Ah, dus de peach maakt van troep zoete troep.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:39 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zit aan de canei peach, wat n zoete troep
jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dus de peach maakt van troep zoete troep.
oh dank je de fles is bijna leegquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Canei kun je anders wel heerlijk lam van worden
En koppijn van krijgen de volgende ochtend.
Jaloersquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:31 schreef Tegan het volgende:
Hi vanaf wifi van de lobby!
En op meerdere personen tegelijk verliefd zijn kan best toch?
Dat was de vraag ook niet!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe serieus is het dan, vraag ik mij af.
Ben al geweest. Net weer terug. Trusten ben weg!quote:
Ik ben echt altijd maar op één persoon tegelijk verliefd, daar heb ik dan ook meteen jaren last van.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:31 schreef Tegan het volgende:
En op meerdere personen tegelijk verliefd zijn kan best toch?
I agreequote:Op zondag 14 augustus 2011 03:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben echt altijd maar op één persoon tegelijk verliefd, daar heb ik dan ook meteen jaren last van.
Ik ook.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:58 schreef rhubarbje het volgende:
hmm ik verveel mij een beetje
en nu?
Ok maar dan kom ik Dinsdag, dan is mijn studenten-OV weer geldig.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:07 schreef rhubarbje het volgende:
alleen als jij hier heen komt
ik heb geen zin om te treinen
oooh ik wil ook een knijnquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:37 schreef Memento-Mori het volgende:
CL konijntje?
Gratis jong klein lotharinger
nee dan komt vriendje al terugquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ok maar dan kom ik Dinsdag, dan is mijn studenten-OV weer geldig.
Voor de laatste 2 weken
Ach gossiequote:Op zondag 14 augustus 2011 13:37 schreef Memento-Mori het volgende:
CL konijntje?
Gratis jong klein lotharinger
Dan zit er veel vlees aanquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:51 schreef Memento-Mori het volgende:
volgens mij worden t alleen wel best grote nijnen
das mooi dan kun je hem beter knuffelenquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:51 schreef Memento-Mori het volgende:
volgens mij worden t alleen wel best grote nijnen
heb je veel haar?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:43 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Ik ben een grote knuffelbeerDus ik ben beter knuffelbaar
Ja wel voorhanden, maar je weet niet hoe ik ruik en of ik niet veeeel lekkerder ruik,quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:57 schreef rhubarbje het volgende:
ja nee dan ga ik wel voor de kat
die heb ik hier voor handen en die heeft tenminste heel veel heerlijk ruikend haar
Voor jou een vraag.. voor mij een weet....quote:
geen idee?quote:
Dat wil ik ook gaan doen als ik hier een beetje gesettled ben,quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb een asielkat
met veel haar
dat ze graag op de grond neer legt
en op de stoelen ook eigenlijk
haar achter laten op je stoelen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:18 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Dat wil ik ook gaan doen als ik hier een beetje gesettled ben,
katten zijn heel erg fijne dieren
duh...quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haar achter laten op je stoelen?
zou ik niet doen, scheelt veel met stofzuigen
In de goot, tussen 6 plankjes of in een of andere instelling doorgaansquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:18 schreef CherryLips het volgende:
Nu zullen we nooit weten hoe het afloopt met die labiele zwerver
Heb ff wat posts gelezen, lijkt me waarschijnlijker dat die meid tussen 6 plankjes eindigt en die zwerver het huis erft.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In de goot, tussen 6 plankjes of in een of andere instelling doorgaans
DUs je hebt nu tijd over om iets te gaan eten?quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben net kei hard gedumpt door een man met wie ik iets zou gaan eten
terwijl ik mijn mooiste jurkje had klaar gelegd
snif
ik ga niet naar fing arhnemquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:37 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
DUs je hebt nu tijd over om iets te gaan eten?
of de buurmanquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heb ff wat posts gelezen, lijkt me waarschijnlijker dat die meid tussen 6 plankjes eindigt en die zwerver het huis erft.
Ja, zijquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In de goot, tussen 6 plankjes of in een of andere instelling doorgaans
Daar woon ik niet, dus dat scheelt ...quote:
waar dan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:41 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Daar woon ik niet, dus dat scheelt ...
Alkmaarquote:
Hehe nou ja, dan houdt het op, maar hier zijn wel hele leuke restaurantjes die je daar niet hebtquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:43 schreef rhubarbje het volgende:
oh ook met een A
nog steeds te ver weg
minder handig zelfs want ik moet morgen in de buurt van Arnhem zijn dus dat had nog enigzins logisch geweest
Wat een lul!quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben net kei hard gedumpt door een man met wie ik iets zou gaan eten
terwijl ik mijn mooiste jurkje had klaar gelegd
snif
I know!quote:
ken jij vrouwen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:48 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Dan bewaar je je jurk voor een leuke gelegenheideen R&P SC meet?
Hij voelt zich vast heel rot dat hij af moest zeggen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
I know!
mijn jurk is nog wel zooo mooi
Ik ken een heleboel vrouwen , en vind het fijn dat er zoveel leuke jurken en andere dameskleding is want meestal staat het ook erg leuk. Variatie is goedquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ken jij vrouwen?
dan moet ik gewoon weer een nieuwe jurk
kost me een kapitaal die grapjes!
dat mag ik hopenquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij voelt zich vast heel rot dat hij af moest zeggen.
Of hij heeft gewoon een betere vrouw gescoord.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij voelt zich vast heel rot dat hij af moest zeggen.
auwquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Of hij heeft gewoon een betere vrouw gescoord.
Dat kan je zo omdraaien door een betere man te scoren..quote:
door te zeggen dat ik lelijk ben?quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[/poging-tot-nieuw-R&P-sensatietopic]
Je weet maar nooit wat een vrouw er van maakt, van zo'n reactie.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
door te zeggen dat ik lelijk ben?
\Maar je weet wel dat dit glad ijs is...quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat een vrouw er van maakt, van zo'n reactie.
Voor sensatie moet je nu in de slaapkamer van Grrrrrrrr zijn. Hij reageert niet voor niks niet meer hier.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:57 schreef rhubarbje het volgende:
ik dacht ik doe mijn best voor het sensatie topic
gebeuren daar dingen dan die de moeite van het bekijken waard zijn?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:09 schreef rhubarbje het volgende:
OMG!
tijd om in de struiken te gaan liggen voor zijn huis
ff Q bellen of ik zijn verrekijker niet kan lenen
Misschien ligt Q. daar ook wel, hoef je alleen maar af en toe te wisselen met de verrekijker.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:09 schreef rhubarbje het volgende:
OMG!
tijd om in de struiken te gaan liggen voor zijn huis
ff Q bellen of ik zijn verrekijker niet kan lenen
Het moet wel de moeite waard zijn, als 'ie een date met jou afzegt.quote:
Als Airwin het weet kan hij misschien beter een ooggetuigenverslag maken hier, want hoe weet hij anders wat er gebeurt?quote:
Ze voeden zich op elkaars liefde.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:45 schreef KomtTijd... het volgende:
Het ergste is nog wel dat ze nu dus van een romantisch diner voor 2 is afgezakt naar sperziebonen uit blik.
erg hequote:Op zondag 14 augustus 2011 19:45 schreef KomtTijd... het volgende:
Het ergste is nog wel dat ze nu dus van een romantisch diner voor 2 is afgezakt naar sperziebonen uit blik.
Snel! Ren naar de frituur!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik begin zowaar ook weer trek te krijgen in vast voedsel.
Ik dacht meer aan een boterhamquote:
Ik herstel niet meer zo goed van feestjes op mijn leeftijd blijktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |