Is er niet in gebleven?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:38 schreef alors het volgende:
[..]
ze lieten haar zonet hanenballen vreten, dat is dan wel weer +1
Die is z'n stem kwijt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:12 schreef alors het volgende:
waarom in godsnaam toch altijd weer die Roos die elk festival hetzelfde trucje doet, namelijk dronken en 'lekker gek' doen![]()
Rudy is er toch ook...
Ah, dus jij bent zo'n zure Radio 4-luisteraar geworden die zoveel mogelijk stilte wilt?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:01 schreef borisz het volgende:
Ohja ook een reden waarom ik 3fm zelden meer aan heb, die vreselijke achtergrond deuntjes tijdens het journaal.
Hij heeft wel gelijk natuurlijk. BR is zo'n kutnummerquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:38 schreef themauster het volgende:
Aan de galg ermeetwitter:PeterFleur twitterde op vrijdag 12-08-2011 om 18:32:35Hoe kan de Bohemian Rapsody nou OOIT een goed begin van je weekend zijn... #3fm #uberhauptqueen #zucht reageer retweet
Al gooien ze die herrie er tijdens de kersttoespraak van de koningin onder, ik blijf het nul komma nul toevoeging hebben. Focus op de boodschap en ga er geen flitsende piew-piew boemdeboemdetsjikkabowowww-gereutel onder zetten om het nog enigszins entertaining over te laten komen. Maar ja da's mijn mening.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dus jij bent zo'n zure Radio 4-luisteraar geworden die zoveel mogelijk stilte wilt?
Volgens mij heeft zelfs R1 tegenwoordig muziek...
Doe dan een goede nieuwsachtergrondmuziek maar dit is vreselijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dus jij bent zo'n zure Radio 4-luisteraar geworden die zoveel mogelijk stilte wilt?
Volgens mij heeft zelfs R1 tegenwoordig muziek...
oude zuurpruim dat je bentquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Doe dan een goede nieuwsachtergrondmuziek maar dit is vreselijk.. Radio 1 heeft volgens mij alleen een pingel tussen de items. BNR heeft ook achtergrond geluid maar is niet zo ergerlijk als bij 3fm. Als het nieuws is wil ik het nieuws horen en niet gestoord worden door een vreselijke melodie.
Hij heeft gelijk!quote:
Annie Mac op BBC Radio 1quote:
Heeft 24 uur en een beetje.quote:
Nee, Veenstra vanaf Szigetquote:
Oke ken ik niet. Afwachten dan maar tot donderdag of ie leuk is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:34 schreef 3rdRock het volgende:
lijkt me wel te kloppen met die hint van Sander erbij.twitter:
En 1-4?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:21 schreef gerbenp het volgende:
Vannacht dus Jan-Willem Roodbeen die de Freaknacht 4-7 doet
bedenker van het glazen huisquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:21 schreef gerbenp het volgende:
Vannacht dus Jan-Willem Roodbeen die de Freaknacht 4-7 doet(AVRO Radio 2, Roodshow)
Hij wou de nieuwe 3FM-studio eens uitproberen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:21 schreef gerbenp het volgende:
Vannacht dus Jan-Willem Roodbeen die de Freaknacht 4-7 doet(AVRO Radio 2, Roodshow)
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:45 schreef Evertjan het volgende:
ken hem niet maar moet je op radio 2 niet ontzettend saai zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |