Vanwege de garper natuurlijkquote:
oh domme ikquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanwege de garper natuurlijk
doh
Oh wachtquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:12 schreef Roburtt het volgende:
Oja, nog een vraag. Wtf is een garper?. Ik zat eerst op een ander pauper forum en toen was er ook iemand met garpers
Jij hebt pas sinds kort toegang tot internet?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:12 schreef Roburtt het volgende:
Oja, nog een vraag. Wtf is een garper?. Ik zat eerst op een ander pauper forum en toen was er ook iemand met garpers
Niet weten wat een garper isquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:12 schreef Roburtt het volgende:
Nee maar telkens als ik iets vroeg kreeg ik een reactie likequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt pas sinds kort toegang tot internet?
Iemand die gaapt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:12 schreef Roburtt het volgende:
Ik typ iets fout, komt zo'n rood lijntje onder, ik rechtsklik op het rode lijntje en FOK! loopt vastquote:
Dat hoort idd niet neequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik typ iets fout, komt zo'n rood lijntje onder, ik rechtsklik op het rode lijntje en FOK! loopt vast
Ik speelde toenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:15 schreef Roburtt het volgende:
[ afbeelding ]
deze pauperspellen speelde ik toen ik 4 was ofzo
RedCatquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:15 schreef Roburtt het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had een smiley gemaakt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:14 schreef Roburtt het volgende:
Ik weet wel wat een garper is, maar niet wat het betekend
Heb ik ook nogwel gespeeld.quote:
Haha met die kat, Whizkitty ofsoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:18 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Heb ik ook nogwel gespeeld.
[ afbeelding ]
in deze was ik goed
ah okee, dus er zit eigenlijk vrijwel niks achter?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik had een smiley gemaakt. [ afbeelding ] <- die dus.
En daar een vis van gemaakt. Een Garper.
[ afbeelding ]
Hij sloeg aan, werd een hit en toen maakte ik de ekte garper zoals iedereen 'm kent:
[ afbeelding ]
Little_Miss_naughty maakte er nog een schets van, samen met z'n garpfamilie.
[ afbeelding ]
Rollercoaster Tycoonquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:18 schreef Dalando het volgende:
Laten we het over klassiekerts gaan hebben.
[ afbeelding ]
NIKS?!/1/!?!?/1?!!1!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:18 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ah okee, dus er zit eigenlijk vrijwel niks achter?. bedankt haha.
ook heul veel gespeeld. Ik wil hem eigenlijk wel weer downloadenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:18 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
WTF ZEG JE NU????!!!!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:18 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ah okee, dus er zit eigenlijk vrijwel niks achter?. bedankt haha.
Ik vond RCT3 wel leuk en niet leuk. Wel was dat vuurwerk maar ik vond het niet leuk dat alles er zo anders uit zag...quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:18 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Bazenspel, dat had ik vroeger ookquote:
Extra tijd! Extra geld!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Bazenspel, dat had ik vroeger ook
Dat heb ik ook nog een aantal dagen gespeeldquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:22 schreef Lindgren. het volgende:
Oeh! Deze vergat ik nog. Dit hoort er bij, hierdoor werd het een hit.
Garpje verbodstopic
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:43 schreef Dalando het volgende:
En wat nou als je m upload op imgur.com? De oplossing! als http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png niet meer mag, dan mag http://imgur.com/AJfvr.png wel!!
OA wist je dat er een planeet naar je is vernoemd in een film?quote:
Die gaat er dus inquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:24 schreef Lindgren. het volgende:
Dalando is een keizer. Een baas. Een oorlogsveteraan zonder angst.
mm die heb ik nooit gehad. Kan me nog wel zo'n surfdude herinneren in zo'n blauwe auto.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
Je had toen ook nog Vakantieracertoen moest je in een caravan racen naar Zuid-Frankrijk
Whutwhutwhut.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:24 schreef Dalando het volgende:
[..]
OA wist je dat er een planeet naar je is vernoemd in een film?
Dat zou het best kunne zijn iddquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
mm die heb ik nooit gehad. Kan me nog wel zo'n surfdude herinneren in zo'n blauwe auto.
ha dat was met zon hond in de ruimte en die cat kon balletjes gooien en je had zweedse muziekquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:15 schreef Roburtt het volgende:
[ afbeelding ]
Hihiquote:
Profiel, bovenaan de paginaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:26 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Hihi
nu nog even kijken hoe ik het erin zet
Da's kut wacht evenquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:27 schreef Dalando het volgende:
BOE
Spaghettivreter is de hik nu over? Is het gelukt?
Je kan ook gewoon Hier typen ipv zaterdag 13 augustus 2011 01:25quote:
Neequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:27 schreef Dalando het volgende:
BOE
Spaghettivreter is de hik nu over? Is het gelukt?
Oké, poging 3.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:28 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon Hier typen ipv zaterdag 13 augustus 2011 01:25
Poging 2:quote:
En de [/b] aan het einde danquote:
fixedquote:
Florochroom, 'sup?quote:
We bespreken hoe we in jouw broekje kunnen komenquote:
Heb je het opgenomen?quote:
Doen we dat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
We bespreken hoe we in jouw broekje kunnen komen
Ha Appel!quote:
Niet, ik vroeg gewoon een vraag.quote:
quote:
niet zo snel drinkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
*hik* *hik* *hik* *hik* *hik* *hik* *hik* *hik* *hik* *hik* *hik* *hik*
sorryquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
*hik* *hik* *hik* *hik* *hik* *hik* *hik* *hik* *hik* *hik* *hik* *hik*
ik weet hoe.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Gewoon lekker aan het Wiki'en ja toch. Wat jij?quote:
Naaktpics mijn vriend. Naaktpics.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik ben al een paar dagen lekker ziek, maar verder wel hoor.quote:
Het was vast lekker.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:33 schreef Boterbartje het volgende:
HAI HALLO ben ik weer! Stokbrood op
Van jou? eindelijk?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon lekker aan het Wiki'en ja toch. Wat jij?
[..]
Naaktpics mijn vriend. Naaktpics.
Ik ben druk bezig ONZ!Famous te zijn en en en complimentjes van Lindgren. in mijn sig zetten enzo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon lekker aan het Wiki'en ja toch. Wat jij?
[..]
Naaktpics mijn vriend. Naaktpics.
Oh, dat is niet tof! Beterschap!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben al een paar dagen lekker ziek, maar verder wel hoor.Met jou dan?
Al gedaan maar helpt nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:33 schreef Roburtt het volgende:
[..]
sorry.
Neem een grote slok water (bier) en hou je adem in.
Jij tekent die UI van jou echt in een sec he?quote:
Dat ben ik niet!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
Jij tekent die UI van jou echt in een sec he?
Ga d'r voor Lindgren.quote:
Gaat vanzelf weer overquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Al gedaan maar helpt niet
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:44 schreef aight1 het volgende:
HOI LINDGREN ALS JIJ HIER NIET OP FOKS ZOU ZIJN ZOU IK ME NIET OP MN GEMAK VOELEN NOOIT MEER GOEDE GESPREKKEN NOOIT MEER DRIEHOEKSVERHOUDINGEN MET LYSDEXEN DUS BEDANKT DAT JE ALTIJD HIER BENT ENZO MN HART ZIT VOL LINDGRENLIEFDE![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:59 schreef Omdatappel het volgende:
Lindgren., jij superlieve FOK!ker,
jij bent anders dan de rest, jij bent geen kinderlokker.
Ik aanbid jou, dat moet nu wel duidelijk zijn,
mijn grote liefde, you're always mine.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:29 schreef Maisnon het volgende:
Can we pretend that airplanes in the night sky are like garpers?
Cause I could really use a fish right now, fish right now, fish right now
quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:24 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Omg dit doet mij zo deugd jongens waar is het slokje water, ik word stonpaan rood aangelopen.
Lindgren badboy
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:12 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
ik wil niet meer van je scheiden, ik ben er 24/7 voor jou, hierzo, hier! kan je me horen, lindgren ? ik roep je naam, jij bent mijn echte broeder, voor altijd
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:58 schreef Kakpizza het volgende:
Kijk Lindgren komen met die keiharde rijms
Nee deze kwaliteitsuser krijg je echt niet van de wijs
Dus kom niet op deze baas haten
anders zal Kakpizza eens even stevig met je praten
Dat zal niet zachtzinnig gebeuren
want je hoofd zit dan door 14 deuren
TSJUP!
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:20 schreef Kakpizza het volgende:
De politie is naar Lindgren op zoek
Je weet het zelf hij komt niet in het goede boek
Lindgren onze harteloze vriend heeft geen medelijden
Hij heeft namelijk al een aantal users naar de hemel moeten begeleiden
Dit is een rap om jullie iets te leren
Jullie moeten beginnen met Lindgren te eren
OOOOOOOOWW
quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:38 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik wil er alleen met leuke mensen over praten, zoals Lindgren..
quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Lindgren topic. Sowieso kwaliteit.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:34 schreef Lysdexie het volgende:
zonder aight1 en lindgren was fok lang niet zo leuk, en dat meen ik heus.
quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:43 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Lindgren, spreek je snel weer. Succes morgen met voetbal. Doe rustig aan, vergeet je bammetjes niet. Een schoon boxertje ligt in de kast, en gooi je kleren eens bij de was.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:44 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
Slaap lekker ik hou echt superveel van je met heel mijn hart en ik wil je nooit meer kwijt onthoud dat oke beebie jij en ik samen is NTB en niemand komt tussen ons in gr gr![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben jij wel één van de grootste prachtusers van dit forum, no shit.
Lysdexie shared zijn etenswaren:quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:45 schreef Science_fiction het volgende:
Oh Lindgren ik vraag me af welk kraakje ik zou horen als ik je zaad langzaam doorslik
quote:Op maandag 3 januari 2011 00:28 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
ja ik zo danish shef doen in de usb ingang
doet ie niks dus ik denk; lindgren wil zo meer enzo
dus ik hele tube erin
pc blauw scherm hahahh
quote:Op maandag 17 januari 2011 00:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Seks met Lindgren. tijdens nachtbagger.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:44 schreef FreezePop het volgende:
Ik draag mijn 7000ste post op aan Flipsen, Lindgren., en Bob. en aan mijn moeder omdat ze lief is ok kusjes. 10000 here I come.
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:26 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
stelling verworpen.
Lindgren. post enkel kwaliteit.
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
GMTA MET DIE TOFFE LINDGREN.
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:13 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Lindgren je bent m'n held, nu al
quote:
quote:
[NACHTBAGGER] #2 - Lindgren. aan de machtquote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:56 schreef Flippiee het volgende:
Met jou en lindgren. wil ik wel delen hoorDan deel ik het wel met de twee leukste mannen van FOK!
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:15 schreef FreezePop het volgende:
Met Lindgren. op Habbo Hotel is genieten.
quote:Op zondag 5 juni 2011 09:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij bent zo awesome Lindgren.(nohomo)
Etc. Etc. Etc.quote:
Van jou toch.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig ONZ!Famous te zijn en en en complimentjes van Lindgren. in mijn sig zetten enzo.
Bedankt en top! Houden zo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, dat is niet tof! Beterschap!![]()
Met mij gaat het goed.
Wat nou? Wat nou? Daar ben je lang mee bezig hoor. Heel vermoeiend enzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Van jou toch.
[..]!
[..]
Bedankt en top! Houden zo.
Rockiejj. Dat plaatje vroeg Omdatappel aan in zijn livestream.quote:
Ah, had je die nog niet ontvangen in je inbox?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Van jou toch.
[..]!
[..]
Bedankt en top! Houden zo.
Nou ben ik de kwijt klutsquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Rockiejj. Dat plaatje vroeg Omdatappel aan in zijn livestream.
appel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:36 schreef Omdatappel het volgende:
Ik zoek dagelijks heel FOK! af op het woord appel.
Haha dat is m idd. Ik blijf morgen bij hem gamen en pitten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Rockiejj. Dat plaatje vroeg Omdatappel aan in zijn livestream.
Praat ik seksie dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nouja, als je net zo seksie bent als je praat wel.
Nee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ah, had je die nog niet ontvangen in je inbox?
Doe hem de groetjes van Lindgren.!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:37 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Haha dat is m idd. Ik blijf morgen bij hem gamen en pitten.
Heet als kokend water.quote:
niet meer nu * Dalando weet echtquote:
Ah, dan is er iets misgegaan. Ik zal nog wat foto's schieten van mijn harde abs.quote:
gedaan want morgen ben ik het alweer vergetenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Doe hem de groetjes van Lindgren.!![]()
![]()
[..]
Heet als kokend water.
Ik op het woord "spaghetti" en "pasta"quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:36 schreef Omdatappel het volgende:
Ik zoek dagelijks heel FOK! af op het woord appel.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:38 schreef Roburtt het volgende:
[..]
gedaan want morgen ben ik het alweer vergeten
Graag.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ah, dan is er iets misgegaan. Ik zal nog wat foto's schieten van mijn harde abs.
Af.Blijv.en!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:39 schreef Monopoly het volgende:
Omdatappel. Wij spreken elkaar te weinig, maar je mag best weten dat ik je best wel zou raken!
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:39 schreef Monopoly het volgende:
Omdatappel. Wij spreken elkaar te weinig, maar je mag best weten dat ik je best wel zou raken!
Hè, wat. Grutjes, wat is daar mee? Ik ga ze verwijderen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Omdatappel.
Die foto's op je Facebook.
Nee. Donderswarm.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hè, wat. Grutjes, wat is daar mee? Ik ga ze verwijderen.
Hahahahaquote:
Huh, ik dacht dat je mij negeerde omdat je me niet mocht.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:39 schreef Monopoly het volgende:
Fotoboek van Omdatappelquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:39 schreef Boterbartje het volgende:
Het stokbroodje was idd lekker, waarom gaat het hier zo snel?
Kuifjes zijn stom en staarten ook.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:40 schreef napoleonfour het volgende:
mensen mogen praten over mijn, maar een verkeerd woord over haar en ik sloop je
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kuifjes zijn stom en staarten ook.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:39 schreef Dalando het volgende:
Jongens jongens jongens, rustig, rustig, Omdatappel is al bezet ofzo, maar we hebben altijd Knetterkrankjorum nog weetje.
Wat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:40 schreef napoleonfour het volgende:
Waarom zou ik je niet mogen ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat je mij negeerde omdat je me niet mocht.![]()
Maar ehm, bedankt, denk ik.
Jij lijkt verdomd veel op iemand die ik ken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat je mij negeerde omdat je me niet mocht.![]()
Maar ehm, bedankt, denk ik.
ja heb ik ook maar das meer voor onzinquote:
Geen idee. Misschien vond je me irritant ofzo?quote:
Maar ik ben het niet?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:41 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Jij lijkt verdomd veel op iemand die ik ken.
ik kom je nu opzoeken teringlijder.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik mag alleen Jofunu-Kun niet op FOK! voor de rest is iedereen mijn vriend!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien vond je me irritant ofzo?
[..]
Maar ik ben het niet?
Ja, want dimens zei tegen mij dat hij had gehoord van FkgtwX nog iets dat Yvonne in de PM's van Danny had gelezen dat iemand had gezien dat Omdatappel iets met iemand had.quote:
[..]
Ik ben de teringleider. Luister naar mij!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik kom je nu opzoeken teringlijder.
ik kom je nu opzoeken teringlijder.quote:
dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien vond je me irritant ofzo?
[..]
Maar ik ben het niet?
Jij drinkt altijd melk als je ergens zin in hebt?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:41 schreef Boterbartje het volgende:
STRAKS VAKANTIE WOEHOE ZOVEEL ZIN HE OMG
ik heb nu al 1,5 liter melk op
als je het over de duivel hebtquote:
Lolwhut.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:42 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja, want dimens zei tegen mij dat hij had gehoord van FkgtwX nog iets dat Yvonne in de PM's van Danny had gelezen dat iemand had gezien dat Omdatappel iets met iemand had.
Gelukkig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik mag alleen Jofunu-Kun niet op FOK! voor de rest is iedereen mijn vriend!
Niet haten op lindgrenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik kom je nu opzoeken teringlijder.
Nope, leg ns uit?quote:
Drooihaat jij ook hierquote:
Ik heb hem niet gelezenquote:
Ah nu snap ik hemquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee meer zo van; drie maal drie is zes wiedewiedewiet en twee is zeven.quote:
Marokipquote:
quote:
Dat ik dat vergat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee meer zo van; drie maal drie is zes wiedewiedewiet en twee is zeven.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/196259_460s.jpg
mn ogenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/196259_460s.jpg
Ja nu uiteindelijk wel. Maar toch, wat een trollen zegquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:47 schreef Dalando het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1318514/
Is die titel niet een beetje dubbelop?
Ja hoor, er zijn hier mensen druk bezig ONZ!Famous te zijnquote:
Ah, er moest weer een vervolg komen. Hoe eindigde het eerste deel eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:47 schreef Dalando het volgende:
Die film nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:47 schreef Dalando het volgende:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Die film nog nooit gezien.
Als je ze daarna weer opendoet, heet dat knipperenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:49 schreef Roburtt het volgende:
ik ga zo denk ik maar m'n oogies dichtdoen.
Nouja normaal kom ik niet veel in onzin.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:48 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja hoor, er zijn hier mensen druk bezig ONZ!Famous te zijn
Welterustenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:49 schreef Roburtt het volgende:
ik ga zo denk ik maar m'n oogies dichtdoen.
Wat is er met je mac gebeurt dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:50 schreef napoleonfour het volgende:
ik mis mijn mac, deze pc maakt te veel herrie.
In ONZ zijn er ALTIJD mensen wakker. Als het niet in de nachtbagger is is het wel in het radio 49 topicquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:50 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Nouja normaal kom ik niet veel in onzin.
Maar fijn dat er nog andere mensen wakker zijn
bedankt. maar ik hou ze dicht.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:50 schreef Dalando het volgende:
[..]
Als je ze daarna weer opendoet, heet dat knipperen
Tijd voor bier om het te vierenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Oh en de hik is uitzichzelf verdwenen
staat in ander huisquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Wat is er met je mac gebeurt dan?
Maar dan zie je niksquote:
Dankjewelquote:
Is opquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Tijd voor bier om het te vieren
Goed om te weten !quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:50 schreef Dalando het volgende:
[..]
In ONZ zijn er ALTIJD mensen wakker. Als het niet in de nachtbagger is is het wel in het radio 49 topic
Jij ook bedanktquote:
Vreet je piemel. Wat voor antwoord verwacht je nou te krijgen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:51 schreef Rezania het volgende:
Ik heb honger, maar er is niks te vreten! Iemand een idee?
8 stuksquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:51 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Op hoeveel staat de teller deze nacht? [ afbeelding ]
Dude, als je niks hebt, wat moeten wij verzinnen dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:51 schreef Rezania het volgende:
Eet je eigen poepquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:51 schreef Rezania het volgende:
Weet ik veel, er is trouwens wel wat te vreten! Bevroren tuinbonen van 4 jaar geleden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vreet je piemel. Wat voor antwoord verwacht je nou te krijgen?
tankstation debiel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:51 schreef Rezania het volgende:
SanderLudos, 'Sup?quote:
moet je nouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |