quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:51 schreef Legwieh het volgende:Wil eventueel solliciteren als prive chauffeur,
ruim 4 jaar en 100.000+ rijervaring, in vele voertuigen, zowel automaat als handgeschakeld.
o.a. alle audi/volkswagen/toyota/lexus modellen Busjes en ook ervaring in autos met meer vermogen (300+ pk) wie weet een goed bedrijf om te solliciteren waar de verdienste goed zijn, en het ook leuk werken is. nachtritten heb ik geen problemen mee, het enige probleem is wellicht dat ik enkel op woensdag en zaterdag overdag beschikbaar ben en verder enkel s nachts.
ik ben trouwens woonachtig in de regio utrecht
EW ben ik dik tevreden mee! In de weekenden zie ik nog wel eens klusjes voorbijkomen maar dat is vooral vrijdagavond en zaterdagavond. Zaterdag overdag denk ik dat er niet veel te doen is.
Als je alleen 's nachts beschikbaar bent zul je vooral voor After-dinner etc. ingezet worden.
Dwz; je gaat met OV naar de gelegenheid waar de klant verblijft, rijdt hem naar huis en gaat daarna vanaf het huis van de klant weer naar huis. Dit zijn meestal wel wat kortere ritten (ongeveer 6 uur). Een eigen auto is met deze ritten eigenlijk wel handig, aangezien mensen met eigen auto als eerste ingezet worden (scheelt weer taxikosten e.d.)
Woensdag overdag maak je wel kans op werk. Mijn werkdagen variëren tussen 7 en 14 uur maar korter of langer is mogelijk.
Rij nog niet erg lang als PC, kan dus nog niet heel veel zeggen, maar ik kan het je tot nu toe zeker aanraden.
Ik heb voor volgende week eindelijk weer eens beschikbaarheid ingevuld. Hoop dat ik de laatste 3 dagen van augustus nog wat uren kan draaien, het worden de enige van de maand. Heb begin juli voor het laatst gewerkt en heb echt weer zin om de weg op te gaan!
[ Bericht 1% gewijzigd door BetweenTheRays op 24-08-2011 22:29:59 ]