Ik mag komende week 3x om 8 uur beginnen met werken, en dinsdag moet ik naar Nijmegen, dus ook vroeg opstaan, en vrijdag is m´n vrije dag, en zaterdag moet ik om half 11 opstaan (valt wel mee), en zondag is m'n laatste rustdag en dan begint alles weer omgggggquote:
Precies. Eindelijk zeg je eens iets wat ergens op slaat.quote:
Ik heb veel mensenkennis.quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:56 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Precies. Eindelijk zeg je eens iets wat ergens op slaat.
hoi ja goed hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoi fed.Hoe is het met je zusje?
Welke kleur gaat het worden?quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:41 schreef Etsu het volgende:
Ze gaan vandaag m'n kamer vervennu zitten al m'n spullen in de huiskamer.
ROMMELLLL![]()
Wtf gast, ben je nou een man of een wijf.quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:41 schreef Etsu het volgende:
Ze gaan vandaag m'n kamer vervennu zitten al m'n spullen in de huiskamer.
ROMMELLLL![]()
Oké.quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:45 schreef Etsu het volgende:
Ja toch wordt echt mooi
En dan een FOK!meet in m'n kamer
dat moet haast welquote:
nixquote:
ik heb alleen een zus.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:36 schreef FedExpress het volgende:
[..]
![]()
We hoeven niet te weten hoe dat bij jou thuis gaat...
Pics van je zus.quote:
hee hallo hallo nog lekker opgeruimd?quote:
Haha, echt?quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:54 schreef Dastan het volgende:
heb een fikse kater van mijn feestje gisteravond thuis
jeetjequote:Op zondag 14 augustus 2011 12:54 schreef Dastan het volgende:
heb een fikse kater van mijn feestje gisteravond thuis
het is watquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:54 schreef Etsu het volgende:
mijn kat speelt verstoppertje tussen mijn meubels en spullendan steekt hij zn kopje uit, dan zeg ik 'hallo', rent die weer weg
Jeetje, denk aan je nieren.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja, ik heb gisteren alleen sinaasappelsap 's morgens op
wtf zo weinigquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja, ik heb gisteren alleen sinaasappelsap 's morgens op
quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:56 schreef Etsu het volgende:
vr2 volgens mij staat er nu 'krachttraining' he, dus het gaat de goeie kant op
ja oke maarja niet iets wat ik zomaar ga doen denk ikquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik vind met de trein reizen al een hele beleving op zich
wel leukquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
o ja oké maar ja ik welquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja oke maarja niet iets wat ik zomaar ga doen denk ik
is het ook inderdaadquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
jeetje het is wat meidquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
is het ook inderdaad
vorige keer zat ik op een andere plek en ik raakte meteen in paniek ik herkende niks meer omgomg
quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
is het ook inderdaad
vorige keer zat ik op een andere plek en ik raakte meteen in paniek ik herkende niks meer omgomg
de appie heeft die dagkaarten he, scheelt je toch wat...quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:00 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Iedere dag meer dan een uur in de trein vanaf volgende maand![]()
Dat zelf moeten betalen tot oktober
dat begrijp ik nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
is het ook inderdaad
ojaquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
de appie heeft die dagkaarten he, scheelt je toch wat...
Bij Harry Potter zijn het erquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:01 schreef Dastan het volgende:
hoe kunnen er in godsnaam vijf delen van die film zijn
nou voorlopig niet hoor, want al mijn weekeinden tot de introductieweek zitten volquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
zeg maar wanneer en waar, ik zal er zijn. jij mag de eindbestemming kiezen
zeven sukkel. deel 1 en deel 2 reken we samen tot 1 deel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:02 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Bij Harry Potter zijn het eracht
.
wanneer is je introductieweekquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
nou voorlopig niet hoor, want al mijn weekeinden tot de introductieweek zitten vol
'we'?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
zeven sukkel. deel 1 en deel 2 reken we samen tot 1 deel.
quote:
quote:
ja gwn was eng man normaal zit ik aan de ene kant maar toen zat ik aan de andere kant totale chaos in mn hoofd ERROR ERROR PANIEKKKquote:
een eckte autistquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
[..]
ja gwn was eng man normaal zit ik aan de ene kant maar toen zat ik aan de andere kant totale chaos in mn hoofd ERROR ERROR PANIEKKK
autistquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
[..]
ja gwn was eng man normaal zit ik aan de ene kant maar toen zat ik aan de andere kant totale chaos in mn hoofd ERROR ERROR PANIEKKK
jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:03 schreef Dastan het volgende:
heb ik al de hele ochtend, kunnen jullie je wel aanmelden?
volgend jaar heb jij weer een ziek lange vakantiequote:Op zondag 14 augustus 2011 13:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
jeetje jij hebt een week langer vakantie wat is dezen
ja kan gebeurenquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
jeetje jij hebt een week langer vakantie wat is dezen
had je maar ook moeten zakkenquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:04 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
volgend jaar heb jij weer een ziek lange vakantie
ja, probeer ebuddy anders?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:03 schreef Dastan het volgende:
heb ik al de hele ochtend, kunnen jullie je wel aanmelden?
Impliceren dat ik dat wilquote:
Zoveel toeristen, maar geen station bij jou in Nederlandquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wat nou autist ik zag gwn gebouwen die ik nog nooit gezien had en er zat een vrouw met een konijnenhoofd naast me echt rare treintrip was dat eckt seriesu geen gein
waar was datquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wat nou autist ik zag gwn gebouwen die ik nog nooit gezien had en er zat een vrouw met een konijnenhoofd naast me echt rare treintrip was dat eckt seriesu geen gein
mag ik dan ook mee?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
o oke maarja we gaan het echt doen hoor
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
lol snap niequote:Op zondag 14 augustus 2011 13:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Gelijk een baas.
ja wrom zou je station nodig hebben busstation hebben we gwn 20 min snelste bus naar amsterdam man man wrom trein dan is eng alles zelfmoord mensen drugs dit dat//quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Zoveel toeristen, maar geen station bij jou in Nederland
van asmterdm naar utreggquote:
en ik danquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
alleen als je ons af en toe momenten gunt waar we elkaar lekker kunnen verwennen in een coupé![]()
was echt zoooo !!!quote:
massivemusicquiz.comquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lol snap nie
[..]
ja wrom zou je station nodig hebben busstation hebben we gwn 20 min snelste bus naar amsterdam man man wrom trein dan is eng alles zelfmoord mensen drugs dit dat//
[..]
van asmterdm naar utregg
owwquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
massivemusicquiz.com
Als ik enorm verveeld ben ga ik dat soort dingen doen.
pardon?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
mja ik zal even met dastan overleggen
ja zeker goed ik pwnde iedereen want hun konden er allemaal geen reet vanquote:
Helemaal super.quote:
lol hunnie zijn vet dom wel dan xdquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja zeker goed ik pwnde iedereen want hun konden er allemaal geen reet van
hij en ik zijn gwn goedgekeurd hoor door hem dus watwatquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
hij moet het toch ook goed vinden wat dacht ji jdan
xd ja togh niemand die KUT TT zei !!!quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:09 schreef Etsu het volgende:
volgende tt ga ik maken, speciaal voor r_r
quote:
ja oke maar jullie waren platonisch dit dat allussssquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hij en ik zijn gwn goedgekeurd hoor door hem dus watwat
haha dat kun je wel seggen ja xdquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lol hunnie zijn vet dom wel dan xd
[..]
hij en ik zijn gwn goedgekeurd hoor door hem dus watwat
[..]
xd ja togh niemand die KUT TT zei !!!
Klinkeru was ook wel een leuke TT.quote:
ja dat mocht niet van renesite omdat hetquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:11 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Klinkeru was ook wel een leuke TT.
haha nou mooi hoor xd haha super helemaal super =pquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik sliep om vier uur pas xd en werd om een uur wakker lololo en niemand die tegen me ging zeiken xd
xd xd zo leukquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik sliep om vier uur pas xd en werd om een uur wakker lololo en niemand die tegen me ging zeiken xd
ik moest lachen meisjequote:Op zondag 14 augustus 2011 13:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
als hij aan de pilluh heeft gezete niet xdquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja oke maar jullie waren platonisch dit dat allussss
ja drom zeg ik het toghquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
haha dat kun je wel seggen ja xd
Ja zeker, Klinkeruquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:11 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Klinkeru was ook wel een leuke TT.
dat zou je aan renesite moeten vragenquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hoezo zou klinkeru arabisch zijn?![]()
wtf
VAMOS A LA PLAYAAAA OH OH OOOOOHHHHHH VAMOS VAMOSSSSquote:
quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:11 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik kreeg trouwens geen note of DM toen ik dingen in het Fins postte haha.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
VAMOS A LA PLAYAAAA OH OH OOOOOHHHHHH VAMOS VAMOSSSS
ik heb zeven goed hequote:Op zondag 14 augustus 2011 13:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik kreeg ook geen note denk ik xd ik heb 13 notes hihahoaho
lol ik 13 omgedraaid xdquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik kreeg ook geen note denk ik xd ik heb 13 notes hihahoaho
whahah egt sow stoer hahahahquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
lol ik 13 omgedraaid xd
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
lol ik 13 omgedraaid xd
ja ik heb de hoogste score hier ik vind meself egt stoer xdquote:
xd lekkker rebels ben jyquote:
ment toe biequote:Op zondag 14 augustus 2011 13:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
lol ik 13 omgedraaid xd
ik heb 32quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja ik heb de hoogste score hier ik vind meself egt stoer xd
nietquote:
ow dat is waarquote:
ja ze mag mee hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
ow dat is waar
ik zal tegen kb zeggen dat het niet doorgaat maar mag ze wel mee of ni
goedzo meisjequote:Op zondag 14 augustus 2011 13:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
bedankt ik heb het gehoord etsu
hajjequote:
ay mattie je had mee moeten doen fak de autoriteit lekker politsie knuppelen xdquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
nee, wel enkele gesloopte winkels gezien
en heel veel sirenes gehoord
ja manqquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
ay mattie je had mee moeten doen fak de autoriteit lekker politsie knuppelen xd
whhashaa ja eg so grappig hat ik eg moete doen gwn mooie tv jatte whaha xDdquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
jordy is toch geen chav jongen wat denk jijquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
slegte zaakquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:20 schreef Etsu het volgende:
ik was enkele vraagtekens vergeten anders was het geen een vraag
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:21 schreef jordyqwerty het volgende:
om 2 uur snachts ging het brandalarm af en moest iedereen naar buiten en kwamen er 3 brandweerwagens terwijl er niks was
natuurlyk nie gek :Squote:Op zondag 14 augustus 2011 13:20 schreef Etsu het volgende:
whaha jordie ben j ook rebels geweest heb j ook mense doorgeslage whaha ??/
kan beur'n zouden ze in groningen zeggenquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:21 schreef jordyqwerty het volgende:
om 2 uur snachts ging het brandalarm af en moest iedereen naar buiten en kwamen er 3 brandweerwagens terwijl er niks was
misgienquote:
ik zou die brandweerwagens hebben gesloopt uit woedequote:Op zondag 14 augustus 2011 13:21 schreef jordyqwerty het volgende:
ONZquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wat een misselijkmakende walgelijke kuttopics in onz nu weet ik waarom ik alleen in deze SC en ARG post.
ik heb over 7 minuten rijles en tegen die tijd is het topic vast nog niet vol, dus ik vind dat jij volgende tt moet pakken, speciaal gericht aan jou okequote:
onz en klb gaan nergens overquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wat een misselijkmakende walgelijke kuttopics in onz nu weet ik waarom ik alleen in deze SC en ARG post.
ja maar de kans dat ik de lapo heb is niet zo grootquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb over 7 minuten rijles en tegen die tijd is het topic vast nog niet vol, dus ik vind dat jij volgende tt moet pakken, speciaal gericht aan jou oke
Inderdaad. Bah.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ONZ
daar zitten alleen maar 12-jarige tyfuskindertjes met een halfslappe plasser kuttopics te openen
ja wou ik ook doen maar was die breekeizer vergete dusjaquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik zou die brandweerwagens hebben gesloopt uit woede
gewoon openen, wie de lapo heeftquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja maar de kans dat ik de lapo heb is niet zo groot
KLBquote:
r_r T_Tquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heb jij nog een suggestie voor een TT Etsu?
vraag maar aan klinkerbotsing, zolang 'R_R' of 'Rellende_Rotscholier' erin komt te staan, vind ik alles bestquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heb jij nog een suggestie voor een TT Etsu?
Oké.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
vraag maar aan klinkerbotsing, zolang 'R_R' of 'Rellende_Rotscholier' erin komt te staan, vind ik alles best
Moet je mijn adviezen maar niet in de wind slaan.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Moet je mijn adviezen maar niet in de wind slaan.
ik ben net anderhalf uur wakker johquote:
want?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:42 schreef Kutstudent het volgende:
Vandaag is de eerste dag van mijn nieuwe leven.
Gezond leven. Ik zit nu magere kwark met jam als brunch te eten. En voor vanavond groentes met weinig vlees gekocht en geen aardappels.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:47 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hij heeft besloten echt te gaan studeren denk ik
Nou meid toch! En je drinkt er een fles wijn bij of niet?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gezond leven. Ik zit nu magere kwark met jam als brunch te eten. En voor vanavond groentes met weinig vlees gekocht en geen aardappels.
Dat ga je toch niet lang volhouden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gezond leven. Ik zit nu magere kwark met jam als brunch te eten. En voor vanavond groentes met weinig vlees gekocht en geen aardappels.
Jawel, heb alvast voor een hele week kwark ingekocht.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet lang volhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |