Vanwege de garper natuurlijkquote:
oh domme ikquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanwege de garper natuurlijk
doh
Oh wachtquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:12 schreef Roburtt het volgende:
Oja, nog een vraag. Wtf is een garper?. Ik zat eerst op een ander pauper forum en toen was er ook iemand met garpers
Jij hebt pas sinds kort toegang tot internet?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:12 schreef Roburtt het volgende:
Oja, nog een vraag. Wtf is een garper?. Ik zat eerst op een ander pauper forum en toen was er ook iemand met garpers
Niet weten wat een garper isquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:12 schreef Roburtt het volgende:
Nee maar telkens als ik iets vroeg kreeg ik een reactie likequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt pas sinds kort toegang tot internet?
Iemand die gaapt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:12 schreef Roburtt het volgende:
Ik typ iets fout, komt zo'n rood lijntje onder, ik rechtsklik op het rode lijntje en FOK! loopt vastquote:
Dat hoort idd niet neequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik typ iets fout, komt zo'n rood lijntje onder, ik rechtsklik op het rode lijntje en FOK! loopt vast
Ik speelde toenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:15 schreef Roburtt het volgende:
[ afbeelding ]
deze pauperspellen speelde ik toen ik 4 was ofzo
RedCatquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:15 schreef Roburtt het volgende:
[ afbeelding ]
deze pauperspellen speelde ik toen ik 4 was ofzo
Ik had een smiley gemaakt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:14 schreef Roburtt het volgende:
Ik weet wel wat een garper is, maar niet wat het betekend
Heb ik ook nogwel gespeeld.quote:
Haha met die kat, Whizkitty ofsoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:18 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Heb ik ook nogwel gespeeld.
[ afbeelding ]
in deze was ik goed
ah okee, dus er zit eigenlijk vrijwel niks achter?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik had een smiley gemaakt. [ afbeelding ] <- die dus.
En daar een vis van gemaakt. Een Garper.
[ afbeelding ]
Hij sloeg aan, werd een hit en toen maakte ik de ekte garper zoals iedereen 'm kent:
[ afbeelding ]
Little_Miss_naughty maakte er nog een schets van, samen met z'n garpfamilie.
[ afbeelding ]
Rollercoaster Tycoonquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:18 schreef Dalando het volgende:
Laten we het over klassiekerts gaan hebben.
[ afbeelding ]
NIKS?!/1/!?!?/1?!!1!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:18 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ah okee, dus er zit eigenlijk vrijwel niks achter?. bedankt haha.
ook heul veel gespeeld. Ik wil hem eigenlijk wel weer downloadenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:18 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
WTF ZEG JE NU????!!!!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:18 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ah okee, dus er zit eigenlijk vrijwel niks achter?. bedankt haha.
Ik vond RCT3 wel leuk en niet leuk. Wel was dat vuurwerk maar ik vond het niet leuk dat alles er zo anders uit zag...quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:18 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Bazenspel, dat had ik vroeger ookquote:
Extra tijd! Extra geld!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Bazenspel, dat had ik vroeger ook
Dat heb ik ook nog een aantal dagen gespeeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |