Borisz zal goed hebben opgelet.quote:
Heb het erbij gezetquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Borisz zal goed hebben opgelet.
Stel je voor dat-ie zich vertikte...
Ziet er goed uit, Lie.![]()
Nog even herhalen wat het is...solly
ja, ik weet weer.quote:
Oe, die klinkt wel erg goed!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
ja, ik weet weer.
Want ik dacht dat ik al weken geen rabarber gezien had.
En ik heb ook nog een recept.
http://www.kayotic.nl/blog/coconut-lime-noodles
Oh oh oh honing in de soep !!! en lekker dat het was. Zoveel smaakjes.
Wij aten er naan brood bij. Echt een aanrader.
Ziet er heerlijk uitquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:34 schreef LieLie het volgende:
Tadaa!
Rabarber-aardbeiencrumble:
[ afbeelding ]
we eten morgen pastaquote:
Prachtig iddquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:59 schreef krakkemieke het volgende:
Freecell: ik ben dol op Amazing Grace.Ooit 's nachts gehoord in de auto, na iets als Live Aid. Enorm kippevel.
t ergste is dat ze t volgens mij ook nog gewoon kan doen zonder moddervet te wordenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Prachtig idd
En Lie, dat is een super toetje
FFT, ga je dat nu elke dag eten
Zal zo iets wordenquote:
Ik mis hier de IndoMie noodlesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Zal zo iets worden![]()
Ma: MacD
Di: Burgerking
Wo: Pasta
Do: lokale snackbar
Vr: Chinees
Za: Soep
Zo: Mexicaans
is wel makkelijk hequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Prachtig idd
En Lie, dat is een super toetje
FFT, ga je dat nu elke dag eten
Maar ook zonder oplopende tekorten aan bepaalde voedingsstoffen en zonder problemen met de stoelgang?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:18 schreef Memento-Mori het volgende:
t ergste is dat ze t volgens mij ook nog gewoon kan doen zonder moddervet te worden
burgerking eet ik nooitquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Zal zo iets worden![]()
Ma: MacD
Di: Burgerking
Wo: Pasta
Do: lokale snackbar
Vr: Chinees
Za: NoodleSoep
Zo: Mexicaans
Die sla op zo'n BigMac is haske gezond!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:21 schreef Vork het volgende:
[..]
Maar ook zonder oplopende tekorten aan bepaalde voedingsstoffen en zonder problemen met de stoelgang?
ja die voorraad ligt nog thuis oepsquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja die voorraad ligt nog thuis oeps
die ga ik morgenmiddag denk halen.
Aardappelen kocht ik in het begin ook nog, maar dat was geen succesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is wel makkelijk he
maar nee, in de keuken ligt (stok)brood, soep, aardappels en pasta dus niet alleen patatmaar had er ff zin in na het stomme bericht van vanmiddag
ik twijfel over toetje; ik heb vruchtjes, meloen, dubbelvla en sinassplitjes. hmm keuzes keuzes
Mijn ouders staan nog steeds als 'thuis' in mijn telefoon hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja die voorraad ligt nog thuis oeps
die ga ik morgenmiddag denk halen.
en als je er 2 eet heb je 2x zoveel slaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Die sla op zo'n BigMac is haske gezond!
Hier ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mijn ouders staan nog steeds als 'thuis' in mijn telefoon hoor
ik heb zo'n celavita pak om in 2 dagen te bakkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Aardappelen kocht ik in het begin ook nog, maar dat was geen succes
Ik eet toch vooral rijst of pasta
en soms krieltjes voor de variatie
Ik ook alweer een half jaarquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, oké, maar ik woon toch al weer twee jaar samen
oh bij mij ook alquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mijn ouders staan nog steeds als 'thuis' in mijn telefoon hoor
geeft niks tochquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ook alweer een half jaar
Maar ik zag het toevallig van de week in mijn telefoon en toen viel het mij ook al op, daarom reageerde ik even
Waar woon je nu ook alweer FFT?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh bij mij ook almaar dat blijft zo. ik zie dit nog beetje als een luxe vakantiehuisje zoals je al zei. ik verveel me wel, ken niet echt mensen hier maar 'thuis' is maar 18 min rijden dus ik kan koffie drinken wanneer ik wil
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:21 schreef LieLie het volgende:
Er zit een vette duif op onze schutting, niet te zuinig!
Alphen a/d Rijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waar woon je nu ook alweer FFT?
Anders kom ik nog wel eens langs hoor
oojaa ik heb trouwens wel al vandaag een hele pot doperwtelen/wortelen gegetenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]lekker joh!
En FFT, snap het wel hoor dat je je wat down voelt
*schriktquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oojaa ik heb trouwens wel al vandaag een hele pot doperwtelen/wortelen gegeten
8 minuten met de benenwagenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:35 schreef borisz het volgende:
1u10 met het OV naar Alphen Station.. Weet niet hoe ver het is van de FFT-crib naar het station
.
Ging dat over de telefoon ? of bij een kopje koffie?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:03 schreef krakkemieke het volgende:
Oh ja, met mijn liefste tante gepraat over kanker, ook kut. Wel goed.
Ik vind die gesprekken juist makkelijker per telefoon. En zij ook.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ging dat over de telefoon ? of bij een kopje koffie?
Lastige gesprekken lijkt mij - to say the least.
Geen bus?!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
8 minuten met de benenwagen
Puntje weer leeg ? en nu voetbal kijken volgens Lie die maar een boek ging lezen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:07 schreef golfer het volgende:
Zo. We zijn weer thuis van het Rijswijkse. Was weer leuk en gezellig om dreumes J. en zoon F. en schoondochter L. te zien.
Oh ja, voetbal. Even aanzetten maar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:11 schreef AnneX het volgende:
Puntje weer leeg ? en nu voetbal kijken volgens Lie die maar een boek ging lezen.
Hoe was dat op vakantie eigenlijk Lie? zonder voetbal en zonder televisie.
ja duuh!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:06 schreef krakkemieke het volgende:
FFT, ben ik uitgenodigd? Wat wil je hebben?
okquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vind die gesprekken juist makkelijker per telefoon. En zij ook.
Hmm, oke.....quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja duuh!ik hoef niet perse iets maar als je het niet laten kunt doe dan maar iets leuks voor in de woonkamer of extra handdoeken/theedoeken/vaatdoeken voor in de keuken.
Golfer, heb je vorig topic gelezen? wegens nieuwe telefoon heb ik jullie nr niet meer en heb jullie in vorig topic daarom bedankt voor jullie lieve kaartje! wat attent, echt heel leukquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja, voetbal. Even aanzetten maar.
of een leuk tijdschrift om te lezen, of een nepplant, of.... nou ja, ik vind genoeg leukquote:
Ik heb al een idee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
of een leuk tijdschrift om te lezen, of een nepplant, of.... nou ja, ik vind genoeg leuk
KB = kookboek?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb al een idee.
En ik ga verdorie ook een nieuw KB kopen!
Graag gedaan hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer, heb je vorig topic gelezen? wegens nieuwe telefoon heb ik jullie nr niet meer en heb jullie in vorig topic daarom bedankt voor jullie lieve kaartje! wat attent, echt heel leuk
Nogmaals bedankt!
Is het al zeker dat ie er helemaal uit gaat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:30 schreef krakkemieke het volgende:
Vraag over de nier verwijderen... wanneer kan ik fietsen. Ik heb geen auto.
Nee dat ligt aan de uitslag van de scan van woensdag.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is het al zeker dat ie er helemaal uit gaat?
Eerst maar eens afwachten of ie inderdaad wel (helemaal) verwijderd moet worden en zo ja, dan die vraag aan de arts stellen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:30 schreef krakkemieke het volgende:
Met MrLie? Die zit daar niet mee hoor! Die leest wel, en we hebben 91 potjes gedobbeldquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
Puntje weer leeg ? en nu voetbal kijken volgens Lie die maar een boek ging lezen.
Hoe was dat op vakantie eigenlijk Lie? zonder voetbal en zonder televisie.
anderhalve week/Twee weken? Partijgenoot waarbij de nier er ook uit moest (gewone operatie) moest nog vier dagen in het ziekenhuis blijven en na een paar dagen aanstellen. Gelukkig is hij helemaal schoon nuquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:30 schreef krakkemieke het volgende:
Dat technetium is waarschijnlijk in Borsele gemaakt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:43 schreef krakkemieke het volgende:
Die scan is wel tof!
Ze spuiten een stofje in, technetium, dat laat zien wat mijn nieren doen.
Aansterken denk ikquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:45 schreef borisz het volgende:
[..]
anderhalve week/Twee weken? Partijgenoot waarbij de nier er ook uit moest (gewone operatie) moest nog vier dagen in het ziekenhuis blijven en na een paar dagen aanstellen. Gelukkig is hij helemaal schoon nu. Weet niet meer precies hoe zijn vooruitgang was qua energie etc.
Of hij helemaal of een beetje verwijderd wordt, ik ben er een paar weken zoet mee...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Eerst maar eens afwachten of ie inderdaad wel (helemaal) verwijderd moet worden en zo ja, dan die vraag aan de arts stellen.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat technetium is waarschijnlijk in Borsele gemaakt.
oohquote:
nee zelfde maar veel telefoonnr's stonden in oude tel en niet op sim...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor.
Enne...heb je nu zelf ook een nieuw mobiel telefoonnummer?
En heb je ons huisnummer niet meer of mijn mobiele nummer niet meer?
hehe zo leuk he als ze een heel gesprek houden in babytaalquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:29 schreef Bluezz het volgende:
Lekkerrrrrrrrr dat toetje!
Ik heb ook nog toetjes van vanmiddag!
toetje 1
toetje 2 mét slagroom
Alleen mijn moeder. En nog wat mensen, zorgvuldig vragen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Krak; heb je familie die je de paar weken kan rijden als je niet mag fietsen?
Ja hij houdt een heel verhaal compleet met lichaamstaal, maar niemand verstaat het.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:56 schreef FutureFairytale het volgende:
hehe zo leuk he als ze een heel gesprek houden in babytaal
Ze hebben doping gebruikt, denk ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:01 schreef borisz het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er in Rotterdam gebeurd? Er klopt daar iets niet.
ok en vrijdags kan ik wel als je dat nodig hebtquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Alleen mijn moeder. En nog wat mensen, zorgvuldig vragen.
shitquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja hij houdt een heel verhaal compleet met lichaamstaal, maar niemand verstaat het.
(oh ja sommige woordjes wel zoals ja en shit)
Maak je geen zorgen, als kankerpatient kan je ook met de taxi.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Alleen mijn moeder. En nog wat mensen, zorgvuldig vragen.
Ja, da's heel lief.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok en vrijdags kan ik wel als je dat nodig hebt
ben benieuwd wat het eerste woordje van Miya wordtquote:
* steekt vinger omhoog.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Alleen mijn moeder. En nog wat mensen, zorgvuldig en gewoon vragen.
Het betekent dat ik beschikbaar ben suffie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:13 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Bedankt AnneX. Maar ik kan niks plannen.
ze hangen er sinds donderdagquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:18 schreef AnneX het volgende:
Zeg fft , als de gordijnen hangen, ga je dan ook even wat foto's voor ons maken ? please.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:18 schreef AnneX het volgende:
Zeg fft , als de gordijnen hangen, ga je dan ook even wat foto's voor ons maken ? please.
Dus hup hup met die fotofunctie op je mobielquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:18 schreef FutureFairytale het volgende:
ze hangen er sinds donderdag
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:13 schreef AnneX het volgende:
Nou Krakke, je vroeg naar hersteltijd.
Hier wordt ook nog even geluld.
Maw er valt nix over te zeggen.
Afhankelijk van de leeftijd, de ingreep, de (huidige) conditie.
http://www.kiesbeter.nl/m(...)-een-grote-operatie/
De keren dat ik met mensen revalideerde na een grote ingreep : soms moest je ze vastbinden
aan de tafelpoot en een ander moest je uit de stoel duwen om naar de keuken te lopen.
Het heeft ook te maken met angst voor bewegen ( na een grote ingreep).
Dat herkende ik pas met terugwerkende kracht - dankzij de latere opleiding - bij mijzelf na een hnp operatie.
Lijkt me juist leuk, waarom is dat decadent?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:59 schreef Memento-Mori het volgende:
binnenkort maar even naar de beluga beachclubdecadent doen
Ik ben erg bang dat ik niet mag bewegen, dat is beroerd voor mijn bekken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:19 schreef krakkemieke het volgende:
Ik las op sommige sites 10 dagen voor je naar huis mag, bij een open operatie. Dat lijkt me normaal.
[..]
Ik denk dat je het maar af moet laten hangen van de daadwerkelijke ingreep en het advies van je arts. Speculeren maakt alleen maar ongerust lijkt me.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:19 schreef krakkemieke het volgende:
Ik las op sommige sites 10 dagen voor je naar huis mag, bij een open operatie. Dat lijkt me normaal.
ik denk dat ik ermee wacht tot na de housewarming. anders komen jullie niet meer omdat jullie het al hebben gezienquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Dus hup hup met die fotofunctie op je mobiel
!0 dagen weinig bewegen betekent extra pijn. Of extra pillen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik denk dat je het maar af moet laten hangen van de daadwerkelijke ingreep en het advies van je arts. Speculeren maakt alleen maar ongerust lijkt me.
dat. het zal heel moeilijk worden om je nu niet van alles in te laten lezen maar probeer alleen naar advies van de dokter te luisterenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik denk dat je het maar af moet laten hangen van de daadwerkelijke ingreep en het advies van je arts. Speculeren maakt alleen maar ongerust lijkt me.
Nee, dat is zo. Als ik eenmaal iemands gordijnen gezien heb, is de rest van de woning verder compleet oninteressant.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:22 schreef FutureFairytale het volgende:
ik denk dat ik ermee wacht tot na de housewarming. anders komen jullie niet meer omdat jullie het al hebben gezien
oh ik dacht dat er om foto's van het hele app werden gevraagd, zodra de gordijnen er waren (omdat dat het laatste was).quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dat is zo. Als ik eenmaal iemands gordijnen gezien heb, is de rest van de woning verder compleet oninteressant.
Doe nie zo gek! Ik kom zeker!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik denk dat ik ermee wacht tot na de housewarming. anders komen jullie niet meer omdat jullie het al hebben gezien
Rook jij?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:32 schreef krakkemieke het volgende:
Het enige bankje waar ik comfortabel zit, is het rookbankje buiten.
Ik was het al zat. En nu lijkt het me wel een goed moment. Denk ik.quote:
Verstandigquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:53 schreef krakkemieke het volgende:
Dus cullers... Ik maak mijn sigaret uit en ik wil niet meer roken.
Vandaag naar de Hanos in apeldoorn geweest (man reed, ik niet) en wat lekkere dingen gekocht. Daarna even een uurtje gaan liggen en vanavond lekker staan koken. Iberico varkenswangetjes met zeekraal in rode wijn gemaakt, roseval aardappels en een salade gemaakt. Na het eten was ik weer bekaf en op de bank gaan liggen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:43 schreef Bluezz het volgende:
Pieterbeer gaat het al wat bieterweer?
Succes met het stoppen. Heb dat 15 jaar geleden gedaan, eten smaakt stukken beter als je niet rookt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:53 schreef krakkemieke het volgende:
Dus cullers... Ik maak mijn sigaret uit en ik wil niet meer roken.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik was het al zat. En nu lijkt het me wel een goed moment. Denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@FFT, wat een spraakverwarring weer.
Wat golfer zegt, als we de gordijnen hebben gezien per foto, is de rest van app. niet meer interessant.
Dan komt er ook geen hond naar de house warming en blijf jij zitten met al je lekkere hapjes.
En juist omdat het cul SC is had je je voorgenomen om je verschrikkelijk uit te sloven met happen maken.
Soms hé, denk ik dat je ons heel errug in de maling neemt, zoals ik eerder schreef nav
je plannen voor eten vanavond.
Gekkie, je bent haske ziek geweest, dat heeft tijd nodig!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vandaag naar de Hanos in apeldoorn geweest (man reed, ik niet) en wat lekkere dingen gekocht. Daarna even een uurtje gaan liggen en vanavond lekker staan koken. Iberico varkenswangetjes met zeekraal in rode wijn gemaakt, roseval aardappels en een salade gemaakt. Na het eten was ik weer bekaf en op de bank gaan liggen.
Positief
Ik heb honger
Ik heb zin om leuke dingen te doen
Negatief
Ik heb nauwelijks energie, snel bekaf en hoest nog steeds versxhrikkelijk.
waarom?quote:
Hmm,het akelige is dat ik alles goed proef, ook al rook ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Succes met het stoppen. Heb dat 15 jaar geleden gedaan, eten smaakt stukken beter als je niet rookt.
Ik heb nu 5 weken geen druppel alcohol meer gedronken en dat gaat ook prima, kan met wijn koken zonder behoeft te hebben te willen drinken en man zit gewoon aan de wijn zonder dat ik zin heb.
Kan me niet herinneren zo lang niet gedronken te hebben.
Ik klaag ook niet, ik vertel de status.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
waarom?
Goed om te horen dat het herstel met babysteps gaat.
Rusten is nodig om weer te herstellen.
Weet je ook best.
Wacht maar tot je een tijdje niet meer rookt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hmm,het akelige is dat ik alles goed proef, ook al rook ik.
Oh joh, zei ik dat je kloeg ? !quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik klaag ook niet, ik vertel de status.
Toen mijn vader stopte met roken, proefde hij minder.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een tijdje niet meer rookt.
En ik wist niet niet hoe erg het stonk !!! Echt niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hmm,het akelige is dat ik alles goed proef, ook al rook ik.
Ik weet dat wel, ik rook altijd buiten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
En ik wist niet niet hoe erg het stonk !!! Echt niet.
De auto was een rijdende asbak, die heb ik onlangs volledig van binnen uitgemest
en geurvreters ingehangen voor een nacht.
Het huis, de aanslag, de gordijnen, de kleding oh oh oh.
Bij andere mensen rook ik buiten, niet thuis.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik weet dat wel, ik rook altijd buiten.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik was het al zat. En nu lijkt het me wel een goed moment. Denk ik.
de zin is er in ieder geval en je knapt met de dag meer op, vastquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vandaag naar de Hanos in apeldoorn geweest (man reed, ik niet) en wat lekkere dingen gekocht. Daarna even een uurtje gaan liggen en vanavond lekker staan koken. Iberico varkenswangetjes met zeekraal in rode wijn gemaakt, roseval aardappels en een salade gemaakt. Na het eten was ik weer bekaf en op de bank gaan liggen.
Positief
Ik heb honger
Ik heb zin om leuke dingen te doen
Negatief
Ik heb nauwelijks energie, snel bekaf en hoest nog steeds versxhrikkelijk.
huh? haha. spraakverwarring was dat jij vroeg of ik foto's wilde maken van app als gordijnen erin hingen. Golfer dacht (denk ik) dat jij ze van de gordijnen alleen vroeg en Bluezz gaf voor de duidelijkheid aan dat je het hele app bedoelde. meen ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:58 schreef AnneX het volgende:
@FFT, wat een spraakverwarring weer.
Wat golfer zegt, als we de gordijnen hebben gezien per foto, is de rest van app. niet meer interessant.
Dan komt er ook geen hond naar de house warming en blijf jij zitten met al je lekkere hapjes.
En juist omdat het cul SC is had je je voorgenomen om je verschrikkelijk uit te sloven met happen maken.
huh? wat schreef je eerder? en waarmee heb ik jullie in de maling genomen? ik zou niet durvenquote:Soms hé, denk ik dat je ons heel errug in de maling neemt, zoals ik eerder schreef nav
je plannen voor eten vanavond.
trusten Krak!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:16 schreef krakkemieke het volgende:
Vergeef me maar als het mislukt.....
Trusten!
Ja, ja..krabbel maar weer terug. Je wilde gewoon geen foto's maken van je gordijnen. Geef het maar toe.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:21 schreef FutureFairytale het volgende:
huh? haha. spraakverwarring was dat jij vroeg of ik foto's wilde maken van app als gordijnen erin hingen. Golfer dacht (denk ik) dat jij ze van de gordijnen alleen vroeg en Bluezz gaf voor de duidelijkheid aan dat je het hele app bedoelde. meen ik.
haha ja heus wel maar vind foto's maken maar saai. laat het liever in het echie zienquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ja..krabbel maar weer terug. Je wilde gewoon geen foto's maken van je gordijnen. Geef het maar toe.![]()
Verder Wallander gaat kijken.
Alles in het echie leuker dan op foto's.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:59 schreef FutureFairytale het volgende:
haha ja heus wel maar vind foto's maken maar saai. laat het liever in het echie zien
Ja, je woont nu niet meer in Schubbekutterveen, maar in een echte stad.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:34 schreef FutureFairytale het volgende:
leuk deze levendige buurt. alleen ik hoor nu een bas pompen buiten
Daar woont Isa, je bedoelt Sint-Heerejans Kuttekerke aan de Uitgedregde Sloot.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:43 schreef golfer het volgende:
Ja, je woont nu niet meer in Schubbekutterveen, maar in een echte stad.
Feli Antraxxxxxxxquote:Op zondag 14 augustus 2011 09:35 schreef PdeHoog het volgende:
Facebook zegt dat Anthraxx vandaag jarig isFeli, Annie!
Facebook heeft gelijkquote:Op zondag 14 augustus 2011 09:35 schreef PdeHoog het volgende:
Facebook zegt dat Anthraxx vandaag jarig isFeli, Annie!
Het was gister mexicaanse bonenschotel-weerquote:
Naar Hooverphonic op Waterpop in Wateringen, dan vraag je er ook om hé?quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:11 schreef PdeHoog het volgende:
Het was gister mexicaanse bonenschotel-weerKwam bijna doorweekt thuis vanuit Wateringen
Is me ook al jaren niet overkomen
Het stond wel op Facebookquote:Op zondag 14 augustus 2011 10:13 schreef Bluezz het volgende:
En zonder fotograferen las ik Pee? Lijkt me heel relaxed! En ja dat weer jongensTis hier wel weer droog en het lijkt helder te zijn
quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Naar Hooverphonic op Waterpop in Wateringen, dan vraag je er ook om hé?
Ik heb wel gefotografeerd hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 10:13 schreef Bluezz het volgende:
En zonder fotograferen las ik Pee? Lijkt me heel relaxed!
Dit is ook wel prettig op de zondagochtendquote:Op zondag 14 augustus 2011 09:55 schreef borisz het volgende:
Tijd voor wat prettige zondagmorgenmuziek
Buienradar says no rain voor de komende 24 uur in Ollandaquote:Op zondag 14 augustus 2011 10:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Hier regent het al de hele nacht met bakken, wordt nu net ff minder
moggequote:Op zondag 14 augustus 2011 09:10 schreef borisz het volgende:
Mogge lui & jong
Zo scriptie afmaken en dan nogmaals controleren en dan kan die definitief op de mail
Koudekerk?quote:Op zondag 14 augustus 2011 09:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Daar woont Isa, je bedoelt Sint-Heerejans Kuttekerke aan de Uitgedregde Sloot.
joeee moooi want ik ga vanmiddag tennis kijken in Nieuwkoopquote:Op zondag 14 augustus 2011 10:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Buienradar says no rain voor de komende 24 uur in Ollanda
http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur
Stadsrechten zijn per 1795 afgeschaftquote:Op zondag 14 augustus 2011 10:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Koudekerk?
ik woonde niet aan een uitgedregde slootmaar aan prachtige wateren met eilanden
![]()
@ Golfer; Alphen heeft geen stadsrechten dus het blijft een dorp, maar verder is het wel een stad vind ik.
kan ik nog niet zeggen maar heb wel 8 uur slaap gehad bij elkaar vannachtquote:Op zondag 14 augustus 2011 10:34 schreef Den_Haag het volgende:
Morguh!
Feli Annie!!
FFt, hoe bevalt het in je huisje?
toen bestond Alphen vast al welquote:Op zondag 14 augustus 2011 10:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Stadsrechten zijn per 1795 afgeschaft.
niet voor een uitgebreid zondagsontbijt met afbakcroissantjesquote:Op zondag 14 augustus 2011 10:36 schreef Den_Haag het volgende:
Wat een nieuw huisje allemaal wel niet kan doen
Dan vraag je bij een supermarkt met lekkere croissants om een zak nog niet afgebakken broodjes en doe je die in de diepvries. Kun je eentje per keer klaarmaken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
niet voor een uitgebreid zondagsontbijt met afbakcroissantjes
een heel blik afbakcroissantjes voor mij alleen hoef ik niet.
hmm ik kan het proberen bij de hoogvliet maar weet niet of ik dat voor elkaar krijg. zullen ze waarschijnlijk aan eerst 10 medewerkers moeten vragen, dan aan de manager.. en dan geeft hij pas antwoordquote:Op zondag 14 augustus 2011 10:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dan vraag je bij een supermarkt met lekkere croissants om een zak nog niet afgebakken broodjes en doe je die in de diepvries. Kun je eentje per keer klaarmaken.
Sowieso die dannerol blik croissantjes zijn niet te vreten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
niet voor een uitgebreid zondagsontbijt met afbakcroissantjes
een heel blik afbakcroissantjes voor mij alleen hoef ik niet.
Tja, je kunt ook alles negatief benaderen natuurlijk...quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm ik kan het proberen bij de hoogvliet maar weet niet of ik dat voor elkaar krijg. zullen ze waarschijnlijk aan eerst 10 medewerkers moeten vragen, dan aan de manager.. en dan geeft hij pas antwoord
echt wel, gevuld met ham en kaas uit de oven zijn ze heeerlijkquote:Op zondag 14 augustus 2011 10:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sowieso die dannerol blik croissantjes zijn niet te vreten.
allesquote:Op zondag 14 augustus 2011 10:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Tja, je kunt ook alles negatief benaderen natuurlijk...
MrLie keek dat net ook alquote:Op zondag 14 augustus 2011 10:46 schreef borisz het volgende:
Ducktales op Disney XD. Zenden die voor het eerst ook iets leuks uit.
ik moet nog een staafmixer kopenquote:Op zondag 14 augustus 2011 10:45 schreef Bluezz het volgende:
Voor volgende week zondag
(zaterdag beginnen met deeg maken)
Ik heb nog niet vaak gezien dat jij een aangedragen mogelijke oplossing niet met zes beren op de weg beantwoordt, maar goed.quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
alles
ik weet hoe het gaat; heb gisteren al iets simpels gevraagd aan een medewerker en die ging 3 medewerkers langs die zeiden dat ze het niet hadden. toen vroeg ik; kennen jullie het niet? gaven ze het eerlijk toe. later bij de salades vond ik het toch zelf....
Kleffe hapquote:Op zondag 14 augustus 2011 10:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
echt wel, gevuld met ham en kaas uit de oven zijn ze heeerlijk
beter lezen denk ik.quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb nog niet vaak gezien dat jij een aangedragen mogelijke oplossing niet met zes beren op de weg beantwoordt, maar goed.
Verder boycot ik die zender vanwege 1. slechte series 2. stomme nasynchronisatie. In onze tijd waren 'live action' series gewoon met ondertiteling.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 09:55 schreef Anthraxx het volgende:
Facebook heeft gelijk.
Bedankt! Nu het huis maar poetsen voor de visite.
met taart he?quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:08 schreef Anthraxx het volgende:
Dank iedereen! Gepoetst en nu even genieten van een bak koffie.
Als kaasplankje zou je toch een mooie grot gerijpte gruyere moeten hebben.quote:
Okeequote:Op zondag 14 augustus 2011 11:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Steer dat dimsummen waar we t vd week tussen neus en lippen over hadden, ander keertje? is sowieso geldtechnisch voor mij ff beter
sportze
quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als kaasplankje zou je toch een mooie grot gerijpte gruyere moeten hebben.
gefeliciteerdquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:08 schreef Anthraxx het volgende:
Dank iedereen! Gepoetst en nu even genieten van een bak koffie.
Is dit nu goed nieuws of bad.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:35 schreef Stereotomy het volgende:
Anthraxxxxx gefeli
M'n slimfit jeans passen niet meer om mijn dijbenen heenHeb m'n maatje-te-groot-verkeerd-gekocht spijkerbroek van begin dit jaar maar weer uit de kast gehaald, die begint nu goed te zitten.
Nu trainen
Om dat te vermijden, zet ik de wekker in mijn telefoon voor allerlei afspraken ( en medicatie).quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:29 schreef FutureFairytale het volgende:
heb weer veels te lang gedanst... mis een wedstrijd die om 13u begon
Ajax begint pas om 14.30quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:29 schreef FutureFairytale het volgende:
heb weer veels te lang gedanst... mis een wedstrijd die om 13u begon
Ik ga zo ook een rondje fietsen. Heb al de afwasmasjien laten draaien en (samen) opgeruimd, bed verschoond, moet nog opgehangen, in bad geweest, buiten de nrc gelezen... als je zo vroeg uit bed bent heb je wel een lange vrije dag = voordeelquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:31 schreef AnneX het volgende:
Dan ga ik een rondje fietsen in de polder.
Awaleuk dat je hebt gekeken. Soms denk ik wel eens dat niemand het aanklikt (snap ik ook wel weer hoor)quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:27 schreef AnneX het volgende:
Wat een leuk toetjes fillempie van Bluezz kreeg ik gister nog mee.
En al weer terug. Klein rondje van 25 minuten en zadelpijn.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga zo ook een rondje fietsen. Heb al de afwasmasjien laten draaien en (samen) opgeruimd, bed verschoond, moet nog opgehangen, in bad geweest, buiten de nrc gelezen... als je zo vroeg uit bed bent heb je wel een lange vrije dag = voordeel
In herhalingenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed, denk ikVandaag 140 kg gehaald op de leg press
Nee, golfer hangt voor de tievie, voetjebal kijken & boek lezen tussendoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:18 schreef AnneX het volgende:
En al weer terug. Klein rondje van 25 minuten en zadelpijn.
Ergens ligt ook nog zo'n fietsmeetapp.
kZei al, wie als mn. X wat bewaart , heeft wat.
Mens , hh is gelijk aan een werkdag, vind je niet ?
Gaat golfer nooit meefietsen?
Jullie smullen samen van allerlei lekkers 's avonds.
Dat moet je er toch weer vanaf fietsen?
Whyquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ben naar Salsalessen in Eindhoven aan het kijken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Fijn dat de blessure uitsluipt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Overigens is mijn blessure voorbij, heeeeel af en toe voel ik het nog... mijn brakke lichaam : ik ben er trots op![]()
Je hebt lol van je pizzamachine !?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:01 schreef LieLie het volgende:
Het is echt weer voor een warm bad! Brrr..
En ik heb zin in de pizza
Wij hebben een pizzaovenquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Je hebt lol van je pizzamachine !?
Dat zijn jullie toch? of was het Hobje?
Hoe lang willen jullie?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:13 schreef AnneX het volgende:
vanmorgen eens naar reizen gekeken.
En verder kijken.
Ms. Istanbul in begin oktober. Iemand daar wel eens geweest?
Tips en/adviezen voor verblijf?
hoor niks meer als ik dans haha. Was dus bij de tennis... Is de wedstrijd vlg week zondag hahahahaquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Om dat te vermijden, zet ik de wekker in mijn telefoon voor allerlei afspraken ( en medicatie).
Hollen dan. Hup.
Dan ga ik een rondje fietsen in de polder.
Een kleine week in begin oktober.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hoe lang willen jullie?
MrLie is even aan het kijken waar hij destijds overnacht heeft met z'n ouders.
Dank voor het opzoeken : 115 p.n. gaat het niet worden, verwacht ik.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:29 schreef LieLie het volgende:
Anne: MrLie zat toen in dit hotel http://www.grandyavuzhotel.com/
Maar hij zegt dat het in een paar jaar tijd veel luxer (lees: duurder) is geworden.
En? Is er al veel veranderd? Hebben ze jouw oude kamer al heringericht?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:30 schreef FutureFairytale het volgende:
En ben nu in ouderlijk huis hehe. Ff vriendinnetje uit de straat nu bezoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Nope.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:03 schreef Stereotomy het volgende:
Borisz, had dit gister bij PSV:
[ afbeelding ]
Niet zo bittere pils, van de familie van Bavaria. Ken je deze?
Zo'n rondreis is geweldig!quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:41 schreef AnneX het volgende:
Misschien via www.turkije-online.eu/ No spam intended. or what?
Vorig jaar akelig goede ervaringen mee. Net als Bluezz en golfer in Italie.
FFT?quote:
quote:
Ruinequote:Op zondag 14 augustus 2011 16:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo'n rondreis is geweldig!
De tentoonstelling in de Ruïne :
KLIK
niet gekeken maar mijn bed zou er nog wel even blijven staan (gelukkig)quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:43 schreef golfer het volgende:
[..]
En? Is er al veel veranderd? Hebben ze jouw oude kamer al heringericht?
wat mot ik met dat kleine jochquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
U GAAT DOOR VOOR HET SLAAPMASKER
oh de ruine alleen al is een filmdecor.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo'n rondreis is geweldig!
De tentoonstelling in de Ruïne :
KLIK
Ja, zat er al een tijdje in. Hij heeft wel echt geleefd.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:51 schreef borisz het volgende:
Fritz Korbach overleden.
Kleurrijk figuur. Ja hij zoop en rookte te veel maar toch. Hij promoveerde wel vijf keer naar de eredivisie.
Hebben ze gen typecasting als chinees nodig met toneel ervaring.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:47 schreef Stereotomy het volgende:
Flikken Maastricht is hier bezig in het zkh
Om dat nou weer tegen Steer te zeggen....quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:14 schreef AnneX het volgende:
Hebben ze gen typecasting als chinees nodig met toneel ervaring.
Hou het wel klein ja ! het is voor de tv.
http://www.wilmahoebee.nl(...)ruine-van-brederode/quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:11 schreef AnneX het volgende:
oh de ruine alleen al is een filmdecor.
Heb je een linkje van de expositie om door te sturen naar zwager = beeldenmaker.
So solly Steerquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Om dat nou weer tegen Steer te zeggen....
quote:PolWestland Politie Westland
retweeted by regio15
U hoeft ons niet te bellen over het licht- en warmtegevende verschijnsel aan de hemel. Dat is de zon en we hopen dat deze meer komt!
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:41 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
5 sets x 12 herhalingen x 140 kilo
Graagquote:
Na 2 jaar flink trainen ga je het wel zien, en onderhoud nadien kost je amper de helft aan arbeid. Ik wil ook weer gaan beginnen met krachttraining. Ik ben al een tijd niet geweest maar het kriebelt door die posts van jou.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
Graag
Voelt echt goed om met gewichten bezig te zijn. Was altijd een klein dik slap kereltje vroegermaar straks niet meer.
![]()
Feliquote:
Verdient soms nog beter dan werken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom?In Nederland kun je ook een uitkering aanvragen
Ik niet denk ikquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:05 schreef borisz het volgende:
Bijna klaar met scriptie en dan gaat de definitieve versie op de mail
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
No happy ending, juyst tlain ticket!
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:21 schreef Bluezz het volgende:
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=688840
Forum Opties | |
---|---|