SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!![]()
Haters gonna hatequote:
quote:
Ken ik niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Steenoven Caprese van de AH
Vakantietijd hequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ben jij er toch nog! Ik dacht dat iedereen van ARG7 dood was ofzo
Je moeder is doodquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ben jij er toch nog! Ik dacht dat iedereen van ARG7 dood was ofzo
Ik heb FOK! mog.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:25 schreef Omdatappel het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat gevoel dat je helemaal vriendloos en alleen in je eentje overblijft?
Jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:25 schreef Omdatappel het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat gevoel dat je helemaal vriendloos en alleen in je eentje overblijft?
sryquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Walgelijke respectloze opmerking
Pics van de baas zijn vrouw.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:36 schreef Omdatappel het volgende:
Ik word zo opgehaald, door mijn broer en mijn baas + vrouw. Ik moet verplicht mee bowlen.
GODVER.
Pics van je baasquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:36 schreef Omdatappel het volgende:
Ik word zo opgehaald, door mijn broer en mijn baas + vrouw. Ik moet verplicht mee bowlen.
GODVER.
Ben je dan jarig?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:15 schreef Flippiee het volgende:
Over 3 kwartier ga ik mijn laatste -10 jaar in![]()
![]()
/aandachtspost /doei
Ouwequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:15 schreef Flippiee het volgende:
Over 3 kwartier ga ik mijn laatste -10 jaar in![]()
![]()
/aandachtspost /doei
Huh?!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga friet halen of hamburgers bakken.
Op je familie kan je bouwen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:19 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Een beetje respect tonen voor mijn achternichtje, Harry.
Hahaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat snap je niet Limbolander? Of misschien is de vraag 'Wat snap je wel Limbolander?' beter.
Inderdaadquote:
Voor limbolanders friet, als je patat zegt kijken ze je dom aan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:20 schreef Hooidraad het volgende:
Maar het is wel petat.
[ afbeelding ]
Nou ik ga liever de tegenovergestelde kant op van jouquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:20 schreef BlankeHarry het volgende:
[..]
Hahagaan we weer die kant op?
Inkoppertje, maar dat doen ze sowieso alquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:21 schreef Flippiee het volgende:
Voor limbolanders friet, als je patat zegt kijken ze je dom aan.
Vriend, je weet dat alleen de laatste meetelt, vriend.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:21 schreef BlankeHarry het volgende:
Flips, je weet dat ik de IQ statistieken heb.
Klopt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Inkoppertje, maar dat doen ze sowieso al
Nope, het gemiddelde is wat telt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vriend, je weet dat alleen de laatste meetelt, vriend.
[..]
Klopt.
Frietquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:20 schreef Hooidraad het volgende:
Maar het is wel petat.
[ afbeelding ]
Vooruit, aangezien je toch al niet snugger bent, geef ik je de voordeel van de twijfel,quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:22 schreef BlankeHarry het volgende:
[..]
Nope, het gemiddelde is wat telt.
Als ik niet al snugger ben, dan vraag ik me af hoe ze jou noemenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vooruit, aangezien je toch al niet snugger bent, geef ik je de voordeel van de twijfel,
Volgens mij heet dat zwakbegaafd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:24 schreef BlankeHarry het volgende:
[..]
Als ik niet al snugger ben, dan vraag ik me af hoe ze jou noemen
Intelligent,quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:24 schreef BlankeHarry het volgende:
[..]
Als ik niet al snugger ben, dan vraag ik me af hoe ze jou noemen
HENKERT VERDOMME WAT DIS JE MIJ NU JE GEWEDERKEERD BENTquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:25 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Volgens mij heet dat zwakbegaafd.
Ewa G ik had permban mangquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:25 schreef Hooidraad het volgende:
Hankie, zat je ondergedoken? Zie je nooit meer posten.
Intelligent, zal ik die score van de 1e test eens postenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Intelligent,
[..]
HENKERT VERDOMME WAT DIS JE MIJ NU JE GEWEDERKEERT BENT
IQ van 75?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:26 schreef BlankeHarry het volgende:
[..]
Intelligent, zal ik die score van de 1e test eens posten![]()
Tregte klagtquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Stelletje eikels ook![]()
Zelfs ik had laatst een ban. IK!
Ik die tweede dan? Want het verschil toen was wel groter gok ik zoquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:26 schreef BlankeHarry het volgende:
[..]
Intelligent, zal ik die score van de 1e test eens posten![]()
Een verschil van ongeveer 15 cm?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik die tweede dan? Want het verschil toen was wel groter gok ik zo
Dat weet ik toch zeker van nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik die tweede dan? Want het verschil toen was wel groter gok ik zo
Ik ook nog nooitquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:27 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb nog nooit een ban gekregen. Voorbeeld user ben ik
Je bent inderdaad hét voorbeeld voor het beeld dat mensen van FOK hebben.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:27 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb nog nooit een ban gekregen. Voorbeeld user ben ik
Nou in lengtes vast welquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:27 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Een verschil van ongeveer 15 cm?
Ohquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:27 schreef BlankeHarry het volgende:
[..]
Dat weet ik toch zeker van niet
Op je andere account zat.quote:
Topquote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:28 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je bent inderdaad hét voorbeeld voor het beeld dat mensen van FOK hebben.
Aan de ene kant ben ik wel benieuwd wat er in mijn notes staat, maar ik heb geen zin om ¤4,50 te doneren aan die bastaards.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook, murp en remlof moesten er om lachen, maar vertellen wat erin stond, ho maar.
Nee, ik had een keer in een trolltopic van iemand die zich voordeed als Justin Bieber fan dat filmpje gepost van trololololo en toen kreeg ik een notequote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nee, ik had een keer in een trolltopic van iemand die zich voordeed als Justin Bieber fan dat filmpje gepost van trololololo en toen kreeg ik een note
Geven ze dáár al notes voor?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nee, ik had een keer in een trolltopic van iemand die zich voordeed als Justin Bieber fan dat filmpje gepost van trololololo en toen kreeg ik een note
Preciesquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:32 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Aan de ene kant ben ik wel benieuwd wat er in mijn notes staat, maar ik heb geen zin om ¤4,50 te doneren aan die bastaards.
Goed nummer iddquote:
Ken ik niet maar aangezien ik een hekel heb aan Maroon 5 klik ik het niet aanquote:
Ik ben dol op maroon 5 (quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Ken ik niet maar aangezien ik een hekel heb aan Maroon 5 klik ik het niet aan
tevens hoi allerliefste Flipsje
jawelquote:
doeiquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:45 schreef Flippiee het volgende:
Tevens peer ik hem nu echt richting bed, want ik slaap pas weer zondagavondkusje.
Trusten en alvast gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:45 schreef Flippiee het volgende:
Tevens peer ik hem nu echt richting bed, want ik slaap pas weer zondagavondkusje.
Doeiquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:45 schreef Flippiee het volgende:
jahoor met jou ? hoe is het weer? hier nog steeds beetje erg warm hihihi.quote:
gefelciteerd. weer is matig tot slecht. Met mij gaat het matig. nog avonturen meegemaakt?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jahoor met jou ? hoe is het weer? hier nog steeds beetje erg warm hihihi.
mijn mama is jarig ook
Hier ook matig hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
waarom matig met jou dan ?![]()
en nee niet echt avonturen meegemaakt daarom nog steeds geen mail![]()
Oh, ja ook wel, de afgelopen twee weken zijn er al 6 mensen binnen onze kenniskring overleden en 2 in het ziekenhuis belandt.quote:
Dankjequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
VeelSterkte ermee.
Ik ben weer weg, toedels!
Amerikaquote:
quote:
Het is een beetje aan het sterven he of lijkt dat alleen maar zo ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:29 schreef Beach het volgende:
[..]
oh mooizo, we kunnen wel wat leven gebruiken hier
Vakantietijdquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het is een beetje aan het sterven he of lijkt dat alleen maar zo ?
Ohja tuurlijk.quote:
weinig, en jij?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohja tuurlijk.
Wel echt vies vakantieweer, regen en alles..
Maar hoe is het met jullie? Nog veel meegemaakt enzo?
Ehm.. Pinkpop, vakantie geweest, mobiel gestolen, auto ongeluk, aangenomen voor pilotenopleiding, vrijdag word ik geopereerd, nog een paar harten gebroken en meer niet eigenlijk..quote:
Het gaat met mij niet echt goed. Kutvakabtie. Verder weinig meegemaakt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohja tuurlijk.
Wel echt vies vakantieweer, regen en alles..
Maar hoe is het met jullie? Nog veel meegemaakt enzo?
Al die mensen met een leuker leven.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ehm.. Pinkpop, vakantie geweest, mobiel gestolen, auto ongeluk, aangenomen voor pilotenopleiding, vrijdag word ik geopereerd, nog een paar harten gebroken en meer niet eigenlijk..
Oh vervelend, waardoor niet goed? En ook vervelend van je vakantie..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:33 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Het gaat met mij niet echt goed. Kutvakantie. Verder weinig meegemaakt.
Op zich wel jaquote:
Je hebt mobiel gestolen, auto ongeluk, operatie en harten gebroken gemist?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:33 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Al die mensen met een leuker leven.
Je hebt nogsteeds meer meegemaakt dan mij.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh vervelend, waardoor niet goed? En ook vervelend van je vakantie..
[..]
Op zich wel ja
[..]
Je hebt mobiel gestolen, auto ongeluk, operatie en harten gebroken gemist?
Dan ik*quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:36 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je hebt nogsteeds meer meegemaakt dan mij.Sowieso heb jij harten om te breken...
Beetje wanhopig de laatste tijd. Slecht gevoel over mezelf. Erg eenzaam.
oh balenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan ik*
Ja, maar iedereen ziet mij om een of andere reden als het ideale meisje om een relatie mee te hebben, terwijl ik daar echt geen behoefte aan heb..
Misschien iets minder gaan fokken en wat meer tijd aan vrienden/sport/uitgaan etc besteden?
En iedereen voelt zich wel eens een periode wat minder of eenzaam, daar sta je echt niet alleen in
Denk alsjeblieft niet dat ik een soort hopeloze FOKker ben die niets anders doetquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan ik*
Ja, maar iedereen ziet mij om een of andere reden als het ideale meisje om een relatie mee te hebben, terwijl ik daar echt geen behoefte aan heb..
Misschien iets minder gaan fokken en wat meer tijd aan vrienden/sport/uitgaan etc besteden?
En iedereen voelt zich wel eens een periode wat minder of eenzaam, daar sta je echt niet alleen in
Appeltjequote:
Ja, eindelijk weer eens single en dan proberen allemaal mensen dat gelijk te gaan veranderenquote:
Oh sorry, zo was het niet bedoeld hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:41 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Denk alsjeblieft niet dat ik een soort hopeloze FOKker ben die niets anders doet. Ik ga wel uit en heb vrienden. Dat is niet altijd de oplossing.
Ik doe gewoon helemaal niks. Ik ben verdomme 18 en heb niets wat ook maar enigszins speciaal of leuk is.
Mijn enige hobby is muziek luisteren. Ik heb verder nergens geld voorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:42 schreef Beach het volgende:
Freezen je hebt toch wel een hobby of iets wat je heel leuk vindt en waar je je in kwijt kan?
Alsof mijn persoonlijkheid mij ergens brengt of dat ik er iets mee krijg... Ik werk alleen korte avonden en school begint 6 september. Kut MBO4.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Appeltje
Hoe is alles met jou?
[..]
Ja, eindelijk weer eens single en dan proberen allemaal mensen dat gelijk te gaan veranderen![]()
[..]
Oh sorry, zo was het niet bedoeld hoor.
Ik ben ook 18 en heb ook weinig speciaals. Tja, ik kan een beetje tekenen, maar ook niet geweldig goed. Verder blink ik ook niet uit in sport, ben niet geniaal slim, enorm sociaal, bijzonder knap of wat dan ook. Maar dat is toch ook helemaal niet nodig?
En je hebt altijd je persoonlijkheid nog![]()
Je zegt dat je niks doet, bedoel je dan niks qua werk en/of opleiding?
Kan je niet iets zoeken wat meer verdient?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mijn enige hobby is muziek luisteren. Ik heb verder nergens geld voorIK spaar ergens voor en dat lukt nauwelijks met mijn salarisje.
Met een baan later kan het handig zijn en ook met nieuwe mensen leren kennenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:45 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Alsof mijn persoonlijkheid mij ergens brengt of dat ik er iets mee krijg... Ik werk alleen korte avonden en school begint 6 september. Kut MBO4.
Ik wil mijn ogen laten laseren. Heel duur omdat het cosmetisch is en dus niet gedekt wordt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Kan je niet iets zoeken wat meer verdient?
En waar spaar je voor als ik mag vragen?
Je kan ook plezier halen uit dingen die niets kosten. Zat dingen, zoals hardlopen of wandelen.
Ah dat is duur ja, mijn zus heeft dat twee weken geleden gedaan en was 3000 kwijtquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:48 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik wil mijn ogen laten laseren. Heel duur omdat het cosmetisch is en dus niet gedekt wordt.
Hardlopen is bijna onmogelijk voor mij met mijn zolen.
Het gaat er meer om dat ik gewoon een keer een leuke vrouw wil ontmoeten. Iedereen die ik ken praat er over en heeft het erover. Praten wat ze nu weer gedaan hebben met die. Lachen om dit en dat en ik zit daar maar een beetje... Slecht voor het zelf vertrouwenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Met een baan later kan het handig zijn en ook met nieuwe mensen leren kennen![]()
Zoek er nog een tweede baantje naast? Ik heb ook 2 baantjes omdat ik bij de een alleen 's avonds kan werken en bij de ander alleen overdag, maar geen 5 dagen per week.
En dat is toch al bijna?Mijn school begint pas in november..
Ben je al ver met sparen ? Is inderdaad best heel duur jammergenoeg..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:48 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik wil mijn ogen laten laseren. Heel duur omdat het cosmetisch is en dus niet gedekt wordt.
Hardlopen is bijna onmogelijk voor mij met mijn zolen.
Heb je al een beetje ervaring met meisjes of dat nog niet? En dat soort dingen komen wel, als je wanhopig op zoek gaat schrik je meisjes alleen maar af. Je kan ook je vrienden vragen of ze misschien nog een leuk meisje voor je weten?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:51 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat ik gewoon een keer een leuke vrouw wil ontmoeten. Iedereen die ik ken praat er over en heeft het erover. Praten wat ze nu weer gedaan hebben met die. Lachen om dit en dat en ik zit daar maar een beetje... Slecht voor het zelf vertrouwen
Noppes nada nul ervaring.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ben je al ver met sparen ? Is inderdaad best heel duur jammergenoeg..
Er zijn toch wel andere dingen die je kan gaan doen qua sport? Atletiek is bijvoorbeeld heel goedkoop of zoals beach al zei fietsen?
[..]
Heb je al een beetje ervaring met meisjes of dat nog niet? En dat soort dingen komen wel, als je wanhopig op zoek gaat schrik je meisjes alleen maar af. Je kan ook je vrienden vragen of ze misschien nog een leuk meisje voor je weten?
Geen meisje is te hoog gegrepen. Jezelf zo (onbewust) neerhalen is nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:57 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Noppes nada nul ervaring.
Fietsen doe ik al een uur per dag naar werk. Sporten is voor mij moeilijk met mijn zolen. Spier te kort. Daarom heel veel brandende pijn.
Er is wel 1 meisje die ik heel leuk vindt, maar die is te hoog gegrepen.
Dan is het wel moeilijker, ook omdat meisjes toch vaak liever iemand met in ieder geval een beetje ervaring hebben.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:57 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Noppes nada nul ervaring.
Fietsen doe ik al een uur per dag naar werk. Sporten is voor mij moeilijk met mijn zolen. Spier te kort. Daarom heel veel brandende pijn.
Er is wel 1 meisje die ik heel leuk vindt, maar die is te hoog gegrepen.
Probleem is dus dat ik door mijn nul ervaring, geen idee heb waar ik moet beginnen of wat ik moet zeggen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan is het wel moeilijker, ook omdat meisjes toch vaak liever iemand met in ieder geval een beetje ervaring hebben.
Ohw, lijkt me echt vervelend.. Is het ook niet op te rekken dan? Alhoewel, als dat het geval was, zou je er vast al mee bezig zijn.
Je kan het altijd proberen ? Misschien vindt ze je wel enorm leuk
Wees gewoon jezelf, dat is het belangrijkst. Lang niet iedere jongen met een vriendin is even smooth. Wat het voordeel is van niet zo heel ervaren zijn, is dat het echt en gemeend over komt, bij een player weten meisjes vaak niet goed of ze z'n praatjes moeten geloven. Oh en gebruik geen openingszinnen, behalve als je een gesprek hebt over hoe verschrikkelijk die zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Probleem is dus dat ik door mijn nul ervaring, geen idee heb waar ik moet beginnen of wat ik moet zeggen.
Op het werk lachen we wel naar elkaar en zeggen we altijd gedag met een lach. Ze opent gesprekjes etc. Maar ik zie daar wel te veel in. Vast collegiaal.
Eens. Je hoeft jezelf niet als persoon te veranderen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wees gewoon jezelf, dat is het belangrijkst. Lang niet iedere jongen met een vriendin is even smooth. Wat het voordeel is van niet zo heel ervaren zijn, is dat het echt en gemeend over komt, bij een player weten meisjes vaak niet goed of ze z'n praatjes moeten geloven. Oh en gebruik geen openingszinnen, behalve als je een gesprek hebt over hoe verschrikkelijk die zijn![]()
Zo te horen zoekt ze wel toenadering, aangezien zij de gesprekken begint. Vraag of ze zin heeft om een keertje wat te gaan drinken of poolen en als ze een vreemd gezicht trekt kan je altijd nog zeggen dat je ook van plan was andere collega's mee te vragen.
VSquote:
Is dat normaal? Zomaar vragen of ze wat wil drinken?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wees gewoon jezelf, dat is het belangrijkst. Lang niet iedere jongen met een vriendin is even smooth. Wat het voordeel is van niet zo heel ervaren zijn, is dat het echt en gemeend over komt, bij een player weten meisjes vaak niet goed of ze z'n praatjes moeten geloven. Oh en gebruik geen openingszinnen, behalve als je een gesprek hebt over hoe verschrikkelijk die zijn![]()
Zo te horen zoekt ze wel toenadering, aangezien zij de gesprekken begint. Vraag of ze zin heeft om een keertje wat te gaan drinken of poolen en als ze een vreemd gezicht trekt kan je altijd nog zeggen dat je ook van plan was andere collega's mee te vragen.
Ja!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:10 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Is dat normaal? Zomaar vragen of ze wat wil drinken?
Ja joh, is gewoon leukquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:10 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Is dat normaal? Zomaar vragen of ze wat wil drinken?
Gewoon vragen 'hee heb je zin om wat te drinken?'quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:14 schreef FreezePop het volgende:
Ik durf dat niet man. Dan vraag ik dat en zegt ze nee. Dan kan ik haar nooit meer aankijken.
Positief zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:14 schreef FreezePop het volgende:
Ik durf dat niet man. Dan vraag ik dat en zegt ze nee. Dan kan ik haar nooit meer aankijken.
Hoeft toch sowieso niet?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Positief zijn.
Het is eng ja. Ik weet het
En als ze nee zegt, dan heb je in ieder geval er wat van geleerd en achteraf denk je van "was dit nou zo moeilijk?".
Als ze trouwens echt leuk en aardig is; zal ze je uitvraagpoging niet rond gaan bazuinen (mocht het mislukken) zodat jij je niet tegenover de rest hoeft te schamen.
Een afwijzing krijgen is nooit leuk, en al helemaal niet als anderen het weten. (imo)quote:
Klopt maar daar hoef je je toch niet voor te schamen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Een afwijzing krijgen is nooit leuk, en al helemaal niet als anderen het weten. (imo)
SVquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goedemiddag!
Lekker 3 daagjes weekend nu voor mijZojuist bier en chips gehaald
Waar woon je? Ik kom langsquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goedemiddag!
Als je het al lastig vindt, kan dat niet zo lekker zijn voor je zelfvertrouwen hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Klopt maar daar hoef je je toch niet voor te schamen?
Klopt, het doet altijd toch een beetje pijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Een afwijzing krijgen is nooit leuk, en al helemaal niet als anderen het weten. (imo)
Hooiquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goedemiddag!
De aanhouder wint dusquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Klopt, het doet altijd toch een beetje pijn.
Ik heb een collega een keer of 5 afgewezen, maar we gaan uiteindelijk toch een keer wat doen buiten werk om
[..]
Hooi
Wel als je weet dat zij de enige vrouwelijke collega op een ploeg van 60 man is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Klopt maar daar hoef je je toch niet voor te schamen?
Hsum dus.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Patje
[..]
Ergens tussen Amsterdam en Utrecht
[..]
MerelTijdje niet gezien op FOK!
Had jij geen ban en alles?quote:
Was ook meer dat ik net een paar dagen single wasquote:
Klopt, maar ik verveelde me dood en besloot dat het tijd was om weer eens 'sociaal' te gaan doen op fokquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
MerelTijdje niet gezien op FOK!
Hoe gaat ze om met anderen? Weet je dat een beetje? Lacht ze ook met hun zoals met jou?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:22 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wel als je weet dat zij de enige vrouwelijke collega op een ploeg van 60 man is.
Bagger he, ik wil zonquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:22 schreef Patje1987 het volgende:
Wat is het trouwens voor een kutweer in dit land, ik wil terug
Met hen*quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoe gaat ze om met anderen? Weet je dat een beetje? Lacht ze ook met hun zoals met jou?
Hoe dan nu weer online?quote:
Geen idee. Ik spreek haar wel wat vaker omdat onze werkplekken dicht bij elkar zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoe gaat ze om met anderen? Weet je dat een beetje? Lacht ze ook met hun zoals met jou?
Ik hallicuneer dus type ik dingen die ik niet wil typenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom edit je je kerstverhaaltje?
Wat denk je dat er gaat gebeuren als je haar vraagt om wat te gaan doen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:24 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Geen idee. Ik spreek haar wel wat vaker omdat onze werkplekken dicht bij elkar zijn.
Dat ze snoeihard nee zegt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat denk je dat er gaat gebeuren als je haar vraagt om wat te gaan doen?
Rationeel zowel als vanuit je gevoel.
En wat gebeurt er dan? Wat is het ergste wat er kan gebeuren?quote:
Thnxquote:
Hoe was je vakantie?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:22 schreef Patje1987 het volgende:
Wat is het trouwens voor een kutweer in dit land, ik wil terug
Inderdaadquote:
Ok, welkom terug danquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Klopt, maar ik verveelde me dood en besloot dat het tijd was om weer eens 'sociaal' te gaan doen op fok
Ik ben nu op weg.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Thnx
[..]
Hoe was je vakantie?
[..]
Inderdaad
[..]
Ok, welkom terug dan
Was wel een bizarre vakantie, echt zoveel meegemaaktquote:
Dat ik voor lul sta en ze raar over mij gaat denken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:26 schreef Beach het volgende:
[..]
En wat gebeurt er dan? Wat is het ergste wat er kan gebeuren?
Dankuquote:
Als dat het ergste is valt het reuze meequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:29 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat ik voor lul sta en ze raar over mij gaat denken.
Dan is ze gewoon stom.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:29 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Maar dat is niet zo. Voor lul sta je niet bij haar, ze zal hooguit denken dat ze het niet had verwacht en verder niets.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:29 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Nicequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Was wel een bizarre vakantie, echt zoveel meegemaakt
Ja idd druk opeensquote:
Hooiquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
MerelHoe lang had je een relatie?
Jep zijn in totaal in 12 staten geweest en meer dan 6500km afgelegd met deze autoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nice
[..]
Ja idd druk opeens
Oh jeetje hmm naar wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hooi![]()
Jaar en 4 maanden![]()
Begin juni is het uit gegaan, daarna wilde hij me terug, maar dacht ook dat ik vreemd was gegaan en echt heel vaag allemaal. Geloof dat hij me nog steeds terug wil..
Prachtige auto wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jep zijn in totaal in 12 staten geweest en meer dan 6500km afgelegd met deze auto
[ afbeelding ]
Kop op man, als je niks probeert weet je zeker dat er niks gebeurt.quote:
Dodge Charger v6 3,5lquote:
Baasquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jep zijn in totaal in 12 staten geweest en meer dan 6500km afgelegd met deze auto
[ afbeelding ]
Nee, ik had sowieso al een tijd twijfels over de relatie. Op een gegeven moment heb ik dat hem verteld, toen dacht hij dat er iemand anders was en ging hij mn mobiel doorzoeken. Ook bleek dat hij XTC gebruikte op hardstyle feesten. Dan niet alleen dat hij het gebruikt, maar vooral dat hij het niet vertelde klopt gewoon niet. Na zo'n lange tijd moet je gewoon dat vertrouwen hebben en anders is er gewoon echt wat mis. Dus ja, dat was de druppel voor mij. Hoef hem ook echt niet meer terug.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh jeetje hmm naar wel.
Wil jij hem niet meer terug dan?
En jij met de vrouwtjes dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Kop op man, als je niks probeert weet je zeker dat er niks gebeurt.
Ja wel goed, hij FOK!t niet zoveel meer dus tja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:36 schreef Beach het volgende:
KB hoe is het met Jan? Ik zie hem nooit meer hier.
Ik? Nee ik heb andere dingen aan mijn hoofd en hoef voorlopig niemandquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En jij met de vrouwtjes dan?![]()
[..]
Ja wel goed, hij FOK!t niet zoveel meer dus tja.
Ohh jeetje, hmm. Op zich niks met XTC op feesten toch? Hmm wel stom dat hij zomaar in je telefoon keek en je wantrouwde... Vertrouwen gaat het allemaal om alles.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, ik had sowieso al een tijd twijfels over de relatie. Op een gegeven moment heb ik dat hem verteld, toen dacht hij dat er iemand anders was en ging hij mn mobiel doorzoeken. Ook bleek dat hij XTC gebruikte op hardstyle feesten. Dan niet alleen dat hij het gebruikt, maar vooral dat hij het niet vertelde klopt gewoon niet. Na zo'n lange tijd moet je gewoon dat vertrouwen hebben en anders is er gewoon echt wat mis. Dus ja, dat was de druppel voor mij. Hoef hem ook echt niet meer terug.
Ohh okequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik? Nee ik heb andere dingen aan mijn hoofd en hoef voorlopig niemand
Gelukkig dat het goed gaat met hem
Vrouwen vertrouwenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohh jeetje, hmm. Op zich niks met XTC op feesten toch? Hmm wel stom dat hij zomaar in je telefoon keek en je wantrouwde... Vertrouwen gaat het allemaal om alles.
[..]
Ohh okeVertel waar jij mee bezig bent allemaal dan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neenee weinig boeiends
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Vrouwen vertrouwen
Jaaaaja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neenee weinig boeiends
Ik ben er tegen. En vertrouwen is gewoon belangrijk, zonder dat heb je geen relatie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohh jeetje, hmm. Op zich niks met XTC op feesten toch? Hmm wel stom dat hij zomaar in je telefoon keek en je wantrouwde... Vertrouwen gaat het allemaal om alles.
Dat kan natuurlijk,quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben er tegen. En vertrouwen is gewoon belangrijk, zonder dat heb je geen relatie.
Mono is mod geworden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:45 schreef Patje1987 het volgende:
Maar tijdens mijn afwezigheid nog spannende dingen gebeurd hier?
Bijna doodgegaan door de hitte, toen gevecht gehad met wilde zwerfhonden. Toen een aantal dagen zonder internet door moeten brengen, man man man.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:45 schreef Patje1987 het volgende:
Maar tijdens mijn afwezigheid nog spannende dingen gebeurd hier?
Dat is fijn jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk,. En inderdaad, ik ben blij dat ik alles kan vertellen tegen Jan.
Serieus ?quote:
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat is fijn ja![]()
Ik vertelde hem op zich ook wel alles, maar hij mij blijkbaar niet. (er waren nog wel meer dingen)
[..]
Serieus ?
Toen ik hem het laatst zag was hij nepmod, nu echt?quote:
Ja ik had ook een gevecht met de hitte de eerste weken, was een hittegolf daar moest ik echt aan wennen. 45 graden in Chicagoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bijna doodgegaan door de hitte, toen gevecht gehad met wilde zwerfhonden. Toen een aantal dagen zonder internet door moeten brengen, man man man.
Ik heb sinds een jaar sowieso al 1000x meer vertrouwen dan dat ik eerst had. Ik weet het soms gewoon niet man. Bang voor afwijzing, bang om te schamen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:47 schreef Beach het volgende:
Freezen, heb je nu een beetje meer vertrouwen in jezelf?
Soms moet je jezelf overwinnen he.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:50 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik heb sinds een jaar sowieso al 1000x meer vertrouwen dan dat ik eerst had. Ik weet het soms gewoon niet man. Bang voor afwijzing, bang om te schamen.
Herkenbaar wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:50 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik heb sinds een jaar sowieso al 1000x meer vertrouwen dan dat ik eerst had. Ik weet het soms gewoon niet man. Bang voor afwijzing, bang om te schamen.
Toen ik in death valley was, was het 50+ graden, diezelfde avond zat ik in de sneeuw...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik voel je pijn Patje, ik zit hier nog steeds in de hitte en het wordt maar niet kouder.'s Avonds is het nog steeds 40 graden, like wtf man
HET MOET AFKOELEN OM 23:30 'S AVONDS!
Hier is geen sneeuw. Of regen. Of iets wat er op lijkt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Toen ik in death valley was, was het 50+ graden, diezelfde avond zat ik in de sneeuw...
Blijft een heel apart land wel hoor
Nou ik ben totaal niet blij dat ik weer terug ben, het weer hierquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hier is geen sneeuw. Of regen. Of iets wat er op lijkt.![]()
Ik ga zo blij zijn als ik weer in Nederland terug ben bohh kou alles![]()
![]()
Dat valt reuze mee, en de mensen daar zijn veel aardiger dan Nederlanders.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mis je de dikke mensen Patje?
Oke, das wel tof, met wie ging je eigenlijk heen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, en de mensen daar zijn veel aardiger dan Nederlanders.
Met 2 vrienden, even de weg tekenen die we hebben afgelegdquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke, das wel tof, met wie ging je eigenlijk heen?
Kookse Bietsjjiee!
gaafquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:02 schreef Patje1987 het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)rflg=t&doflg=ptk&z=5
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:18 schreef Patje1987 het volgende:
Welke ben jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:18 schreef Patje1987 het volgende:
BazenfotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met groene shirtquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:22 schreef samthegreat5 het volgende:
... GOTTA GET DOWN ON FRIDAY!!!?!?
Morgen naar de intro van de Radboud in Nijmegenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]alleen moeten we nu weer 6 dagen wachten
Party, altijd goedquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Morgen naar de intro van de Radboud in Nijmegen10 dagen.. party..
Ik had ook allemaal aardappelpartjes uit de ovenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:41 schreef FreezePop het volgende:
Ik had aardappelkliekjes. Allemaal aardappelendingen uit de oven
argh zo lekkerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik had ook allemaal aardappelpartjes uit de oven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |