Zoveel toeristen, maar geen station bij jou in Nederlandquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wat nou autist ik zag gwn gebouwen die ik nog nooit gezien had en er zat een vrouw met een konijnenhoofd naast me echt rare treintrip was dat eckt seriesu geen gein
waar was datquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wat nou autist ik zag gwn gebouwen die ik nog nooit gezien had en er zat een vrouw met een konijnenhoofd naast me echt rare treintrip was dat eckt seriesu geen gein
mag ik dan ook mee?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
o oke maarja we gaan het echt doen hoor
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
lol snap niequote:Op zondag 14 augustus 2011 13:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Gelijk een baas.
ja wrom zou je station nodig hebben busstation hebben we gwn 20 min snelste bus naar amsterdam man man wrom trein dan is eng alles zelfmoord mensen drugs dit dat//quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Zoveel toeristen, maar geen station bij jou in Nederland
van asmterdm naar utreggquote:
en ik danquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
alleen als je ons af en toe momenten gunt waar we elkaar lekker kunnen verwennen in een coupé![]()
was echt zoooo !!!quote:
massivemusicquiz.comquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lol snap nie
[..]
ja wrom zou je station nodig hebben busstation hebben we gwn 20 min snelste bus naar amsterdam man man wrom trein dan is eng alles zelfmoord mensen drugs dit dat//
[..]
van asmterdm naar utregg
owwquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
massivemusicquiz.com
Als ik enorm verveeld ben ga ik dat soort dingen doen.
pardon?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
mja ik zal even met dastan overleggen
ja zeker goed ik pwnde iedereen want hun konden er allemaal geen reet vanquote:
Helemaal super.quote:
lol hunnie zijn vet dom wel dan xdquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja zeker goed ik pwnde iedereen want hun konden er allemaal geen reet van
hij en ik zijn gwn goedgekeurd hoor door hem dus watwatquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
hij moet het toch ook goed vinden wat dacht ji jdan
xd ja togh niemand die KUT TT zei !!!quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:09 schreef Etsu het volgende:
volgende tt ga ik maken, speciaal voor r_r
quote:
ja oke maar jullie waren platonisch dit dat allussssquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hij en ik zijn gwn goedgekeurd hoor door hem dus watwat
haha dat kun je wel seggen ja xdquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lol hunnie zijn vet dom wel dan xd
[..]
hij en ik zijn gwn goedgekeurd hoor door hem dus watwat
[..]
xd ja togh niemand die KUT TT zei !!!
Klinkeru was ook wel een leuke TT.quote:
ja dat mocht niet van renesite omdat hetquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:11 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Klinkeru was ook wel een leuke TT.
haha nou mooi hoor xd haha super helemaal super =pquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik sliep om vier uur pas xd en werd om een uur wakker lololo en niemand die tegen me ging zeiken xd
xd xd zo leukquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik sliep om vier uur pas xd en werd om een uur wakker lololo en niemand die tegen me ging zeiken xd
ik moest lachen meisjequote:Op zondag 14 augustus 2011 13:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
als hij aan de pilluh heeft gezete niet xdquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja oke maar jullie waren platonisch dit dat allussss
ja drom zeg ik het toghquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
haha dat kun je wel seggen ja xd
Ja zeker, Klinkeruquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:11 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Klinkeru was ook wel een leuke TT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |