Omdat je het leuk vindt of omdat het zo ongelofelijk idioot is?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:37 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga veel Omar draaien @ camping denk ik.
Houd je rekening met ramadan enzulks?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:37 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga veel Omar draaien @ camping denk ik.
Omdat ik het daadwerkelijk leuk vind. Sorry. Geweldig zelfs. Je raakt er echt van in trance.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:38 schreef TWP het volgende:
[..]
Omdat je het leuk vindt of omdat het zo ongelofelijk idioot is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg het eens uit je bol.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Omdat ik het daadwerkelijk leuk vind. Sorry. Geweldig zelfs. Je raakt er echt van in trance.
Same here. Leuk voor 3 nummers, maar dan krijg ik de zenuwen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:40 schreef TWP het volgende:
[..]als ik het een paar minuten aan heb word ik gek.
Syrische toestanden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:42 schreef TWP het volgende:
Ja, het past ook wel bij Lowlands, zoiets. Wordt ook wel echt een feest daar.
goose?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat staat er tegelijk met hem? Ik wilde ergens heen volgens mij als hij optreedt.
Wat ben je vergeten mee te nemen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:34 schreef julian6 het volgende:
weet iemand waar dat topic is van wat je allemaal meeneemt naar lowlands?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wat ben je vergeten mee te nemen?
dat is het 'wat ben je vergeten' mee te nemen topic. Ik zoch het 'wat neem je mee' topic maar had hem al gevonden hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wat ben je vergeten mee te nemen?
link? ik ben hem ook kwijt en had eerst zo'n lijst opgeslagen op m'n pc maar die's pleitequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:14 schreef julian6 het volgende:
[..]
dat is het 'wat ben je vergeten' mee te nemen topic. Ik zoch het 'wat neem je mee' topic maar had hem al gevonden hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |