Fijn, op vakantie. Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi
Ik ben nog een beetje brak van het Russische feestje hier gisteren. Maandag op vakantie
Rochellequote:
Niet noodmuskaat, ritalin?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:20 schreef ArTiC het volgende:
De snoepjes die hier op het moment erg in zijn
[ afbeelding ]
Slechte foto, is een hartstikke leuk meisje hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En die is beroemd om haar paardenbek?
jij bent beroemd omdat je onder een steen woont?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En die is beroemd om haar paardenbek?
Nee, veel te vet!quote:
Oh ja, waar moeten wij dat mokkel dan van kennen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Slechte foto, is een hartstikke leuk meisje hoor.
Kievquote:
PMMA...heeft al 1 19 jarige knul zijn leven gekostquote:
Niet eens mitsu's?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:20 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sla even over.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:20 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
Potentieel Darwin?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
PMMA...heeft al 1 19 jarige knul zijn leven gekost
Surequote:
Dat mokkel? Doe eens niet zo respectloos Tijn, het staat je niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja, waar moeten wij dat mokkel dan van kennen?
Ik leef niet onder een steen hoor.... Ik distantieer mijzelf gewoon van talentenjachten... (tenminste ze ziet er uit als zo'n 1 dagsvlieg uit zo'n kansloos programma)quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij bent beroemd omdat je onder een steen woont?
harddrugsgebruikers hebben altijd prijs in het Darwin spelquote:
Dat is nog steeds geen antwoord wie zij nu is. Ik ken haar namelijk niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat mokkel? Doe eens niet zo respectloos Tijn, het staat je niet.
schattig...stoere fokkertjes die doen alsof ze iemand niet kennen maar heus wel xfactor enzo volgen...kom je veel op de FP?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik leef niet onder een steen hoor.... Ik distantieer mijzelf gewoon van talentenjachten... (tenminste ze ziet er uit als zo'n 1 dagsvlieg uit zo'n kansloos programma)
Niet als ze nageslacht hebben dan zijn ze uitgesloten van deelnamenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
harddrugsgebruikers hebben altijd prijs in het Darwin spel
Haar naam is al vijf keer genoemd, maar dit is Rochelle, winnares van X-factor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is nog steeds geen antwoord wie zij nu is. Ik ken haar namelijk niet.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
schattig...stoere fokkertjes die doen alsof ze iemand niet kennen maar heus wel xfactor enzo volgen...kom je veel op de FP?
ok...dan nemen ze maar volledige namenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet als ze nageslacht hebben dan zijn ze uitgesloten van deelnamen
Kijk, ik wist dat zo'n kind eens handig zou zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet als ze nageslacht hebben dan zijn ze uitgesloten van deelnamen
je bent er echt zoeen he?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
kom op zeg, tis toch wel er van af te zien dat het zo'n "beroemdheid" is.... daar hoef je geen tv voor te kijken hoor
En dat moet mij wel wat zeggenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Haar naam is al vijf keer genoemd, maar dit is Rochelle, winnares van X-factor.
Christus, wat doe je weer moeilijk. Ze is op tv geweest, daar kennen mensen haar van. Get over it.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat moet mij wel wat zeggenDus ze heeft X-factor gewonnen en nu moet ze bekend zijn
Donequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Christus, wat doe je weer moeilijk. Ze is op tv geweest, daar kennen mensen haar van. Get over it.
Oh ja, 1,2 miljoen kanslozen ofzo keken toch naar dat programma?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Christus, wat doe je weer moeilijk. Ze is op tv geweest, daar kennen mensen haar van. Get over it.
Heb je Alfred J. Kwak ook weer hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh ja, 1,2 miljoen kanslozen ofzo keken toch naar dat programma?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg hequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh ja, 1,2 miljoen kanslozen ofzo keken toch naar dat programma?
Doner?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:30 schreef Watertornado het volgende:
Meh, ik heb wel honger (dat zou opzich ook wel moeten gezien wat ik gegeten heb vandaag) maar totaal geen trek. Is het dan wel verstandig om wat tegen heug en meug naar binnen te vrotten?
Overigens kende ik Rochelle ook niet.
Eten is altijd goed!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:30 schreef Watertornado het volgende:
Meh, ik heb wel honger (dat zou opzich ook wel moeten gezien wat ik gegeten heb vandaag) maar totaal geen trek. Is het dan wel verstandig om wat tegen heug en meug naar binnen te vrotten?
Overigens kende ik Rochelle ook niet.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb je Alfred J. Kwak ook weer hoor.Ik ben super vrolijk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit account is niet meer in gebruik.
Nee man, mijn favo tent gaat om tien uur dicht en dat haal ik niet meer in mijn huidige staat.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:32 schreef S95Sedan het volgende:
Niemand kent die roggel, dus tja. Wat voor punt wil je nou maken dan L-E
Geen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:32 schreef S95Sedan het volgende:
Niemand kent die roggel, dus tja. Wat voor punt wil je nou maken dan L-E
Mja, ik vind het sensatie niveau wat er omheen hangt gewoon te triest voor woorden... daarnaast is wel gebleken dat je van al die "winnaars" na 1 jaar nooit meer wat hoort.... De muziek is om tequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:32 schreef ArTiC het volgende:
Ik snap nooit waarom mensen zo minderwaardig doen over winnaars van talentenjachten, het gaat er toch om of iemand gewoon een goede artiest is? Er zijn genoeg deelnemers van talentenjachten die beter zingen/meer talent hebben dan een hoop andere artiesten die je op de radio hoort.
Niet altijd wint de beste (dat krijg je als je het gemiddelde Nederlandse publiek laat stemmen) maar ik hoor 10x liever Ben Saunders zingen dan die zanger van Kings of Leon...die zanger is echt alleen maar in the game voor het geld
Dat is in principe wel het credo dat ik aanhang, maar ik voel me nu gewoon gaar en raar.quote:
Het is hip en stoer om af te geven op zulke dingen, I guess. Sowieso is het hip om te doen alsof je zeikerd van beroep bent en zo zwartgallig mogelijk op alles af te geven. Daar wordt de wereld leuker van namelijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:32 schreef ArTiC het volgende:
Ik snap nooit waarom mensen zo minderwaardig doen over winnaars van talentenjachten, het gaat er toch om of iemand gewoon een goede artiest is? Er zijn genoeg deelnemers van talentenjachten die beter zingen/meer talent hebben dan een hoop andere artiesten die je op de radio hoort.
Niet altijd wint de beste (dat krijg je als je het gemiddelde Nederlandse publiek laat stemmen) maar ik hoor 10x liever Ben Saunders zingen dan die zanger van Kings of Leon...die zanger is echt alleen maar in the game voor het geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |