Fijn, op vakantie. Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi
Ik ben nog een beetje brak van het Russische feestje hier gisteren. Maandag op vakantie
Rochellequote:
Niet noodmuskaat, ritalin?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:20 schreef ArTiC het volgende:
De snoepjes die hier op het moment erg in zijn
[ afbeelding ]
Slechte foto, is een hartstikke leuk meisje hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En die is beroemd om haar paardenbek?
jij bent beroemd omdat je onder een steen woont?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En die is beroemd om haar paardenbek?
Nee, veel te vet!quote:
Oh ja, waar moeten wij dat mokkel dan van kennen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Slechte foto, is een hartstikke leuk meisje hoor.
Kievquote:
PMMA...heeft al 1 19 jarige knul zijn leven gekostquote:
Niet eens mitsu's?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:20 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sla even over.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:20 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
Potentieel Darwin?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
PMMA...heeft al 1 19 jarige knul zijn leven gekost
Surequote:
Dat mokkel? Doe eens niet zo respectloos Tijn, het staat je niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja, waar moeten wij dat mokkel dan van kennen?
Ik leef niet onder een steen hoor.... Ik distantieer mijzelf gewoon van talentenjachten... (tenminste ze ziet er uit als zo'n 1 dagsvlieg uit zo'n kansloos programma)quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij bent beroemd omdat je onder een steen woont?
harddrugsgebruikers hebben altijd prijs in het Darwin spelquote:
Dat is nog steeds geen antwoord wie zij nu is. Ik ken haar namelijk niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat mokkel? Doe eens niet zo respectloos Tijn, het staat je niet.
schattig...stoere fokkertjes die doen alsof ze iemand niet kennen maar heus wel xfactor enzo volgen...kom je veel op de FP?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik leef niet onder een steen hoor.... Ik distantieer mijzelf gewoon van talentenjachten... (tenminste ze ziet er uit als zo'n 1 dagsvlieg uit zo'n kansloos programma)
Niet als ze nageslacht hebben dan zijn ze uitgesloten van deelnamenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
harddrugsgebruikers hebben altijd prijs in het Darwin spel
Haar naam is al vijf keer genoemd, maar dit is Rochelle, winnares van X-factor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is nog steeds geen antwoord wie zij nu is. Ik ken haar namelijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |