Fijn, op vakantie. Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi
Ik ben nog een beetje brak van het Russische feestje hier gisteren. Maandag op vakantie
Rochellequote:
Niet noodmuskaat, ritalin?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:20 schreef ArTiC het volgende:
De snoepjes die hier op het moment erg in zijn
[ afbeelding ]
Slechte foto, is een hartstikke leuk meisje hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En die is beroemd om haar paardenbek?
jij bent beroemd omdat je onder een steen woont?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En die is beroemd om haar paardenbek?
Nee, veel te vet!quote:
Oh ja, waar moeten wij dat mokkel dan van kennen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Slechte foto, is een hartstikke leuk meisje hoor.
Kievquote:
PMMA...heeft al 1 19 jarige knul zijn leven gekostquote:
Niet eens mitsu's?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:20 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sla even over.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:20 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
Potentieel Darwin?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
PMMA...heeft al 1 19 jarige knul zijn leven gekost
Surequote:
Dat mokkel? Doe eens niet zo respectloos Tijn, het staat je niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja, waar moeten wij dat mokkel dan van kennen?
Ik leef niet onder een steen hoor.... Ik distantieer mijzelf gewoon van talentenjachten... (tenminste ze ziet er uit als zo'n 1 dagsvlieg uit zo'n kansloos programma)quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij bent beroemd omdat je onder een steen woont?
harddrugsgebruikers hebben altijd prijs in het Darwin spelquote:
Dat is nog steeds geen antwoord wie zij nu is. Ik ken haar namelijk niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat mokkel? Doe eens niet zo respectloos Tijn, het staat je niet.
schattig...stoere fokkertjes die doen alsof ze iemand niet kennen maar heus wel xfactor enzo volgen...kom je veel op de FP?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik leef niet onder een steen hoor.... Ik distantieer mijzelf gewoon van talentenjachten... (tenminste ze ziet er uit als zo'n 1 dagsvlieg uit zo'n kansloos programma)
Niet als ze nageslacht hebben dan zijn ze uitgesloten van deelnamenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
harddrugsgebruikers hebben altijd prijs in het Darwin spel
Haar naam is al vijf keer genoemd, maar dit is Rochelle, winnares van X-factor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is nog steeds geen antwoord wie zij nu is. Ik ken haar namelijk niet.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
schattig...stoere fokkertjes die doen alsof ze iemand niet kennen maar heus wel xfactor enzo volgen...kom je veel op de FP?
ok...dan nemen ze maar volledige namenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet als ze nageslacht hebben dan zijn ze uitgesloten van deelnamen
Kijk, ik wist dat zo'n kind eens handig zou zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet als ze nageslacht hebben dan zijn ze uitgesloten van deelnamen
je bent er echt zoeen he?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
kom op zeg, tis toch wel er van af te zien dat het zo'n "beroemdheid" is.... daar hoef je geen tv voor te kijken hoor
En dat moet mij wel wat zeggenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Haar naam is al vijf keer genoemd, maar dit is Rochelle, winnares van X-factor.
Christus, wat doe je weer moeilijk. Ze is op tv geweest, daar kennen mensen haar van. Get over it.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat moet mij wel wat zeggenDus ze heeft X-factor gewonnen en nu moet ze bekend zijn
Donequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Christus, wat doe je weer moeilijk. Ze is op tv geweest, daar kennen mensen haar van. Get over it.
Oh ja, 1,2 miljoen kanslozen ofzo keken toch naar dat programma?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Christus, wat doe je weer moeilijk. Ze is op tv geweest, daar kennen mensen haar van. Get over it.
Heb je Alfred J. Kwak ook weer hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh ja, 1,2 miljoen kanslozen ofzo keken toch naar dat programma?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg hequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh ja, 1,2 miljoen kanslozen ofzo keken toch naar dat programma?
Doner?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:30 schreef Watertornado het volgende:
Meh, ik heb wel honger (dat zou opzich ook wel moeten gezien wat ik gegeten heb vandaag) maar totaal geen trek. Is het dan wel verstandig om wat tegen heug en meug naar binnen te vrotten?
Overigens kende ik Rochelle ook niet.
Eten is altijd goed!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:30 schreef Watertornado het volgende:
Meh, ik heb wel honger (dat zou opzich ook wel moeten gezien wat ik gegeten heb vandaag) maar totaal geen trek. Is het dan wel verstandig om wat tegen heug en meug naar binnen te vrotten?
Overigens kende ik Rochelle ook niet.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb je Alfred J. Kwak ook weer hoor.Ik ben super vrolijk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit account is niet meer in gebruik.
Nee man, mijn favo tent gaat om tien uur dicht en dat haal ik niet meer in mijn huidige staat.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:32 schreef S95Sedan het volgende:
Niemand kent die roggel, dus tja. Wat voor punt wil je nou maken dan L-E
Geen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:32 schreef S95Sedan het volgende:
Niemand kent die roggel, dus tja. Wat voor punt wil je nou maken dan L-E
Mja, ik vind het sensatie niveau wat er omheen hangt gewoon te triest voor woorden... daarnaast is wel gebleken dat je van al die "winnaars" na 1 jaar nooit meer wat hoort.... De muziek is om tequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:32 schreef ArTiC het volgende:
Ik snap nooit waarom mensen zo minderwaardig doen over winnaars van talentenjachten, het gaat er toch om of iemand gewoon een goede artiest is? Er zijn genoeg deelnemers van talentenjachten die beter zingen/meer talent hebben dan een hoop andere artiesten die je op de radio hoort.
Niet altijd wint de beste (dat krijg je als je het gemiddelde Nederlandse publiek laat stemmen) maar ik hoor 10x liever Ben Saunders zingen dan die zanger van Kings of Leon...die zanger is echt alleen maar in the game voor het geld
Dat is in principe wel het credo dat ik aanhang, maar ik voel me nu gewoon gaar en raar.quote:
Het is hip en stoer om af te geven op zulke dingen, I guess. Sowieso is het hip om te doen alsof je zeikerd van beroep bent en zo zwartgallig mogelijk op alles af te geven. Daar wordt de wereld leuker van namelijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:32 schreef ArTiC het volgende:
Ik snap nooit waarom mensen zo minderwaardig doen over winnaars van talentenjachten, het gaat er toch om of iemand gewoon een goede artiest is? Er zijn genoeg deelnemers van talentenjachten die beter zingen/meer talent hebben dan een hoop andere artiesten die je op de radio hoort.
Niet altijd wint de beste (dat krijg je als je het gemiddelde Nederlandse publiek laat stemmen) maar ik hoor 10x liever Ben Saunders zingen dan die zanger van Kings of Leon...die zanger is echt alleen maar in the game voor het geld
+1 ik hoor liever een artiest die door hard werken gekomen is waar hij/zij is dan een huppelkutje dat een talentenjacht heeft gewonnenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik vind het sensatie niveau wat er omheen hangt gewoon te triest voor woorden... daarnaast is wel gebleken dat je van al die "winnaars" na 1 jaar nooit meer wat hoort.... De muziek is om te
Dus genoeg, redenen
Kan me niet schelen, eten zul je!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is in principe wel het credo dat ik aanhang, maar ik voel me nu gewoon gaar en raar.
Mja, of je respecteert gewoon het feit dat iemand een afwijkende mening heeft ipv het opvatten als stoerdoenerij of zeiken om te zeiken.....quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is hip en stoer om af te geven op zulke dingen, I guess. Sowieso is het hip om te doen alsof je zeikerd van beroep bent en zo zwartgallig mogelijk op alles af te geven. Daar wordt de wereld leuker van namelijk.
Nuke the westquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:35 schreef El_Matador het volgende:
De wereld wordt pas leuker na een leuke set kernbommen.
Wie?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:36 schreef S95Sedan het volgende:
Wij nederlanders moeten maar trots zijn op onze artiesten zoals een Ben Saunders, roggel, of bijvoorbeeld een jim bakkum.
Alleen de sterksten overlevenquote:
Wat is er mis met Zangeres Aukje, Marlous Oosting en MC Dark?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:36 schreef S95Sedan het volgende:
Wij nederlanders moeten maar trots zijn op onze artiesten zoals een Ben Saunders, roggel, of bijvoorbeeld een jim bakkum.
Oh hebben die ooit een talentenjacht gewonnen dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wie?
Ondanks dat het een zeikwijf is heb ik dan liever Anouk, of die dweil van Kane.....
Veel van die winnaars worden in het begin overspoeld met teveel aandacht en hype marketing, probeer dan maar eens stevig in je schoenen te staan. Vroegah in de tijden van de soundmixshow (dat waren ook talentenjachten toen) was dat veel minder...resultaat: Mensen als Marco Borsato en Gerard Joling. Misschien zingen ze niet in jouw genre maar het zijn wel begaafde zangers.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik vind het sensatie niveau wat er omheen hangt gewoon te triest voor woorden... daarnaast is wel gebleken dat je van al die "winnaars" na 1 jaar nooit meer wat hoort.... De muziek is om te
Dus genoeg, redenen
Wie hier dus nietquote:
Nee, maar met hun heb ik ook vrij weinig, (vooral door hun persoonlijkheid) maar die kunnen tenminste wel echt muziek maken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh hebben die ooit een talentenjacht gewonnen dan?
Nou jij bijvoorbeeld.quote:
Het gaat me niet om die commerciële bagger, maar ik krijg vaak zo de indruk dat mensen neerkijken op anderen, en dat vind ik zó naar. Laat zo'n huppelkutje nou gewoon een talentenjacht winnen, dat is haar droom, God bless her, waarom moet zo'n kind nu de grond ingetrapt worden?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, of je respecteert gewoon het feit dat iemand een afwijkende mening heeft ipv het opvatten als stoerdoenerij of zeiken om te zeiken.....
Als jullie het nou eens over andere zaken hebt dan commerciële bagger, dan wil ik best eens positiefs reageren.
Heb je die kilo wit nu al op?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou jij bijvoorbeeld.
Alleen maar mooie sterke knappe intelligente mensen. Geen Singles meer.
Zou dat de wereld niet enorm doen opfleuren?
Beter een talentenjacht winnen dat een oud oma'tje in elkaar rossen voor geld.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Het gaat me niet om die commerciële bagger, maar ik krijg vaak zo de indruk dat mensen neerkijken op anderen, en dat vind ik zó naar. Laat zo'n huppelkutje nou gewoon een talentenjacht winnen, dat is haar droom, God bless her, waarom moet zo'n kind nu de grond ingetrapt worden?
Ik hou niet van talentenjachten en was/ben niet bepaald fan van dat meisje, maar de negativiteit waarmee men spreekt als het om zulke futiliteiten gaat kan ik niet plaatsen.
Je begint zelf over dat kind.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Het gaat me niet om die commerciële bagger, maar ik krijg vaak zo de indruk dat mensen neerkijken op anderen, en dat vind ik zó naar. Laat zo'n huppelkutje nou gewoon een talentenjacht winnen, dat is haar droom, God bless her, waarom moet zo'n kind nu de grond ingetrapt worden?
Ik hou niet van talentenjachten en was/ben niet bepaald fan van dat meisje, maar de negativiteit waarmee men spreekt als het om zulke futiliteiten gaat kan ik niet plaatsen.
Het is een goed beginquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou jij bijvoorbeeld.
Nee, dat deed ik niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je begint zelf over dat kind.
Plus > Bagger
Pinpas jatten van een gehandicapte man oh wacht dat is weer een ander verhaalquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beter een talentenjacht winnen dat een oud oma'tje in elkaar rossen voor geld.
Zijn wel meer artiesten uit NL alleen daar hoor je vrij weinig van, sowieso kane, maken die nog muziek en anouk mwa...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, maar met hun heb ik ook vrij weinig, (vooral door hun persoonlijkheid) maar die kunnen tenminste wel echt muziek maken.
Geen Singles meer? Wat valt er dan nog te neuken?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou jij bijvoorbeeld.
Als je dood bent kun je sowieso niet meer neukenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen Singles meer? Wat valt er dan nog te neuken?
Alsof Singles neukenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen Singles meer? Wat valt er dan nog te neuken?
Weet je dat heel zeker?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je dood bent kun je sowieso niet meer neuken
Ik heb wel eens seks hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alsof Singles neuken
Het zou de wereld vooruit helpen als we allemaal vannacht in zouden slapen
Recentelijk?quote:
Hier is maar een reactie op mogelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, na de dood is er niets. Geen hemel, geen hel, geen reïncarnatie. Nietsquote:
*pakt ragebol*quote:
leer het eerst eens correct te spellenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
Als masturberen telt dan heb ik ook seks
Neequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
leer het eerst eens correct te spellen
spezza? nooit van gehoordquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:48 schreef dawg het volgende:
tering spezza, wat ben je toch ook een zeikerd he.
oude ava weer?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:50 schreef YipYip het volgende:
[..]
Over een jaar hoor je daar niks meer van joh
Pas maar op straks maakt hij nog een come backquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:50 schreef YipYip het volgende:
[..]
zeker van die commerciële bagger waar heel Nederland voor smstquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:50 schreef YipYip het volgende:
[..]
en dat uit jouw mond.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:52 schreef S95Sedan het volgende:
Onkruid vergaat niet te zien aan al die kanslozen hier
We komen speciaal terug voor jouquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:52 schreef S95Sedan het volgende:
Ja joh, verliefd enzo hequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Recentelijk?
Hier is het huilen met de pet op. En zonder ook trouwens.
Net Scarface gezien. Goeie film.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:53 schreef dawg het volgende:
[..]
en dat uit jouw mond.
iemand nog een goede filmtip? iets van thriller spionage oid?
wow, mooi zo. Tuurlijk,quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja joh, verliefd enzo he![]()
Maar ssssht, mondje dicht.
The Immortal al gezien. Franse film,maar ik vond hem erg goedquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:53 schreef dawg het volgende:
[..]
en dat uit jouw mond.
iemand nog een goede filmtip? iets van thriller spionage oid?
Hier, ga maar praten met een lotgenoot:quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:52 schreef S95Sedan het volgende:
nee dat soort film heb ik niet zoveel mee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Net Scarface gezien. Goeie film.
Je zit daar ook?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hier, ga maar praten met een lotgenoot:
Als kind ongewenst zijn en dit ook weten.
Mijn ouders houden wél van mequote:
post eens wat pics van je lingerie andersquote:
Alweer?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:58 schreef ArTiC het volgende:
post eens wat pics van je lingerie anders
Die van mij ook alleen ze tonen hun liefde alleen op een vreemde manierquote:
nah neuhquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
post eens wat pics van je lingerie anders
Doe maar naakt inderdaad. De hele MD collectie heb ik nu wel gezienquote:
Ja, als je het niet aanhebt is het maar saai om naar te kijken.quote:
dat vind ik knapquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe maar naakt inderdaad. De hele MD collectie heb ik nu wel gezien
toen laatst had ik een foto van tieten in bh gepost heurquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, als je het niet aanhebt is het maar saai om naar te kijken.
Wat is daar nu zo raar aan? Ja ik draag MD so whatquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hij koopt het ook voor de weekenden
Je bent meer van het crossdressen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, als je het niet aanhebt is het maar saai om naar te kijken.
Dat mis ik dan weer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:02 schreef Memento-Mori het volgende:
toen laatst had ik een foto van tieten in bh gepost heur
IKquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
wie zegt dat het haar tieten waren
Misschien kan jij het bevestigen als ooggetuige.quote:
zeg, moet dit?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien kan jij het bevestigen als ooggetuige.
Ik ga er wel vanuit dat MeMo tieten heeft jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien kan jij het bevestigen als ooggetuige.
Dit is wel internet he, maargoed don't say i didn't warn youquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit dat MeMo tieten heeft ja
Mja, dan kan ze wel verdomd goed photoshoppen als die tetten in BH niet echt zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dit is wel internet he, maargoed don't say i didn't warn you
I say; show me some pics to prove itquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:10 schreef -Engel- het volgende:
Tetten.. check check !!!ik ben compleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet
![]()
Hoi Engelquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:10 schreef -Engel- het volgende:
Tetten.. check check !!!ik ben compleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet
![]()
Je weet het niet!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, dan kan ze wel verdomd goed photoshoppen als die tetten in BH niet echt zijn
FoBoquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
I say; show me some pics to prove it
Derde van rechtsquote:
200 euro retour.quote:
eerst nr 4.quote:
Sure. Die paardenpr0n is beter?quote:
Die hoef ik nietquote:
Nee ze zijn te oud.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sure. Die paardenpr0n is beter?
Waar ligt de grens?quote:
Aldus Mr. MILF Sedan.quote:
2 x 8 is ook 16quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee ze zijn te oud.
[ afbeelding ]
Misschien juist daaromquote:
Een rijbewijs.quote:
Dus een 80 jarige zonder rijbewijs kanquote:
Ik snap het. Hij kan die ervaring nog niet aan.quote:
Als je goed leest, niet dus. Nogal faal, tijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus een 80 jarige zonder rijbewijs kan
Welke ervaring?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik snap het. Hij kan die ervaring nog niet aan.
Een dieper inkijkje in de bedompte slaapkamer van Sedan.quote:
En hoe neuk je een meisje v 8 tussen haar tieten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Wil je mijn manuscript? Ja?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:20 schreef El_Matador het volgende:
Seks windt me niet meer op. Wellicht zou moorden werken?
Wie biedt?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:20 schreef YipYip het volgende:
[..]
En hoe neuk je een meisje v 8 tussen haar tieten?YipYipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meneer BEHAVE!
Ik wil een gewillig wijf. Verder boeit het me allemaal niks.quote:
Zo lang je mij maar niet om legt vind ik het bestquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:20 schreef El_Matador het volgende:
Seks windt me niet meer op. Wellicht zou moorden werken?
Wie biedt?
[..]
En hoe neuk je een meisje v 8 tussen haar tieten?Stoere vent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Die bestaan niet, althans weinig sinds we ze een eigen mening hebben gegeven en stemrechten enzoquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wil een gewillig wijf. Verder boeit het me allemaal niks.
[..]
En hoe neuk je een meisje v 8 tussen haar tieten?Ach, ik ben meer van de kontjes... dus komt wel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Ik leg niemand om. Zo ben ik niet. Hooguit een stiertje hier of daar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang je mij maar niet om legt vind ik het best
Ik geef ze de nacht van hun leven. Sinds wanneer tellen dat soort dingen niet meer?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die bestaan niet, althans wienig sinds we ze een eigen mening hebben gegeven en stemrechten enzo
Tot dat er een keer een stier jou om legtquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik leg niemand om. Zo ben ik niet. Hooguit een stiertje hier of daar.
![]()
Dan is dat de Natuurquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tot dat er een keer een stier jou om legt
Nu jij er weer bent welquote:
Vechten om jou.quote:
Wil jij even ophoudenquote:
Waarom dat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom dat?Omdat ik het zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom dat?Vast wel iemand die zich aanbied, miss is ook niet zo moeilijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Luisteren naar anderen is niet mijn sterkste punt.quote:
Dat verbaast mij dan weer niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Luisteren naar anderen is niet mijn sterkste punt.
PedoBear95 bedoel je?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:30 schreef missbehavin het volgende:
Och jee, nog even kinderachtig merk ik...
Zo'n vermoeden had ik al.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat verbaast mij dan weer niet.
Ik heb ook het gevoel alsof het al 2:00 is.quote:
Ik zou willen dat ik eens zo vroeg kon slapenquote:
Ms moet jij je mond houden over mijn kind.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
Hee maar miss hoe is dat nou een autist als kind en een tbs patient als ex?
Wat let je?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik eens zo vroeg kon slapen
Ik slaap tegenwoordig niet meer zo makkelijk helaas.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat let je?
Of we gaan als Singles met z'n allen vroeg slapen of neuken. Iets anders zou nogal onzinnig zijn, niet?
het is pas half 11 !! De dag begint netquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb ook het gevoel alsof het al 2:00 is.
zo ken ik je weer...sneu figuurquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
WTF, waar stond deze quote?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms moet jij je mond houden over mijn kind.
Volgens mij liep je dat zelf in alle "glorie" te verkondigen laatst hier?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms moet jij je mond houden over mijn kind.
Weer lastige exen of door de diagnose van zoonlief?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik slaap tegenwoordig niet meer zo makkelijk helaas.
Ah,okequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
bij mij zit tussen mijn bed in en slapen een verschil, mn bed in is meestal tv kijken vanuit beddaarom is het bij mij eerst bedtijd en daarna pas slaaptijd
Oh door van alles, maakt niet uit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Weer lastige exen of door de diagnose van zoonlief?
Dat jij een kleine hebt ook.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij liep je dat zelf in alle glorie te verkondigen laatst hier?
ik krijg een deja vu. zomaar ineens.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
Dus het alternatief treedt dan in werking?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh door van alles, maakt niet uit.
Dat heb je wel eens hequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:35 schreef dawg het volgende:
[..]
ik krijg een deja vu. zomaar ineens.
Die is wel tof, geloof ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:36 schreef dawg het volgende:
ik ga once were warriors kijken. weet niet of ik er wel zin in heb aangezien het een heel heftige film is. heb hem wel ooit gezien maar lang geleden. anyway. adios
Que descanses, perrito.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:36 schreef dawg het volgende:
ik ga once were warriors kijken. weet niet of ik er wel zin in heb aangezien het een heel heftige film is. heb hem wel ooit gezien maar lang geleden. anyway. adios
Nee zondag is hij er weer. Morgen naar vrienden, er is mij een indische rijsttafel beloofdquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus het alternatief treedt dan in werking?
Hele weekend kindloos?
Dat is genieten!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee zondag is hij er weer. Morgen naar vrienden, er is mij een indische rijsttafel beloofd
goed, niet tof.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die is wel tof, geloof ik.Hier ook al een tijd geleden dat ik 'm zag.
Enjoy,cyaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:36 schreef dawg het volgende:
Nou, sterkte dan maarquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:37 schreef dawg het volgende:
[..]
goed, niet tof.erg heftig als hij op een gegeven moment tijdens dat feestje zijn vrouw helemaal (letterlijk) naar de tering slaat. maar goed, lang geleden dus hier gaan we.
chao!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wist niet dat sedan een tbser was
tbc werkte niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Bij dezequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
Zonder ondertitels is dit voor een autist zoals ik niet te volgen
quote:
Nee, ik moet enkel! Want een maat van me komt terug uit Rusland/Kazachstan en dan was 'ie van plan via Oekraïne te gaan. Hij vroeg of ik hem even kwam ophalen. Uiteraard geen datum/plaats.quote:
Dat was je toch ook al?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tering, je zou er haast spontaan dyslectisch van worden
Vanaf nu heb ik pas echt medelijden met je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Hoiquote:
Je bent ook een droeftoeter hequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die tbs patient waar ik het net over had
het is je eigen schuld met je sneue uitsprakenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah want ik stuur pms dat die mij wel even tegenkomt en ik op m'n auto moet letten, ok.
Maar ik had wel gelijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is je eigen schuld met je sneue uitspraken
je moet je echt eens na laten kijken door een psychiaterquote:
Zijn er wel meer die dat moetenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je moet je echt eens na laten kijken door een psychiater
Jij bijvoorbeeldquote:
Half fok wel dan. Maar ok, jij vind dat soort dingen dus normaal maar ik daaruit opquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je moet je echt eens na laten kijken door een psychiater
hij moet verplicht alle talentenjachten kijkenquote:
Dat zou ik zelfs mijn ergste vijand niet aandoenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hij moet verplicht alle talentenjachten kijken
jij hebt een historie met het lastig vallen van mensen...dit is vrouw nummer 3 van fok die je lastig valt?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Half fok wel dan. Maar ok, jij vind dat soort dingen dus normaal maar ik daaruit op
Ja dat zal een positief effect hebben.....quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hij moet verplicht alle talentenjachten kijken
Bewijs het tegendeel maar dat het niet nodig isquote:
Oh want een keer een opmerking dan val je meteen iemand lastig?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij hebt een historie met het lastig vallen van mensen...dit is vrouw nummer 3 van fok die je lastig valt?
Ach, je kan altijd nog discussiëren over wat "normaal" is en wat niet.....quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bewijs het tegendeel maar dat het niet nodig is
Dus wanneer ga je?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, je kan altijd nog discussiëren over wat "normaal" is en wat niet.....
Niet... bewijs eerst maar wat normaal is en wat niet? Dat een maatschappij je in een bepaald hokje plaatst omdat dat volgens de maatschappij goed is, dan wil nog niet zeggen DAT het goed is....quote:
Als Aldolf geen volgelingen zou hebben gehad zou hij de Breivik van de jaren 30 zijn geweestquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet... bewijs eerst maar wat normaal is en wat niet? Dat een maatschappij je in een bepaald hokje plaatst omdat dat volgens de maatschappij goed is, dan wil nog niet zeggen DAT het goed is....
In de middeleeuwen zijn een Breivik een held zijn geweest bijvoorbeeld....
\quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:31 schreef Watertornado het volgende:
Had je nog kid606 geluisterd Spezza19?
Daar kan je heel makkelijk iets aan doen hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:54 schreef PeuRac het volgende:
Hoe is het met de singetjes?
Voor de mannelijke singles, als je niet teveel op kwaliteit let; kom naar Dublin, mooie vrouwen voor t grijpen hiero. Helaas mag ik alleen maar kijken
Dude.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh want een keer een opmerking dan val je meteen iemand lastig?
staat nog op m'n vakantie bestemmingen lijstjequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:54 schreef PeuRac het volgende:
Voor de mannelijke singles, als je niet teveel op kwaliteit let; kom naar Dublin, mooie vrouwen voor t grijpen hiero. Helaas mag ik alleen maar kijken
Heey PeuRac!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:54 schreef PeuRac het volgende:
Ja nogal.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
(Weer) een slechte nacht gehad? [ afbeelding ]
Moge je in het Zuiden maar tot rust komen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nogal.Het geouwehoer beetje zat...
Daar ga ik wel van uitquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moge je in het Zuiden maar tot rust komen.
Je kan ook beter een jonge hoer nemenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nogal.Het geouwehoer beetje zat...
waren er hier maar "pussies" om te "eten"quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:07 schreef Samzz het volgende:
Ik las poesjes.
En ik ben zo blij met m'n nieuwe laarzen.
Foto's? Ben benieuwd wat je hebt weten te verkrijgen!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:07 schreef Samzz het volgende:
Ik las poesjes.
En ik ben zo blij met m'n nieuwe laarzen.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je kan ook beter een jonge hoer nemen
Laat die gek lekker lullen. Zulk gedrag mag wat mij betreft bestraft worden met een ban trouwens, walgelijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja en ik ben een oude, so I've been told...
Pff onder de douche geweest, maar nog niet echt helder..
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Laat die gek lekker lullen. Zulk gedrag mag wat mij betreft bestraft worden met een ban trouwens, walgelijk.
Ik snap niets van zulke mensen, maar goed, dat heb ik nogal snel natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]Thanks babe, doe ik ook wel hoor. Ik was ook niet de gelukkige ontvanger van die bagger, maar was wel blij dat ex zo wijs was er verder niet meer op te reageren.
Misschien maar goed ook. Misschien kan je het ook zo zien dat als je dat echt niet snapt dat zoiets dus ook totaal niet bij jou aan de orde zou zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik snap niets van zulke mensen, maar goed, dat heb ik nogal snel natuurlijk.
Ik ben niet lang blijven hangen iigquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:42 schreef CherryLips het volgende:
Het was hier weer gezellig gisteravond zie ik.
Ja, en waar was jij?!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:42 schreef CherryLips het volgende:
Het was hier weer gezellig gisteravond zie ik.
Dat klopt. Ik heb ook een horror-ex, maar zelfs wij zijn vriendelijk tegen elkaar. (Ik doel niet op mijn laatste ex, voordat er weer verhalen komen.)quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Misschien maar goed ook. Misschien kan je het ook zo zien dat als je dat echt niet snapt dat zoiets dus ook totaal niet bij jou aan de orde zou zijn
Hell, zelfs met die van mij kan ik normaal omgaan tegenwoordig. Zo fijn voor zoonlief ook...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb ook een horror-ex, maar zelfs wij zijn vriendelijk tegen elkaar. (Ik doel niet op mijn laatste ex, voordat er weer verhalen komen.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |