Het is volgens mij vooral verzekeringstechnisch.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:30 schreef Viezze het volgende:
Nouja al is het 700. Ik had vorige week een dag waarop ik bijna 400 km heb gemaakt, dus dat geeft het perspectief wel aanDaarnaast zijn er (vermoed ik) meerdere redenen van EW om voor 6 maanden te gaan. Zoals verzekeringstechnisch, meer ervaren, meer bewust in het verkeer als je iets langer je rijbewijs hebt etc etc.
Proberen kan altijd. Naast EW heb je eigenlijk alleen nog autoreset, verder is er niet echt wat noemenswaardigs.
En je hoeft echt niet 39 topics door te lezen. Het is geloof ik zelfs in dit topic of het vorige topic ter sprake gekokmen.
Regio Utrecht! Het was vrijwel meteen toen ik van de snelweg af kwam rechts.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:45 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ze mag vaker samen aankomen, ik weet zeker dat ik geen lift had gehad als zij er niet was geweestAl scheelde het uiteindelijk niet zoveel, er was op 2 minuten lopen een bus die elke tien minuten naar het station ging, maar het is wel altijd lekker om gebracht te worden.
Welke regio kom je vandaan? Ik kom heel vaak in Barneveld bij die locatie (waarschijnlijk, gezien het merk auto)Morgen moet ik naar de andere overigens, daar kom ik alleen als ik busjes moet rijden: deze keer Opel Vivaro.
Ook een Volvo V70. 2.0 Diesel, 12 seconden op de 100
EW ben ik dik tevreden mee! In de weekenden zie ik nog wel eens klusjes voorbijkomen maar dat is vooral vrijdagavond en zaterdagavond. Zaterdag overdag denk ik dat er niet veel te doen is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:51 schreef Legwieh het volgende:
Wil eventueel solliciteren als prive chauffeur,
ruim 4 jaar en 100.000+ rijervaring, in vele voertuigen, zowel automaat als handgeschakeld.
o.a. alle audi/volkswagen/toyota/lexus modellen Busjes en ook ervaring in autos met meer vermogen (300+ pk) wie weet een goed bedrijf om te solliciteren waar de verdienste goed zijn, en het ook leuk werken is. nachtritten heb ik geen problemen mee, het enige probleem is wellicht dat ik enkel op woensdag en zaterdag overdag beschikbaar ben en verder enkel s nachts.
ik ben trouwens woonachtig in de regio utrecht
Lekkere ritten hoor! Aardig wat km's morgen! Ik heb morgen ook weer werk, Gouda - Almere en Almere -Breda. Een trafic en een espace.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:39 schreef RTS91 het volgende:
2 mooie ritten voor morgen! Groningen - Vlissingen in een C4 Picasso en dan een doorvoer naar Leiden in een A4
Idd. Het wordt weer druk maar dan zitten wij weer in de bankenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:08 schreef Obama het volgende:
Zelf maar weer eens klagend gebeld en weer nul op het rekest.
Volgende week beterschap beloofd, daar heb ik weinig aan omdat ik dan weer met mijn studie begin.
Voetbal je joppie?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:14 schreef joppie_saus het volgende:
Niks morgen. Dan maar uitslapen. Ook geen straf, vanavond zware wedstrijd.
Rood licht is 180 euro ja.. hoop het niet voor jequote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:09 schreef Viezze het volgende:
Ging allemaal prima vandaag, ben alleen bang dat ik ben geflitst. Het werd oranje en ik dacht, trap het gas nog even in. Was vergeten dat ik een Polo Bluemotion reed, dat ging dus niet echt harder
Laten we hopen van niet want de boete is aardig hoog
Jups, vanavond 7-6 verloren. 2-0 en 5-3 voor was blijkbaar niet genoeg. Winnen kan je trouwens ook niet als de scheids normaliter speler van de tegenstander is en de scheids elke aanval afvlagt. En dan speel je in het tweedequote:
Ik krijg sowieso zelden een rit in de richting van Groningen. Eerder naar Almere / Barneveld en vanaf daar naar huis.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:32 schreef joppie_saus het volgende:
Volgens mij hebben ze niet zoveel ritten naar Groningen maandag. Ik heb ook een enkele rit.
9 van de 10 keer eindig ik in Almere. Barneveld kom ik zelden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:42 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik krijg sowieso zelden een rit in de richting van Groningen. Eerder naar Almere / Barneveld en vanaf daar naar huis.
Ja ik ook hoor. Maar denk dat ik na Almere wel het meest in Barneveld ben geeindigd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:32 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
9 van de 10 keer eindig ik in Almere. Barneveld kom ik zelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |