Waarom? We kunnen ons prima op een andere manier van geld voorzien. Iedereen weet dat een studie zichzelf ruimschoots terugbetaalt, lenen kan dus geen kwaad.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat gebeurt dus al... Maar de studenten zelf moeten ook kunnen leven, dus die moeten ook geld krijgen.
Het is hier Nederland, geen België.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:12 schreef Chilliewillie88 het volgende:
waarom betalen jullie ouders niet gewoon voor je studies?
Ik heb nog nooit moeten werken voor studies te betalen. Enfin in België kost studeren ook wel 10 keer minder. Het enige werk dat ik gedaan heb de laatste 5 jaar is in de zomervakantie af en toe een paar weekjes vakantiewerk. Maar dat geld heb ik integraal opgezopen.
Ik snap al die heisa omtrent studiekosten in Nederland toch niet goed hoor.
Ik ken werkelijk niemand hier in België die zal afstuderen met een studieschuld. Dat is hier gewoon onbestaande.
Dat dit soort figuren kunnen studeren bewijst mijn punt wel lijkt me.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:12 schreef Chilliewillie88 het volgende:
Ik heb nog nooit moeten werken voor studies te betalen. Enfin in België kost studeren ook wel 10 keer minder. Het enige werk dat ik gedaan heb de laatste 5 jaar is in de zomervakantie af en toe een paar weekjes vakantiewerk. Maar dat geld heb ik integraal opgezopen.
Ik ken werkelijk niemand hier in België die zal afstuderen met een studieschuld. Dat is hier gewoon onbestaande.
Het bewijst enkel en alleen een bepaalde hoogmoed.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:13 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Dat dit soort figuren kunnen studeren bewijst mijn punt wel lijkt me.
Ik ga een beetje 40 uur per week lopen studeren, kom op zeg.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:02 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Nee vriend, dat is daadwerkelijk het gemiddelde aantal studieuren per week. Ik geloof trouwens niet at jij oprecht denkt dat de gemiddelde student veertig uur per week in zijn studie steekt. Studenten voeren gewoon geen flikker uit. Jij misschien wel, ik trouwens ook, maar de meesten doen dat niet.
Oei, je zal maar 40 uur in de week studeren.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ga een beetje 40 uur per week lopen studeren, kom op zeg.
Maar wel verwachten dat je gefinancierd wordt door de overheid natuurlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ga een beetje 40 uur per week lopen studeren, kom op zeg.
Ik doe absoluut geen pretstudie, maar ik zie de noodzaak niet zo om nominaal te lopen, en aangezien ik zelf de boetes/extra jaren moet betalen, mag ik dat toch lekker zelf weten. Hebben jullie of Nederland geen bal mee te maken, hoe ik m'n tijd besteed.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oei, je zal maar 40 uur in de week studeren.
Pretstudenten
Je boetes en extra jaren compenseren de hogere kosten van jou niet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik doe absoluut geen pretstudie, maar ik zie de noodzaak niet zo om nominaal te lopen, en aangezien ik zelf de boetes/extra jaren moet betalen, mag ik dat toch lekker zelf weten. Hebben jullie of Nederland geen bal mee te maken, hoe ik m'n tijd besteed.
Mooi.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik doe absoluut geen pretstudie, maar ik zie de noodzaak niet zo om nominaal te lopen, en aangezien ik zelf de boetes/extra jaren moet betalen, mag ik dat toch lekker zelf weten. Hebben jullie of Nederland geen bal mee te maken, hoe ik m'n tijd besteed.
Waarover janken? Over die langstudeerboete? Daar lach ik om. Ik vind het alleen jammer dat ze de universiteit ook beboeten, want die heeft daar niks mee te maken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:20 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Mooi.
Dus later niet gaan janken dat het allemaal zo oneerlijk is.
Als je dat kan ben je in mijn ogen een kerel.
Ojee, ik kost 10000 per jaar voor een jaar of 2 of 3. Dat ga ik later vast niet terug betalen door de belasting.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je boetes en extra jaren compenseren de hogere kosten van jou niet.
Zonder langstudeerderboete kost je ¤ 10.000,- per jaar aan gemeenschapsgeld, met nog maar ¤ 7k.
Ik hou van stoere mannen die dat niks doet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarover janken? Over die langstudeerboete? Daar lach ik om. Ik vind het alleen jammer dat ze de universiteit ook beboeten, want die heeft daar niks mee te maken.
[..]
Ojee, ik kost 10000 per jaar voor een jaar of 2 of 3. Dat ga ik later vast niet terug betalen door de belasting.Rot alsjeblieft op met je loze argumenten.
Dan ben ik niet degene die jankt maar jij. Je weet dat je de samenleving veel meer kost dan alleen die stufi, daar zul je voor moeten betalen als je denkt dat je een beetje aan kunt modderen. Kunnen we dan samen concluderen dat studenten best wat meer kunnen gaan betalen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:26 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Dan ben ik niet degene die jankt maar jij. Je weet dat je de samenleving veel meer kost dan alleen die stufi, daar zul je voor moeten betalen als je denkt dat je een beetje aan kunt modderen. Kunnen we dan samen concluderen dat studenten best wat meer kunnen gaan betalen?
Dat is een loos argument, 10k is niet erg want je gaat later meer belasting betalen dan dat?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:24 schreef Kutstudent het volgende:
Ojee, ik kost 10000 per jaar voor een jaar of 2 of 3. Dat ga ik later vast niet terug betalen door de belasting.Rot alsjeblieft op met je loze argumenten.
Net alsof het iemand boeit wie jij al dan niet een kerel vindtquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:26 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Ik hou van stoere mannen die dat niks doet.
Ownee, wacht, ineens is het jammer voor de UNI.
Man, wat zak jij door het ijs.
Watje.
Jij bewijst hiermee mijn visiequote:Op zondag 14 augustus 2011 17:31 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Net alsof het iemand boeit wie jij al dan niet een kerel vindt![]()
![]()
Faalhond
quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als studenten zoals jij wat sneller zouden afstuderen, zou ook ik later minder belasting kunnen betalen.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:31 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Net alsof het iemand boeit wie jij al dan niet een kerel vindt![]()
![]()
Faalhond
Wat the hell echt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:12 schreef Chilliewillie88 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |