Peper en zout stel.quote:
Nou, het resultaat van dit uitstel wil je niet op je bankstel aantreffen gok ik.quote:
Stel je voorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou, het resultaat van dit uitstel wil je niet op je bankstel aantreffen gok ik.
De tip is lief, maar als ik PS was zou ik hier niet (veel) bestellen. De verzendkosten naar Amerika lopen uiteen van 34,95 tot 104,95... dat moet via via een stuk goedkoper kunnenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:35 schreef Etcetera het volgende:
PS, ik kwam dit tegen: http://www.heimweewinkel.nl/
Ik ben geen fan van de Telegraaf, maar misschien heb je er iets aan
100 euroquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De tip is lief, maar als ik PS was zou ik hier niet (veel) bestellen. De verzendkosten naar Amerika lopen uiteen van 34,95 tot 104,95... dat moet via via een stuk goedkoper kunnen
Als je het had gezien had je er zo bij gezetenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
100 euro![]()
daar had ik niet eens naar gekeken
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
duiveltje (want weet de smiley code niet uit mijn hoofd)
1 | }) |
Briljantquote:
Klinkt als een scene uit "Animal House" of "Porky's".quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Straks met hem, duiveltje (want weet de smiley code niet uit mijn hoofd) en nog een vriend naar zijn huis bij een meer. Tis net vakantie
Hadden die nog die 2 rivaliserende fangangs achter zich aan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:15 schreef MadMaster het volgende:
Jan & Annie gezien/gehoord. Yeppa!!
Niks van gemerkt, het dak ging er van af bij ze. Was niet van plan ze te bezoeken, maar kwam langs die tent en hoorde 'Mon Amour' en moest toch even kijken...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hadden die nog die 2 rivaliserende fangangs achter zich aan?
Ik ga geen tips geven want soms verveel een mens zich zo dat niets werktquote:
Volgens mij ben ik er nog nooit geweest. Wat is er te beleven?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vanavond naar Arnhem geweest, blijft ook wel een leuke stad.
Ja weet je, ik heb nog nooit iemand iets horen zeggen als:quote:
Vooral dat laatste is relevantquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Behalve concerten in het Gelredome zijn er ook geen grote noemenswaardige uitgaansgelegenheden. vroeger had je Luxor als poppodium.
Maar als je met een aantal vrienden bent maakt het niet zoveel uit waar je heen gaat en Arnhem heeft wel redelijk wat kroegen rond de Korenmarkt en de Jansplaats
Andersom heb ik hier ook nooit iemand horen zeggen dat ze gaan stappen in Rotterdam.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ja weet je, ik heb nog nooit iemand iets horen zeggen als:
"Vanavond gaan we stappen in Arnhem"
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Andersom heb ik hier ook nooit iemand horen zeggen dat ze gaan stappen in Rotterdam.
Dat wist ik helemaal nietquote:Hoofdrollen
Dirk Bogarde
James Caan
Michael Caine
Sean Connery
Edward Fox
Elliott Gould
Gene Hackman
Anthony Hopkins
Hardy Krüger
Ryan O'Neal
Laurence Olivier
Robert Redford
Maximilian Schell
Liv Ullmann
Wat het uitgaan betreft heb ik geen idee. Qua cultuur is er voldoende te vinden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:25 schreef Nembrionic het volgende:
Maar Nijmegen heeft als studentenstad zelf wel wat te bieden toch?
Waar veel studenten zijn, daar is uitgaan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat het uitgaan betreft heb ik geen idee. Qua cultuur is er voldoende te vinden.
Hmm, voor zover ik weet is eigenlijk alleen The Matrixx echt een discotheek te noemen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:44 schreef Nembrionic het volgende:
Waar veel studenten zijn, daar is uitgaan.
Zie dat er veel kroegen zijn. Dus dat zit wel goed denk ik.
Zelfs 7 discotheken (weet niet wat de criteria zijn om iets een disco te noemen)
Ach ja, natuurlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, voor zover ik weet is eigenlijk alleen The Matrixx echt een discotheek te noemen.
Ja je gaat nooit uit begrijp ik.quote:Er is wel een uitgaansstraat waar al die kroegen te vinden zijn, maar dat zijn plekken die ik vermijd.
Ik ben wel eens in een paar skihutten geweest. Ik zou er nu niet meer zo snel heengaan want het is echt verschrikkelijkquote:Echt eerstejaarskroegen. We hebben ook een Heidi's Skihut.
Echt? Ik hoor er de laatste tijd geen gekke verhalen over.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ach ja, natuurlijk.
De disco waar geen enkele uitsmijter z'n leven zeker is
Laat ik het zo zeggen, als ik ergens met een vriendin afspreek, dan zijn het meestal rustige ouwelullenkroegen, waar je elkaar meestal kunt verstaan. Niet de plekken waar je met een biertje in je hand probeert te scoren.quote:Ja je gaat nooit uit begrijp ik.
Ik zie gewoon wel de prijs:quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:54 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, bij deze heeft Doornroosje officieel een kutsite. Zie je een artiest, klik je op "Tickets", moet je eerst inloggen voordat je een prijs kunt zien
Nee, de laatste tijd niet neequote:Op zondag 14 augustus 2011 01:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Echt? Ik hoor er de laatste tijd geen gekke verhalen over.
quote:Laat ik het zo zeggen, als ik ergens met een vriendin afspreek, dan zijn het meestal rustige ouwelullenkroegen, waar je elkaar meestal kunt verstaan. Niet de plekken waar je met een biertje in je hand probeert te scoren.
Dat zijn die discotheken van die lijst min of meer wel. Van Station Oost weet ik alleen dat het een restaurant is.
Ga hier eens heen, waar Google je ook brengt? Of eigenlijk ook gewoon bij het intypen.quote:
Als ik op Tickets click moet ik toch echt inloggenquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:05 schreef wyccie het volgende:
Idem, dan zie ik ook dat het maar 14 euro kost om Sebadoh te mogen aanschouwen.
Oh, dat is toch minder logisch?quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:10 schreef wyccie het volgende:
Oh, je moet niet rechts op Tickets klikken, maar gewoon artiestnaam.
Ja iedereen toch?quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:17 schreef wyccie het volgende:
Ik wil meestal eerst kijken hoeveel iets kost voordat ik gelijk bestel. Maar jij ook dus... haha.
Maar waarom kijk ik daarvoor op de artiestinfopagina, en klik jij op tickets? Geen idee, maar zoals ik het doe is het wel handiger.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ja iedereen toch?
Soms zijn optredes absurd duur.
Ik kom op een site..en ik wil weten hoe duur de TICKETS zijn...dus dan klik ik op TICKETSquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar waarom kijk ik daarvoor op de artiestinfopagina, en klik jij op tickets? Geen idee, maar zoals ik het doe is het wel handiger.
We vinden onszelf allebei heel logisch. Dat is het gewoonquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:23 schreef wyccie het volgende:
Hehe, misschien is het ook wel omdat ik van Doornroosje digitale nieuwsbrieven krijg en via die mail op de betreffende artiesten kan klikken en zo dus gelijk op de juiste pagina kom.
Want op zich klinkt het wel logisch wat je zegt, maar toch doe ik het niet. En ik vind mezelf best logisch.
Dat heb ík zojuist al gedaan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:24 schreef Nembrionic het volgende:
En ik durf best toe te geven dat ik er wel eens naast zit
Maar we kunnen allebei gelijk/ongelijk hebben toch? Misschien is het een 50-50 situatiequote:
Ik probeer me voor te stellen wat ik zou doen als ik voor het eerst en onwetend op die site kom.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:27 schreef Nembrionic het volgende:
Maar we kunnen allebei gelijk/ongelijk hebben toch? Misschien is het een 50-50 situatie
Ja ik dus ook. Maar dat was al duidelijkquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik probeer me voor te stellen wat ik zou doen als ik voor het eerst en onwetend op die site kom.
Maar het lukt niet.![]()
Ik neig ernaar dat op Tickets klikken logischer zou zijn als je puur alleen de prijs wilt weten.
Waarom excuses?quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:45 schreef wyccie het volgende:
Ja sorry, voor mij was het gewoon vanzelfsprekend. Maar goed dat ik me in jouw positie probeer te verplaatsen toch? Meestal ben ik wel wat koppiger.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:53 schreef wyccie het volgende:
Nou ja, nu viel het wel mee eigenlijk. Ik trek mijn excuses in.
Ik heb wél vakantie, maar ik ga nergens heen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:56 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hoef zeker niet te vragen of je nog vakantieplannen hebt? Je zit in je co-schappen toch?
Even checken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:57 schreef wyccie het volgende:
Overigens vind ik dit van Sebadoh erg mooi:
[..]
Maar je zit wel in je co-schappen toch?quote:Ik heb wél vakantie, maar ik ga nergens heen.
Nog steeds. Dit ga en kan ik nog heel lang zeggen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:59 schreef Nembrionic het volgende:
Maar je zit wel in je co-schappen toch?
Ik snap de redenering ook...maar het is dan ook heel logisch om gelijk de prijs te laten zien ipv een inlogscherm.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zou 'Tickets' niet meer bedoeld zijn voor het bestellen van tickets en dat je daarom ook moet inloggen? Logisch is het dan nog niet maar dan snap ik in elk geval de redenering
En hoe bevalt dat? Zwaarder dan je gedacht had?quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nog steeds. Dit ga en kan ik nog heel lang zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |