Dat interview ookquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:50 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
De keuzes die je maakt...![]()
Ik neem aan de je hem inmiddels wel gezien hebt? De keeper van AZ is zijn landgenoot en vriend. Of was...
quote:
Schitterend avontuur.quote:
Jongen, John Karelse is een held, punt!quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:50 schreef LudoSanders het volgende:
Er komen geen helden uit Wemeldinge Stofje.
Werd vorig seizoen toch maar mooi kampioen, boven FC Police.quote:
Ik heb nog penalty's op hem genomen. Hij was kansloos.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jongen, John Karelse is een held, punt!
Klinkt meer als een land waar je ballen af worden gesneden als je geen kampioen wordt.quote:
dus jij dacht aan de besnijdenis?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klinkt meer als een land waar je ballen af worden gesneden als je geen kampioen wordt.
stoere ludo verhalen hier.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb nog penalty's op hem genomen. Hij was kansloos.
Rwanda zit in de lift.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klinkt meer als een land waar je ballen af worden gesneden als je geen kampioen wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |