ho.. nou haal je 2 dingen door elkaar..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:29 schreef Amor.amor het volgende:
@dolfina chica
Da is heel lullig voor je, maar het is niet mijn schuld dat het bij mij in 1 x raak is en bij jou al jaren niet lukt. Als je mijn Posts daadwerkelijk had gelezen dan ha je gezien dat ik helemaal niet licht over abortus denk.
Vervolgens begin je over dat ik niet moet janken om geld bij hem, terwijl ik ook al duizend keer heb gezegd dat ik geen cent van hem hoef. Ik heb het niet nodig. En je vind het zoooo slecht dat mijn ouders een kind financieel makkelijk kunnen hebben, en vervolgens geef je aan dat jouw ouders dat ook wel zouden doen![]()
Dat ik aangeef dat ik uit een rijk gezin kom is om duidelijk te maken dat ik zijn geld niet hoef, en mijn ouders niet opzadel met financiële zorgen.
Ik geloof ook niet dat ik om medelijden vraag.. ik geef een uitleg om mijn felle reacties.. ik hoef geen aaaaaaa's en jemig dolfie wat kut.. nee, gaat het mij niet om.. ik weet dat de wereld oneerlijk is, weet dat die hard is... En ik vind dat ik dan ook uit mijn gevoel mag reageren...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:37 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Dat vind jij. Ik snap abortus om veel meer redenen dan dat. Als iemand het doet om haar carriere te redden vind ik het ook best.
[..]
Tja. Het leven is oneerlijk. Het is jammer voor jou, maar niets waar een ander rekening mee hoeft te houden.
whahahahahahahaha... zelf geen kinderen zeker...quote:Na minimaal 6 miljard keer is het wonderlijke er wel van af. Mensen moeten juist minder kinderen op de wereld zetten.
*forever alone*quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:57 schreef dolfina-chica het volgende:
whahahahahahahaha... zelf geen kinderen zeker...
Heb het niet helemaal duidelijk neer gezet...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:08 schreef kingtoppie het volgende:
Maar dofline-chica, naar wat ik begrepen heb heb je niet een vaste partner en ben je al 8 jaar bezig om zwanger te raken? Hoe zie jij dat voor je dan? (als ik mag vragen, als het te privé is dan snap ik dat)
Ik weet niet hoe die gast contact met je opneemt, maar ik zou alle contact verbreken en een nieuw nummer nemen en zoveel mogelijk thuis blijven zodat je RUSTIG na kunt denken wat JIJ wil, het is jouw lichaam en als jij een abortus neemt onder druk zul je er denk ik nooit overheen komen omdat het uiteindelijk niet is gegaan zoals jij dat had gewild. Of je nu zelf in alle rust wel of niet tot die keus tot abortus komt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:04 schreef Amor.amor het volgende:
@naughtybuns (sorry, quoten gaat zo moeilijk op de telefoon)
Ik weet inderdaad dat ik fouten heb gemaakt maar voor mij is het een levend wezen waar we nu over praten. Ik vind ook niet abortus een noodmiddel is en niet een verlaat anti conceptiemiddel. Ik weet zelf echt nog niet wat ik wil of ga doe , maar ik hou totaal niet van gepusht worden.
Mijn ouders weten het nog niet omdat ik het ook zelf pas 2 dagen weet, maar ik weet dus wel zeker dat mocht het kind komen, het in ieder geval niets tekort zal komen. Misschien vinden sommige hier het niet leuk om te horen maar financieel zal er dus geen probleem zijn.
Meer emotioneel, en of ik klaar ben voor een kind etc. Dat zit mij dwars en daar moet ik over nadenken.
Ik ben 20quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:36 schreef dolfina-chica het volgende:
toch heel benieuwd, wat is je leeftijd amor?
Sometimes shit happens! Het is nu eenmaal gebeurd en als haar ouders daar zelf geen probleem mee hebben..so be it! Als zij mijn dochter was en ze zat in zo'n situatie en ze wil geen abortus dan laat ik haar echt niet aan haar lot over. Ze zal zeker moeten werken als ze de tijd daar rijp voor is. Maar tot die tijd, het is je fucking kind..je laat je kind toch niet in de shit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:47 schreef Frag_adder het volgende:
klopt, als je een kind wilt krijgen moet je een verantwoordelijk iemand zijn, en dus ook zelf de inkomsten hebben om het kind te kunnen opvoeden, in plaats van door je ouders. Dan hadden zij net zo goed nog een kind kunnen krijgen ipv jij.
Ja zo ben jij dan als ouder..iedereen heeft z'n eigen manier van opvoeden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:53 schreef dolfina-chica het volgende:
mijn mama had altijd de wijze woorden...
wie het krijgt mag het houden...
en ik wil best als oma oppassen, maar als jij denkt dat jij kan gaan neuken zonder bescherming... dan kan je ook voor een kind zorgen...
Oke, ik heb twee optiesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:29 schreef dolfina-chica het volgende:
Pfff... jongens... we hebben het hier over meebeslissen en we gaan nu over hoe de opvoeding is geweest van sommige fokkers...
Ik geef er mee aan dat ook ik nog steeds vind dat je niet finan. afhankelijk mag zijn van je ouders als jij besloten hebt om het kind te houden, daar gaat mij het om.
Meid als je ouders hulp willen bieden, prima toch! Hoe je het ook wendt of keert jij blijft hun kleine dochter (ik ben zelf 28, maar zoals mijn moeder zegt je blijft altijd mijn kind..maakt niet uit hoe oud je bent)quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:46 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Oke, ik heb twee opties
À) ik maak mijn universitaire studie af en blijf zolang bij mijn ouders wonen en ben financieel afhankelijk van hen, om na 2 jaar een goede baan te kunnen vinden om zelf goed te verdienen. Mijn ouders kunnen het makkelijk hebben en ik heb weinig contact uren dus kan voor het kind zorgen.
B) ik stop met mijn studie en ga fulltime werken voor 1600 bruto pm en zal altijd op dat niveau blijven.
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:53 schreef kingtoppie het volgende:
???![]()
Ik snap niks van je amor,
Heb je nu besloten die abortus te plegen ofzo?
Ik heb er geen mening over of je het wel of niet moet doen, dat is jouw keuze. Die kun je alleen zelf maken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:46 schreef Amor.amor het volgende:
À) ik maak mijn universitaire studie af en blijf zolang bij mijn ouders wonen en ben financieel afhankelijk van hen, om na 2 jaar een goede baan te kunnen vinden om zelf goed te verdienen. Mijn ouders kunnen het makkelijk hebben en ik heb weinig contact uren dus kan voor het kind zorgen.
Ik heb nog niks besloten, waar lees je dat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:53 schreef kingtoppie het volgende:
???![]()
Ik snap niks van je amor,
Heb je nu besloten die abortus te plegen ofzo?
Mijn fout... maak je studie af.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:36 schreef Amor.amor het volgende:
[..]
Ik heb nog niks besloten, waar lees je dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |