ERNSTIG IRRITANT JA.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:34 schreef Cee het volgende:
Regel nr. 1: Als het Grote Mensen vs Kinderen is, gaan Kinderen door. Altijd.
Een potje lenigheid doen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
2 uur later naar bed dan in de planning, en als een opoe uit 1940 met antenne-tv wifi proberen te regelen, die elke seconde uitklaptIk doe bijna ballet op bed om het signaal te krijgen
Zeur niet, je was laatst wel enthousiast over zequote:
Dat wordt wel heel intiemquote:
Zat ik weer aan de alcohol!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeur niet, je was laatst wel enthousiast over ze
NOU HALELUJAH JAquote:
Nog steeds.quote:
Yes, ik hang soms met m'n armen over de rand van het bed, op de hoek rechts zit het ontvangst, laatst zat ik een uur zonder dekenquote:
Dadelijk voel ik me nog schuldigquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yes, ik hang soms met m'n armen over de rand van het bed, op de hoek rechts zit het ontvangst, laatst zat ik een uur zonder deken
Neuhquote:
Ik las stijfje ipv stukje, tijd voor wat drinkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:36 schreef Cee het volgende:
Nu heb ik dat stukje van die griezel op wielen al 30 keer gezien en nog steeds versta ik niet wat ze zegt.
Iiieeeuw.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las stijfje ipv stukje, tijd voor wat drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |