Aankomende zaterdagquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:14 schreef Pisces29 het volgende:
Over hoeveel weken begint My name is ook alweer?
OH, stom, ik dacht dat het op een vrijdag zou komenquote:
Ik dacht ook eerst dat het tussen HGT en TVOH in zou zitten op de vrijdagquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OH, stom, ik dacht dat het op een vrijdag zou komen![]()
Geen zorgen, daar heb jij mij niet voor nodigquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:52 schreef Madame_Paon het volgende:
In b4 D. met een of andere domme opmerking.
Heb je je pilletje weer nodig?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:52 schreef Madame_Paon het volgende:
In b4 D. met een of andere domme opmerking.
Ik gebruik niet eens drugs.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er eentje teveel heeft gehad en in een trip is blijven hangen
Je Friesland-Limburg verhaaltje sprak boekdelenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik gebruik niet eens drugs.
En wat heb jij eigenlijk tegen mij?
Nog 4 uurrrrrrrrrrrr en 5 minuutjes Luttepetut!quote:
Wat is dat voor een kneus.....quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:15 schreef roos85 het volgende:.
ze lieten een stukje met Lisanne zien..
Een borderliner op 4 vielenquote:
Ja zoiets is er (volgens mij) nooit eerder geweest, dus dat scoort extra, want nieuw en 'hip' en spannend.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:35 schreef soapie het volgende:
[..]
En dat moet lachen zijn zeker, verschrikkelijk dat dat nog door is ook.....
Ja, dat schijnt erg grappig te zijn, vrees dat die nog een finaleplaats gaat halenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:35 schreef soapie het volgende:
[..]
En dat moet lachen zijn zeker, verschrikkelijk dat dat nog door is ook.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |