Ik herstel niet meer zo goed van feestjes op mijn leeftijd blijktquote:
ik ook Henk, ik ookquote:
jaquote:
Dan ben je een reïncarnatie! Maar van wiequote:
laten we er een spelletje van makenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dan ben je een reïncarnatie! Maar van wie
Waarom weet ik het niet?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:47 schreef rhubarbje het volgende:
he potverdorie
wat een kort spelletje
wie heeft me verraden :p
maar ik zat er niet achter!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:00 schreef Frezer het volgende:
Hmm hoeven we geen Chan&Marcel-like topics van je te verwachten... Das wel jammer eigenlijk. Je mag ze ook gewoon verzinnen hoor,.
maar jij kent mijn andere persoonlijkheid nietquote:
Frezerquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:00 schreef Frezer het volgende:
Hmm hoeven we geen Chan&Marcel-like topics van je te verwachten... Das wel jammer eigenlijk. Je mag ze ook gewoon verzinnen hoor,.
Ik dacht altijd dat je een duo van twee sexy vrouwen was.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar jij kent mijn andere persoonlijkheid niet
Memento, geheime minnares van me,quote:
Das dan zo geheim dat ik van niks weetquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:16 schreef Frezer het volgende:
[..]
Memento, geheime minnares van me,.
in mijn hoofd wel jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:15 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je een duo van twee sexy vrouwen was.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Das dan zo geheim dat ik van niks weet
zekerweten?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar jij kent mijn andere persoonlijkheid niet
2 vrouwen,quote:
Heb jij inside information ofzo?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor sensatie moet je nu in de slaapkamer van Grrrrrrrr zijn. Hij reageert niet voor niks niet meer hier.
Frezer kun je dan ook een geheim toevertrouwen!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Das dan zo geheim dat ik van niks weet
Pquote:Op maandag 15 augustus 2011 08:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Frezer kun je dan ook een geheim toevertrouwen!
OKquote:
Voorspelbare vraag: wat zoek je?quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
OK
Ik zocht er laatst toevallig eentje maar aangezien ik er niet zo bedreven in was/ben kon ik niks vinden in de nieuwsgroepen. Kreeg voornamelijk concerten en dergelijke als ik op muziek video's ging zoeken. Ook leuk maar niet wat ik zocht.
Dat weet ik inmiddels al niet meerquote:
Iets zachts (vilt) onder de potenquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:01 schreef CherryLips het volgende:
M'n bank is er
Nu nog een sterke kerel die hem voor me op z'n plek zet, anders krijg ik krassen op de vloer
Vroegah in mijn tijd (quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat weet ik inmiddels al niet meer![]()
Het was ook geen belang van even en dood. Meer leuk om te kijken of ik wat kon vinden.
Verbaasde me er in eerste instantoe over dat er niks te vinden was.
Later vond ik het wel weer logisch met youtube.
Maar... waar halen al die mensen het weer vandaan die het op YT zetten
Dus het is meer een levensvraag geworden dan een praktisch probleem.
Ah okquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vroegah in mijn tijd () was het vooral via irc en ftp's van de rippers zelf.
M'n vader had een stuk vloerbedekking achtergelaten die ik op de poten kon plakken, maar het is een beetje een heel klein stukje voor in totaal 8 potenquote:
Niiiice!quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:01 schreef CherryLips het volgende:
M'n bank is er
Nu nog een sterke kerel die hem voor me op z'n plek zet, anders krijg ik krassen op de vloer
Hoe groot is de bank. Een laken er even onder? En dan duwen of trekken?quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:01 schreef CherryLips het volgende:
M'n bank is er
Nee, die eet je bij de chinees.quote:
Tss, ondankbare hondquote:
Heb karton onder de poten gelegd en heb de bank iets verschoven. Doe zo de tweede bank wel, die is groterquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe groot is de bank. Een laken er even onder? En dan duwen of trekken?
Een kathond?quote:
Het lijkt meer op een wasbeer.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:31 schreef CherryLips het volgende:
M'n bank is nog hard. Even inwerken vanavond
quote:
Na de eerste vlek maakt dat niet meer uitquote:
Grijs. Wel gemeleerd, dan vallen vlekken minder op.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:39 schreef Kuukske het volgende:
Welke kleur heeft de bank CL? Wit? Dan maakt het niet uit.
Je FOK!-postaantal is gestegen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:42 schreef CherryLips het volgende:
Facebook heeft zo'n optie waar je je post van precies één jaar geleden ziet staan en blijkbaar is het precies één jaar geleden dat ik met M-M de Dom heb beklommen
Dan heb ik morgen ofzo m'n iPhone alweer een jaar
Dat is snel gegaan.
En ik heb echt geen flikker bereikt sindsdien
Dan kan ik je een hand geven.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:42 schreef CherryLips het volgende:
Probeer je iemand een hart onder de riem te steken in het kader van 'gedeelde smart is halve smart', krijg je zo'n reactie.quote:
is dat precies een jaar geleden?quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:42 schreef CherryLips het volgende:
Facebook heeft zo'n optie waar je je post van precies één jaar geleden ziet staan en blijkbaar is het precies één jaar geleden dat ik met M-M de Dom heb beklommen
Dat is snel gegaan.
Volgens Facebookquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
is dat precies een jaar geleden?
Je had het wel tegen CL natuurlijk. Heb je dr niet eerst chocolade gegeven?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Probeer je iemand een hart onder de riem te steken in het kader van 'gedeelde smart is halve smart', krijg je zo'n reactie.
Verhuisdquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:42 schreef CherryLips het volgende:
Dat is snel gegaan.
Je moet me idd wel eerst even lekker maken enzo.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je had het wel tegen CL natuurlijk. Heb je dr niet eerst chocolade gegeven?
wat voor dag was 15 augustus vorig jaar dan? als t n zondag was klopt tquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al dacht ik zelf dat het in het weekend was ofzo...
Je bent toch al lekker!quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet me idd wel eerst even lekker maken enzo.
O ja, duhquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat voor dag was 15 augustus vorig jaar dan? als t n zondag was klopt t
edit: dat was t
Oquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent toch al lekker!![]()
Van chocola ga je juist minder lekker worden
Wanneer kun je?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:24 schreef Memento-Mori het volgende:
en wanneer is je cl-housewarminparty nou?
Negerzoen?quote:
is goedquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
eerst dacht ik whut?toen: oh hamster
en na lowlands prikken we wel ff n datum anders, ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |