Je kunt ook zo'n mozaiekfoto makenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:05 schreef LieLie het volgende:
Zo he, daar is iedereen wel van geschrokken FC
Verder een luie avond, met een The Killing..
En we willen drie foto's uitzoeken van de vakantie voor in het trapgat. Van 950 naar 3
Mja, maar we hebben drie lijstjes en dan is mozaïek wel kleinquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je kunt ook zo'n mozaiekfoto maken
Nee, zo bedoel ik:quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mja, maar we hebben drie lijstjes en dan is mozaïek wel klein
Neee man, dat vind ik niet leukquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik:
[ afbeelding ]
Mary-Kate
dat sperma-kots-pis luchtje natuurlijk! oh wachtquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk, nu Salsa, morgen vrienden hier. En maar ik maar klagen over m'n leventje
*zucht* welk geurtje moet ik nou weer op doen
Je grote roerganger zal z'n bekende riedeltje wel weer afdraaien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:48 schreef borisz het volgende:
Zo maar eens kijken wat de ex-burgemeester van Wageningen te zeggen heeft bij de Bevel & vd Krink.
quote:
Ik heb ook niet het idee dat ik echt meer verdien als ik veel meer werkquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:28 schreef Vork het volgende:
Soms lijkt het wel alsof hard werken gewoon minder oplevert en harder werken nog minder.
Welterusten in je nieuwe huisje!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:36 schreef FutureFairytale het volgende:
klote FC!
eten was heerlijk en heel gezellig, film was makkelijk maar ontspannend en best leuk en daarna nog een afzakkertje bij mij gedaan (met jus d'orange want had nog niks.. afzakkertje kwam spontaan).
en nu kijken of ik kan slapen. ben moe maar wel hartstikke zenuwachtig.. en als ik niet kan slapen slaap ik morgen overdag wel.
kus!
oh dat is wel een geruststellend ideequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:39 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker, FFT
En als je wilt kletsen, ik ben wakker tot 8 uur
Het is hier erg rustigquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Oh dat is wel een geruststellend idee![]()
succes op je werk!!
Je mocht haar zoenen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:19 schreef Stereotomy het volgende:
Holy shit, beste Salsa avond ever
Ik moet zeggen dat ik me de eerste avond in mijn eigen huisje waar ik alleen ging wonen nog wel kan herinneren. Ik vond het stiekem best eng, zo alleen in mijn bed. En alles rook nog naar Nieuw en Verf,quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:21 schreef Stereotomy het volgende:
Wel moedig hoor, eerste keer uit huis slapen. Hele mooie stap.
Is dat zo'n 'weet wat je tiener online doet!' film?quote:
Ze was 45 ofzoquote:
Maar later op de avond nog telnr uitgewisseld met een hobje-naamgenootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze was 45 ofzo
Ik heb geen facebook, ik kan het niet zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jeetje, 45! En je vindt mij al stokoud!"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ja, bij mij ook (maar dan vriend ipv vriendin voor je met allerlei fantasierijke beelden gaat slapen), maar die nacht weet ik me eerlijk gezegd niet te herinneren. De nacht dat ik echt alleen ging wonen wèl.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:37 schreef golfer het volgende:
De eerste keer dat ik uit huis van mijn ouders ergens anders ging slapen was ik gelukkig niet alleen. Daar was mijn eerste vriendin ook bij in bed, op die kamer.
[..]
Ze was 45 ofzo
FB-link:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar later op de avond nog telnr uitgewisseld met een hobje-naamgenootvan een betere leeftijd van 28 jaar, daar gaan we nog wat mee drinken.
![]()
Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar
Deze pagina kan nu niet worden weergegeven. Mogelijk is deze tijdelijk niet beschikbaar, is de link verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Oh, niet open voor niet-facebookersquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb geen facebook, ik kan het niet zien
En jeetje, 45! En je vindt mij al stokoud!
Ook dus niet voor wel FB-houders zichtbaar,.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, niet open voor niet-facebookers
Oh nouja, ze is vrienden met m'n dansleraar, dus zichtbaar voor vrienden van vrienden waarschijnlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook dus niet voor wel FB-houders zichtbaar,.
Aha, die werkt wel.quote:
Tsja, en wat moeten we daar dan aan zien behalve een slanke dame op een rots bij de zee? Beetje ver weg hè, die fotoquote:
Hmm... ik heb de mijnes van eBay... geen idee waar je het van iDeal kunt bestellen. Ik heb de namen van de maskers nog wel, momentje, kun je ze misschien via Google zoeken naar een ned. webshop.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:43 schreef Isabeau het volgende:
Hey, Steer, ik wil ook zo'n slaapmasker met 'cupjes', maar die kan ik niet vinden dus ik ben bang dat ik er één online moet bestellen. Maar ik heb geen creditcard. Heb jij een tip waar ik zoiets met iDeal kan bestellen?
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:44 schreef golfer het volgende:
Met dit onderwerp haak ik echt af en ga ik DE billen achterna duiken!![]()
Ja? Ik heb geen slaapmaskers gevonden destijds bij de V&D of ik keek niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
Steer, tijdje terug las ik ergens dat precies het juiste model bij de V&D verkocht werd. Maar toen ik daar vorige week binnenstapte wisten 3 medewerkers er niets van
Dat bericht dat V&D dat soort slaapmaskers ging verkopen was van juni/juli oidquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ja? Ik heb geen slaapmaskers gevonden destijds bij de V&D of ik keek niet goed genoeg.
Ik had ook 4 types gekochtquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:49 schreef Isabeau het volgende:
"customers who bought this also bought: " en dan een hele reeks slaapmaskers. Hoeveel ogen hebben al die klanten
Oh wat leuk!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:49 schreef Stereotomy het volgende:
Hee Isa, morgen ga ik met mijn vrienden de st Pietersberg op, de grotten in. Laatste keer dat ik daar was, was met jou en Nynke. Dit jaar ben ik er nog niet geweest.
Ross pest me continue dat ik OCD heb en nu blijken die mensen dus vooral slaapmaskersssss te kopenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:50 schreef Stereotomy het volgende:
Ik had ook 4 types gekocht
/obsessive-compulsive just thorough![]()
Oh jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh wat leuk!
Goede herinneringenEngelse rondleiding doen en dan gewoon voorop gaan lopen en een totaal andere route uitkiezen dan waar de gids eigenlijk langs wilde. Incl. uitleg ('kijk naar plafond') waarom betreffende gids er al jaren niet was geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijken of dit werktConfidence through competence
Het lijkt je lekker?? Yuck!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:44 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stuur je gegevens maar en wat je wil hebben Isa en ik bestel het wel voor je, wel zelf ff kijken hoeveel het gaat kosten incl. verzenden ende zeau. Kan via Amazon of eBay, wat je wil.
Mijn ervaring is dat de modellen exact hetzelfde zijn, ook al zien ze er op de plaatjes anders uit, maar dat de elastiek strakker/losser is afhankelijk van welke je koopt. En dat je nooit vantevoren weet hoe strak/los die is. Die ene die ik gebruik is ideaal, de andere waren te los of juist te strak.
]Maar later op de avond nog telnr uitgewisseld met een hobje-naamgenootvan een betere leeftijd van 28 jaar, daar gaan we nog wat mee drinken.
![]()
Whehehequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:15 schreef Isabeau het volgende:
Never mind; heb het dreumestopic al gevonden
Laat die tramadol maar doorkomen! Ik moet vandaag maar verplicht wandelen, bekken doet al dagen zeer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:18 schreef freecell het volgende:
Lol
Ik twijfel tegen stijfheid over Morfine... Diclofenac?![]()
*medicijnkast uitspit, tramadol aan de kant gooit*
Je moet er ook gewoon veel te lang wachten! Als je nu gewoon Amerikaan was geweest had je ze daar vast voor kunnen aanklagen en schadevergoeding eisen voor een pijnlijk onderstel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:21 schreef krakkemieke het volgende:
Laat die tramadol maar doorkomen! Ik moet vandaag maar verplicht wandelen, bekken doet al dagen zeer.Komt door die stoelen in het ziekenhuis. Zie je, ziekenhuizen zijn niet gezond.
Oh maar dat kan ook met tramadol hoor! Dat had ik na een operatie. Ik zag nog net geen kaboutertjes.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:20 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik dacht eigenlijk aan een dosering morfine waarbij je nèrgens last van hebt en gewoon een beetje gelukzalig op bed ligt te babbelen met kaboutertjes.
Ha! Dat heb ik dan weer niet in huis...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:20 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik dacht eigenlijk aan een dosering morfine waarbij je nèrgens last van hebt en gewoon een beetje gelukzalig op bed ligt te babbelen met kaboutertjes.
Auwe!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Laat die tramadol maar doorkomen! Ik moet vandaag maar verplicht wandelen, bekken doet al dagen zeer.Komt door die stoelen in het ziekenhuis. Zie je, ziekenhuizen zijn niet gezond.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet er ook gewoon veel te lang wachten! Als je nu gewoon Amerikaan was geweest had je ze daar vast voor kunnen aanklagen en schadevergoeding eisen voor een pijnlijk onderstel.
Ik heb ooit proberen te gymmen met tramadol op de middelbare school. Toen de lijnen van het gymlokaal zich naar me toe begonnen op te rollen ben ik maar gestoptquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh maar dat kan ook met tramadol hoor! Dat had ik na een operatie. Ik zag nog net geen kaboutertjes.
Heb je die lijnen wel weer keurig op hun plek gelegd? Dat kan toch zomaar niet! Die jeugd van tegenwoordig destijds. Tsk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:25 schreef freecell het volgende:
Ik heb ooit proberen te gymmen met tramadol op de middelbare school. Toen de lijnen van het gymlokaal zich naar me toe begonnen op te rollen ben ik maar gestopt
Van naproxen zie je geen kaboutertjes.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Auwe!
Ik heb ook nog wel een bruut hoog gedoseerde Naproxen? Lijkt me dan fijner?
Serieus, ik heb een rare medicijnkast
Hmm, slaappillen heb ik dan weer niet.....quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je die lijnen wel weer keurig op hun plek gelegd? Dat kan toch zomaar niet! Die jeugd van tegenwoordig destijds. Tsk.
Wat is dit vervelend. Op mijn werk val ik bijna in slaap; eenmaal thuis ben ik klaarwakker.
En wie ben jij dan? Socrates de tweede?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je die lijnen wel weer keurig op hun plek gelegd? Dat kan toch zomaar niet! Die jeugd van tegenwoordig destijds. Tsk.
Wat is dit vervelend. Op mijn werk val ik bijna in slaap; eenmaal thuis ben ik klaarwakker.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb ooit proberen te gymmen met tramadol op de middelbare school. Toen de lijnen van het gymlokaal zich naar me toe begonnen op te rollen ben ik maar gestopt
Ik ook nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hmm, slaappillen heb ik dan weer niet.....
Lavendelolie heb ik wel ja. En ik kan niet zonder calendula en kikkerzalf.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ook niet
Wel calendula en Arnica.
Ow en kamille en lavendelolie...
Mijn medicijnkastje is een kruising tussen geitenwollensokken dingen en brute pijnstillers
Heb je dat vaak?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:33 schreef freecell het volgende:
Lavendelolie smeer ik op onstoken duimen enzo
Ik heb groene arnicazalf. Op de school van mijn koekjesvriendinnetje heet dat kikkerzalf.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:32 schreef Isabeau het volgende:
Wat is kikkerzalf??
En lavendelolie heb ik ookZo fijn voor mijn neus. Net als sinaasappelolie; vind ik ook zo lekker.
Goedemorgen, normale tijd voor mij hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:33 schreef Isabeau het volgende:
Wat is iedereen hier vroeg wakker zeg! Goedemorgen heren
Echt uitslapen kan ik nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:33 schreef Isabeau het volgende:
Wat is iedereen hier vroeg wakker zeg! Goedemorgen heren
Trusten Isa!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:38 schreef freecell het volgende:
Trusten Isa
*zingt abide with me* voor Isa
(imago in stand houden)
Hmm, niet als ik speel denk ik. En alleen een gitaar vasthouden, schiet ook niet op.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:45 schreef freecell het volgende:
Pak er een gitaar bij, dan zingt ze mee
* Isabeau geeft borisz een bijbeltjequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:45 schreef borisz het volgende:
Tijd om de hel te ontwijken door nu boodschappen te gaan doen
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[me=Isabeau] geeft borisz een bijbeltje
[/me]
Vol boodschappen om de hel te ontwijken!
En krak, je kan er de maat op trommelen, op een gitaar
Ik ga slapen
Goeiemorgen!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:11 schreef Stereotomy het volgende:
Goeiemorgen Krak
Ben superbrak, maar vandaag komen vrienden langs. En ik heb me voorgenomen om op te schieten met mijn scriptie zodat ik alleen maar leuke dingen hoef te doen aan het einde van de maand.
Maar als het uitgewerkt is, probeer dan maar eens te poepenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:20 schreef Isabeau het volgende:
Amenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[me=Isabeau] geeft borisz een bijbeltje
[/me]
Vol boodschappen om de hel te ontwijken!
Gaat het weer over poepen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Wakker
[..]
Maar als het uitgewerkt is, probeer dan maar eens te poepen
Ik had er geen moeite mee, maar ik zag dan ook geen kaboutertjes. En pruimen natuurlijk!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Wakker
[..]
Maar als het uitgewerkt is, probeer dan maar eens te poepen
Wanneer is ie? We gaan a.s. donderdag al weg en ik heb 't nog teeeringdruk!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen! Wat druk en gezellig hier al zo vroeg. Dit was 1e nacht in nieuw bed met nieuw nog heel hard matras dus ik zal t zo wel voelen haha. Vnv naar Nootdorp zonder tegenbericht, naar de skihut..heel vreemd, ben benieuwd. Kaas; heb geen foto's maar als je de N11 afrijdt ben je er. Of kom op de housewarming
niet voor donderdag iig maar wanneer komen jullie dan weer terug?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wanneer is ie? We gaan a.s. donderdag al weg en ik heb 't nog teeeringdruk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:37 schreef FutureFairytale het volgende:
krijg mail.. dinsdagmiddag geselecteerd voor casting
voor degenen die doorkomen is het 23 aug opnamedag.Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
bolognese!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:47 schreef borisz het volgende:
Leuk FF
Zo wijn zit in de saus, dat moet even wat verdampen. Dan volgt de melk en de tomaten
kersen, jummieeeeequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:49 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga naar de groentejuwelier wandelen. Eens kijken of hij lekkere kersen heeft.![]()
Eind van de maand.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:33 schreef FutureFairytale het volgende:
niet voor donderdag iig maar wanneer komen jullie dan weer terug?
boodschappen doen is best leuk toch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:01 schreef Sarabi het volgende:
Gaat lekker FFT!
Goedemorgen trouwenswas om 8 uur al wakker maar gelukkig nog even in slaap gevallen
Mijn moeder is sinds gisteren weer thuis, dus dat is fijn
Vandaag maar eens boodschappen doen en het huis poetsen, dat heb ik een beetje gelaten voor wat het is de afgelopen dagen
oki ik weet niet wanneer housewarmings horen? kan dat ook 3 weken na het intrekken?quote:
mag best hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:30 schreef krakkemieke het volgende:
Poepoe, mijn benen kwamen maar langzaam op gang. * krakkemieke is een beetje trots
oooh cool! mijn dagquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:54 schreef borisz het volgende:
Het is vandaag nationale linkshandigendag
Dat moet natuurlijk gevierd worden
[ afbeelding ]
Ja hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oki ik weet niet wanneer housewarmings horen? kan dat ook 3 weken na het intrekken?
ooooh gelukkig maarquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja hoor. 'Officieel' heb je drie maanden voor een housewarming
.
Ze nam het wel goed op, het is meer dat ik het moeilijk vind. En sinds mijn zus overleed, hebben we gewoon alles gezegd. Het is toch kut en erom heen draaien maakt het alleen maar moeilijker.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:00 schreef Bluezz het volgende:
Rustig aan Krak! Hoe nam je moeder het nieuws op, was het erg moeilijk om te vertellen? Het K. woord is vooral in de oudere generatie nog verschrikkelijk moeilijk.
naar Babi J.?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:00 schreef Bluezz het volgende:
Rustig aan Krak! Hoe nam je moeder het nieuws op, was het erg moeilijk om te vertellen? Het K. woord is vooral in de oudere generatie nog verschrikkelijk moeilijk.
Mooi FFT dat je toch wel geslapen hebt en spannend van die casting!
Zoon Q. is ook ooit gecast voor een rolletje in een reclamespotje met Derek de Lint (niet geworden overigens, hij was té verlegen![]()
)
Saar, is het je moeder meegevallen?
Straks lekker naar Rijswijk
goed dat jullie elkaar alles vertellen! en dat ze het goed opnam. het is behoorlijk heftig, en je moeder zal wel vreselijk bang zijn. maar dat blijven praten is heel goed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ze nam het wel goed op, het is meer dat ik het moeilijk vind. En sinds mijn zus overleed, hebben we gewoon alles gezegd. Het is toch kut en erom heen draaien maakt het alleen maar moeilijker.
Veel plezier!
Dat is zo, goed dat het kan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:24 schreef krakkemieke het volgende:
Ze nam het wel goed op, het is meer dat ik het moeilijk vind. En sinds mijn zus overleed, hebben we gewoon alles gezegd. Het is toch kut en erom heen draaien maakt het alleen maar moeilijker.
Yupsquote:
Opgeteld bij de 11 jarige puber van hiernaast die de weekenden bij haar vader doorbrengt, vroeg érg wakker is en altijd érg luidruchtig speelt was het een kort naggie jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:01 schreef golfer het volgende:
Veel herrie hier vanaf het circuit in Zandvoort. Begon vanmorgen al om 9 uur.
Even opgezocht wat zo'n lawaai maakt: GP Masters of Formula 3
dat wordt gezelligquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is zo, goed dat het kan.
[..]
Yups
Mét appel/limoen cake, een electrische BBQ en een pinquinpuzzel.
Meestal als we dit kant op gaan slepen we vanalles mee, echt heel gek
oh gezelligquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:01 schreef golfer het volgende:
Veel herrie hier vanaf het circuit in Zandvoort. Begon vanmorgen al om 9 uur.
Even opgezocht wat zo'n lawaai maakt: GP Masters of Formula 3
Hopen dat de douche het ook doet dan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:17 schreef FutureFairytale het volgende:
ik moet trouwens nog steeds douchennet in huiskamer gedanst en weet nog niet hoe hard de muziek kan of hoe gehorig het voor de benedenburen is als ik sta te springen dus ik heb voorzichtig mn voetjes neergezet iedere keer
nu maar douchen en boodschappen doen anders heb ik vandaag en morgen geen eten
ooooh ik ga voor het eerst de douche uitproberen!
Woah daar zitten wel een paar toffe dingen bij zeg, dat dubbele bed met die trapjes aan de zijkantenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:32 schreef Bluezz het volgende:
Jammer dat je slaapkamer al af is FFT anders had je hier nog inspiratie uit kunnen halen misschien
http://www.stumbleupon.com/su/1GGLhY/9gag.com/gag/193747
een pastasaus? die moet toch na 1-2 uur wel klaar zijn ofwa?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:41 schreef borisz het volgende:
grappige slaapkamers
Saus staat nu 2,5u op. Gaat de goede kant op. Mag nog wel 2,5u bij
.
goede douchequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Hopen dat de douche het ook doet dan.
ik zie helaas een halve site... vage pc..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:32 schreef Bluezz het volgende:
Jammer dat je slaapkamer al af is FFT anders had je hier nog inspiratie uit kunnen halen misschien
http://www.stumbleupon.com/su/1GGLhY/9gag.com/gag/193747
Hij heeft waarschijnlijk zo'n soort dubbele foto genomen, en die meneer liep dus die zie je op twee plekken?quote:
Goed om te weten, als ik in de buurt ben en een douche nodig hebt.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:29 schreef golfer het volgende:
Hebben jullie al meegedaan aan de nieuwe rage:
Horsemaning ?
Euh.. Nog nergens ;-) Kan ze nog wel in een ander album zetten, maar het zijn er zoveelquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:40 schreef AnneX het volgende:
En ook zeker sterkte voor Sarabi en ongerustheid over je moeder.![]()
Zeg Lie, waar kan je fotoos zien zónder facebook?![]()
Piet gaat goed: hij kan al weer 4 kilo dragen !
Dat dit kan in Nederland!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:16 schreef borisz het volgende:
http://www.mobypicture.com/user/Just_Loes/view/10423355
piet zat in het wagentje en werd door de winkel gereden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:40 schreef AnneX het volgende:
Piet gaat goed: hij kan al weer 4 kilo dragen !
Is het een grapje ? of is het echt zo?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
piet zat in het wagentje en werd door de winkel gereden.
Hihi, mijn pc staat tegenover het aanrecht. Handig als je moet roeren en om tussendoor klusjes te doen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:00 schreef AnneX het volgende:
Wie wat bewaart, heeft wat.
Mn. AnneX is niet zo van opruimen en wegdoen.
De laptop kan uit de kast - ahum - en daarop kan ik dan i'netten aan de keukentafel en hoef niet boven in huis te hangen achter mijn monitor.
Nu nog snelheid maken.
Het ruikt naar een turkse bakkerij : pruimen gestoofd in sin.sap + rasp met suiker + van.stokje en en daarna op een deeg met amandelschaafsel gestort en boter/suiker/amandelschaafsel erover heen en dan in de oven twee keer. snuif
Maar je hebt ook misschien dingen gekocht die je niet elke week koopt? Ketchup, waspoeder, dat soort dingen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:08 schreef FutureFairytale het volgende:
eerste keer boodschappen gedaan; 70 euro kwijt
er valt nog wat te leren
Ja, dat tussendoor even een paar regels poepenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hihi, mijn pc staat tegenover het aanrecht. Handig als je moet roeren en om tussendoor klusjes te doen.
Dat klinkt heerlijk zeg!![]()
Ik heb vanavond als toetje een kersenmilkshake!
Ja leuk Lie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:05 schreef LieLie het volgende:
Ik ben foto's aan het uploaden Anne, die je wel kunt bekijken
Ik was vandaag ook 85.- euro kwijt, als je alleen woont is boodschappen doen niet veel goedkoperquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:10 schreef krakkemieke het volgende:
Maar je hebt ook misschien dingen gekocht die je niet elke week koopt? Ketchup, waspoeder, dat soort dingen?
Wasmiddel en drogisterijartikelen vind ik er altijd hard inhakken !quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:08 schreef FutureFairytale het volgende:
eerste keer boodschappen gedaan; 70 euro kwijt
er valt nog wat te leren
Inkoppertje, Krakke ? lolquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar je hebt ook misschien dingen gekocht die je niet elke week koopt? Ketchup, waspoeder, dat soort dingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je al die dingen als ketchup, olie enz koopt, hakt dat er ook in.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:18 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag maar 20 euro kwijt voor de weekboodschappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Wij vonden de Etna erg gaaf en de uitbarsting was helemaal te gek natuurlijk!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, dat tussendoor even een paar regels poepenom jullie op de hoogte te brengen van het wel en wee in huize X is handig.
Nou wil ik - wil ik ook een draadloze muis.
[..]
Ja leuk Lie.
Wij hebben de Etna en aanverwanten gemeden als de pest.
Misschien een reden om terug te gaan ?
klopt die 2 dingen ook + nog wat stofdoekjes. vooral veel voorraad producten gekocht, de verse dingen nog niet maar dat gaat met de dag. vlees en brood in de vriezer gelegd en heb voor 4 pers pasta dus daar kan ik ook nog wel ff mee doen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
en jij ook !quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:27 schreef LieLie het volgende:
AnneX, je hebt een link in je PM-box!
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:18 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag maar 20 euro kwijt voor de weekboodschappenik schrok alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
nee helaas.... ik moet nog bakken kopen voor in de vriezer voor als ik dingen over heb. kan nu niet echt een zak spinazie of een hele bloemkool/broccoli kopen..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik was vandaag ook 85.- euro kwijt, als je alleen woont is boodschappen doen niet veel goedkoper
Je kunt het ook in zakjes invriezen, scheelt ruimte.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee helaas.... ik moet nog bakken kopen voor in de vriezer voor als ik dingen over heb. kan nu niet echt een zak spinazie of een hele bloemkool/broccoli kopen..
Da's lullig!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:50 schreef FutureFairytale het volgende:
agent aan de tel... zojuist brief ontvangen; samenwerking met de Skihut is per direct beëindigd...
dus vnv niet naar Nootdorp. klotezooi
En toch... Het is mijn ervaring als er zoiets gebeurt, dat je je ogen goed moet openhouden. Vaak is het toch wel een kans op iets anders, iets wat je misschien nooit verwacht had.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:50 schreef FutureFairytale het volgende:
agent aan de tel... zojuist brief ontvangen; samenwerking met de Skihut is per direct beëindigd...
dus vnv niet naar Nootdorp. klotezooi
Ik vind het niet netjes, maar zo'n business is het toch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:55 schreef FutureFairytale het volgende:
zo lekker op tijd... na 7 jaar zo'n afscheid
klotekwallen
de skihut wel ja, gelukkig is niet iedereen zoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vind het niet netjes, maar zo'n business is het toch?
Als er een deur dichtgaat, moet je goed opletten. Er kan een heel andere opengaan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
de skihut wel ja, gelukkig is niet iedereen zo
och tis gelukkig niet de enige deur. wel degene met wie we het langst hebben gewerkt (7 jaar). dus dat steekt wel, zo'n 'afscheid'.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als er een deur dichtgaat, moet je goed opletten. Er kan een heel andere opengaan.
Ja, die casting lijkt me leuk!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
och tis gelukkig niet de enige deur. wel degene met wie we het langst hebben gewerkt (7 jaar). dus dat steekt wel, zo'n 'afscheid'.
volgende week heb ik casting, op 30 aug fotoshoot en op 1 sept 2 boekingen waarvan 1 optreden met allerlei dj's dus ik zit gelukkig niet stil
Gezellig, we gaan samen niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:18 schreef kaasplankje het volgende:
De skihut, al kreeg ik 500.- Euro ging ik er nog niet heen.
haha gewoon doen of ik Bassie benquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, die casting lijkt me leuk!
En rare bekken trekken, dat went hoor!
nou tis serieus een goed concept, gegarandeerd feest overal maar de eigenaren en dj hebben zoveel succes en geld ermee dat ze zichzelf boven andere mensen/bedrijven plaatsen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:18 schreef kaasplankje het volgende:
De skihut, al kreeg ik 500.- Euro ging ik er nog niet heen.
Ik LOLdequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als er een deur dichtgaat, moet je goed opletten. Er kan een heel andere opengaan.
Bassie is eng!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:23 schreef FutureFairytale het volgende:
geen leuk tennis vnv... dat wordt dan maar filmpjes kijken
Ik ben dol op oude muziek,maar ik ken niet veel van Handel.....quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik LOLde
Vanmiddag bij een uitvoering van Händel geweest: Joshua.
Super2,5 uur Händel
De Messiah? Het Halleluja? Watermusic?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben dol op oude muziek,maar ik ken niet veel van Handel.....
Ja, we zijn met de auto naar Palermo gegaan. We hadden een goeie parkeerplaats, bewaakt en 1 euro per uurquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:42 schreef AnneX het volgende:
Leuk Lie : we hebben gelijk gekeken en direct al Cefalu in beeld .
Memories.
Indrukwekkend inderdaad van de Etna.
En het water loopt je in de mond bij de markt en verse producten.
Thx voor de korte vakantie trip.
Zijn jullie nog naar Palermo geweest ? met eigen vervoer?
Wasmiddelenreclame ofzo.quote:
Die ken ik echt niet. Ja, de naam.quote:
quote:
Typisch geval van slow-cooking he.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:37 schreef borisz het volgende:
*BURP*
Zo dit was een erg goede editie van de bolognesesaus
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Typisch geval van slow-cooking he.
mooi zoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:37 schreef borisz het volgende:
*BURP*
Zo dit was een erg goede editie van de bolognesesaus. Tevens twee porties voor in de vriezer
Je snapt het niet he, zie die clip!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:38 schreef FutureFairytale het volgende:
FC er staat nu een liedje in de top 10 wat een 'cover' is op 'waarheen, waarvoor'.
De NL-talige zanger scoort er zijn eerste top 10 hit mee....vind het een beetje vreemd dat deze is gecovert maar blijkbaar vindt NL het leuk...
Dat zegt meer over Nederlandquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:38 schreef FutureFairytale het volgende:
FC er staat nu een liedje in de top 10 wat een 'cover' is op 'waarheen, waarvoor'.
De NL-talige zanger scoort er zijn eerste top 10 hit mee....vind het een beetje vreemd dat deze is gecovert maar blijkbaar vindt NL het leuk...
Tevens een tip voor FFT: van dingen die tijd kosten meer porties maken en invriezen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:38 schreef borisz het volgende:
[..]. Tevens twee porties voor de vriezer
ja maar deze versie draai je toch niet op een begrafenis?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je snapt het niet he, zie die clip!
Tis zowat het meest gedraaide nummer bij crematies/begrafenissen. Dus een gat in de markt.
ik vind gekke 'nergens over nadenken' muziek grappig maar om zoiets te gebruiken dan weer niet... gaat wat te verquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zegt meer over Nederland.
Waarom niet? Als het bij de stijl van de overledene past, wordt er van alles gedraaid en gelukkig maar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja maar deze versie draai je toch niet op een begrafenis?
ja maar ik moet nog bakken hebben voor in de vriezer zei ikquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Tevens een tip voor FFT: van dingen die tijd kosten meer porties maken en invriezen.
Je hoeft maar een paar bakken en die van de chinees zijn prima. Doe een zakje met eten in de bak, haal het eruit als het bevroren is en gebruik de bak opnieuw. Vaak heb je in een bak een hoop loze ruimte.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja maar ik moet nog bakken hebben voor in de vriezer zei ik
ja? als je dan toch Stef Ekkel wilt draaien doe dan dezequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Waarom niet? Als het bij de stijl van de overledene past, wordt er van alles gedraaid en gelukkig maar.
Waarheen?Waarvoor is al een suffe vertaling van Amazing Grace. En mensen willen daar dan nog een houseversie van ofzo. Bij muziek gaat het allang niet meer om goede smaak.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja? als je dan toch Stef Ekkel wilt draaien doe dan deze
ok mooi, dan eet ik Chinees vnv! heb ik gelijk bakken overquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je hoeft maar een paar bakken en die van de chinees zijn prima. Doe een zakje met eten in de bak, haal het eruit als het bevroren is en gebruik de bak opnieuw. Vaak heb je in een bak een hoop loze ruimte.
Fijn!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:48 schreef Sarabi het volgende:
Vis hoef ik in ieder geval nooit meer te kopen
Mijn papakwam net de bakjes die bijna over de datum zijn (en ze toch maar weg zouden gooien in de winkel) langsbrengen
Lekker!
nu je het zegt; die link had ik nog niet gelegdquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Waarheen?Waarvoor is al een suffe vertaling van Amazing Grace. En mensen willen daar dan nog een houseversie van ofzo. Bij muziek gaat het allang niet meer om goede smaak.
nooit meer te kopen als vis bijna over de datum is?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:48 schreef Sarabi het volgende:
Vis hoef ik in ieder geval nooit meer te kopen
Mijn papakwam net de bakjes die bijna over de datum zijn (en ze toch maar weg zouden gooien in de winkel) langsbrengen
Lekker!
Volgens mij niet....quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Fijn!
Doet je pa ook iets met de voedselbank?
Invriezenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nooit meer te kopen als vis bijna over de datum is?
Tip #2: Spullen die bijna over de datum zijn, kan je zonder risico invriezen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nooit meer te kopen als vis bijna over de datum is?
Steer is gearreSteerd, na het verSteren van een rondleiding.quote:
En Twente komt op 1-0 tegen AZquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Steer is gearreSteerd, na het verSteren van een rondleiding.
aahquote:
vlees/vis mag je toch een maand invriezen? overigens heb ik geen idee of mijn vriezer/koelkast op de juiste stand staatquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Tip #2: Spullen die bijna over de datum zijn, kan je zonder risico invriezen.
De Blokker heeft thermometers.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah
[..]
vlees/vis mag je toch een maand invriezen? overigens heb ik geen idee of mijn vriezer/koelkast op de juiste stand staathandig he... nou ja, merk het denk vanzelf wel.
Eet ze geen pasta dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:57 schreef FutureFairytale het volgende:
nog wat boodschappen doen nu want een (zwangere) vriendin uit Teteringen komt morgen
en denk toch dat het een patatje wordt, niet zo'n trek in Chinees nu...
Zal eens tijd worden, ze hebben een hele hoop bestuurslagen gecreerd met een hoop gunstige regelingen voor alle raadsleden/statenleden/hoe de leden in de lagen ook mogen hetenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:01 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke Boriszje doet:
Italië snijdt fors in overheidsapparaat
Het zal mij benieuwen.....
Staat een leuke column over het restaurant op nos weblogs.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Zal eens tijd worden, ze hebben een hele hoop bestuurslagen gecreerd met een hoop gunstige regelingen voor alle raadsleden/statenleden/hoe de leden in de lagen ook mogen heten.
In bijleesmodus...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
quote:
Kloptquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
In bijleesmodus...
voor het eerst van mijn schoonmoeder gehoord.
Iets van: een deur gaat dicht en een raam open.
Zelfs een joodse uitdrukking ms. Gee zin om op te zoeken.
Ik vind het niet weinig wat een gemiddeld lid van een raad in een gemiddelde gemeente krijgt hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Jup. Onze tweede kamer is ook redelijk goedkoop. Dus ik vind dat we in NL daar niet zo moeilijk over moeten doen over de kosten van bestuur. En ik kan helemaal boos worden op Donner die de kamer wil verkleinen. Dat is gewoon een aantasting van de controlerende functie van het parlement en ik noem het ook een aanslag op de democratie.
Dat was de eerste klassieke muziek die wij op de middelbare school verklaard kregen bijquote:
en ik vroeg mij al af wanneer die vraag zou komen...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:28 schreef FutureFairytale het volgende:
zal ik Chinees of patat en snacks halen?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
en ik vroeg mij al af wanneer die vraag zou komen...
Je neemt ons in de maling.
Please ... zeg dat je ons in de maling neemt.
Hangt van de grootte van de gemeente afquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik vind het niet weinig wat een gemiddeld lid van een raad in een gemiddelde gemeente krijgt hoorMaar overall zal het best meevallen inderdaad.
Ik ben er van op de hoogtequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Hangt van de grootte van de gemeente af. En raadslid zijn in NL is een deeltijdfunctie.
tot en met 8.000 ¤ 232,57
8.001 - 14.000 ¤ 367,49
14.001 - 24.000 ¤ 572,81
24.001 - 40.000 ¤ 889,13
40.001 - 60.000 ¤ 1.157,56
60.001 - 100.000 ¤ 1.354,52
100.001 - 150.000 ¤ 1.537,82
150.001 - 375.000 ¤ 1.791,52
375.001 en meer ¤ 2.181,10
Daarnaast nog een onkostenvergoeding Tussen de 50 en 240 pm. (hangt ook van de grootte van de gemeente af). Valt allemaal wel mee dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |