Dat mag. Alleen ik was niet op de hoogte van wat een collegamod in mijn vakantie heeft besproken. Er is nergens melding van gemaakt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vertel mijn mening gewoon, als dat niet mag...
lkkr tot zondagmiddag doorchillen op de pillenquote:
Ik heb betere dingen te doen dan FOK!quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
SPUIT ELF DAT HEB IK VANMIDDAG AL GEPOST HAHAHA FAALHAAS.
Dat heet toch eyeliner?quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gwn beetje foundation hier en daar, beetje blush en vandaag voor de tweede keer zo'n zwart lijntje boven mn ogen, de naam kwijt
ja en dan dinsdag instorten toch zwarte dindsagquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
lkkr tot zondagmiddag doorchillen op de pillen
ja maarja dan heb je gebaden in het zweet dus dan hoef je niet te douchenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja en dan dinsdag instorten toch zwarte dindsag
nee toch lekker makkelijk scheelt weer tijd in de avundquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja maarja dan heb je gebaden in het zweet dus dan hoef je niet te douchen
Dat wordt billenkoek van ome remlof.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat mag. Alleen ik was niet op de hoogte van wat een collegamod in mijn vakantie heeft besproken. Er is nergens melding van gemaakt.
Maar enfin: ik trek mijn optiefen in en ik zal het niet meer doen![]()
lkkr slikke tog ja he ouwe klepperdquote:
Die blauwe staat hiërarchisch op gelijk niveau als mij tegenwoordig.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat wordt billenkoek van ome remlof.
Sanderquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:13 schreef yosander het volgende:
[..]
lkkr slikke tog ja he ouwe klepperd
ja toch wordt altijd leuker met pilleen xdquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:13 schreef yosander het volgende:
[..]
lkkr slikke tog ja he ouwe klepperd
Ja, waarom is dat eigenlijk? Was ie er eindelijk klaar mee?quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die blauwe staat hiërarchisch op gelijk niveau als mij tegenwoordig.
Denk het. Geen idee.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, waarom is dat eigenlijk? Was ie er eindelijk klaar mee?
Op mijn verjaardag nog welquote:
Klinkiequote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik droomde over dat China het Midden-Oosten binnenviel omg dat was best eng.
Oscar ouwe rukker, hoe is hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |