Ach ik vind dan weer een uitdaging om meer dps te doen dan de dps. Maar natuurlijk wel goed opletten dat de healer de chain pulls can bij houden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:45 schreef TwyLight het volgende:
voor warriors wordt tanken nu thunderclap -> wachten tot thunderclap weer klaar is -> thunderclapen af en toe een taunt
Bronquote:Look, any hardcore raid tank can tell you the real measure of a tank is doing the fight mechanics and using their mitigation right. Threat is BASIC. Nerfing threat does not nerf the really hard parts of tanking. This is only making it easier for people to START tanking. It is not making it easier for them to get really good at it.
Want ? Ze luisteren naar de spelers die graag een dergelijke feature willen hebben...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:51 schreef Blistering het volgende:
Die transmogrifier change. Blizzard wordt echt met de dag triester.
Lijkt me echt geweldigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:51 schreef Blistering het volgende:
Die transmogrifier change. Blizzard wordt echt met de dag triester.
quote:•The Void Storage is a new type of bank where players will be able to store their old armors in order to free up space in their regular bank.
•It will hold 100-150 items. Anything stored there will lose all gems and enchantments.
De casuals ja. Ik heb dag in dag uit moeten raiden om m'n t2 te verzamelen, om dan te zien dat het eerste de beste mongooltje met 1 druk op de knop de looks kan krijgen. Yay.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:54 schreef GI het volgende:
[..]
Want ? Ze luisteren naar de spelers die graag een dergelijke feature willen hebben...
Dat bedacht me ik ook op het moment dat ik die post typte. Mja, dat zou wel logisch zijn inderdaad.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
Maar moet je uiteindelijk niet gewoon de pieces bezitten voordat je armor erin kan veranderen? Lijkt me niet dat je een helm erin sleept en uit een lijstje van beschikbare helm-models kan kiezen?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:58 schreef Blistering het volgende:
[..]
De casuals ja. Ik heb dag in dag uit moeten raiden om m'n t2 te verzamelen, om dan te zien dat het eerste de beste mongooltje met 1 druk op de knop de looks kan krijgen. Yay.
WANT JE DRAAGT HET NOG!!!! ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:58 schreef Blistering het volgende:
[..]
De casuals ja. Ik heb dag in dag uit moeten raiden om m'n t2 te verzamelen, om dan te zien dat het eerste de beste mongooltje met 1 druk op de knop de looks kan krijgen. Yay.
Ah! Dus je hebt geeneens gelezen dat je de items daadwerkelijk moet hebben! Ik zou nog sneller op je standard "Casuals zuigen" stance overschakelen volgende keer.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:59 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat bedacht me ik ook op het moment dat ik die post typte. Mja, dat zou wel logisch zijn inderdaad.
Mooi dat je je aangesproken voelt, kneusje.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:01 schreef GI het volgende:
[..]
Ah! Dus je hebt geeneens gelezen dat je de items daadwerkelijk moet hebben! Ik zou nog sneller op je standard "Casuals zuigen" stance overschakelen volgende keer.
Ik ben geen Casual hoor. Ik snap alleen niet dat je jezelf er zo druk over kan maken. Het feit dat je "luisteren naar casuals" als triest ervaart doet mij denken dat je niks anders bent dan een elitist eikeltje die zichzelf beter wil voelen. En je mag het best ontkennen hoor, je weet toch wel beter.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:02 schreef Blistering het volgende:
[..]
Mooi dat je je aangesproken voelt, kneusje.
En idd Sap, heb ook nog wat oude shizzle in de bank op m'n mage.
Je moet de items stuk voor stuk in je bezit hebben en als clothie kan je bijv nog steeds geen leather dragen en als platewearer kan je ook geen cloth gebruiken voor de looks. Dus passende gear only.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
Maar moet je uiteindelijk niet gewoon de pieces bezitten voordat je armor erin kan veranderen? Lijkt me niet dat je een helm erin sleept en uit een lijstje van alle beschikbare helm-models kan kiezen?
Prima. Nu nog items kunnen clonen, 2x TF op m'n frost DKquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet de items stuk voor stuk in je bezit hebben en als clothie kan je bijv nog steeds geen leather dragen en als platewearer kan je ook geen cloth gebruiken voor de looks. Dus passende gear only.
Er staat in zo'n beetje ieder bericht over de transmorgification dat legendaries NIET gebruikt kunnen worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:05 schreef Blistering het volgende:
[..]
Prima. Nu nog items kunnen clonen, 2x TF op m'n frost DK![]()
Alhoewel ik me afvraag of 't ook op legendaries werkt, denk zelf van niet eigenlijk.
Sorry dat ik niet verder lees dan MMO frontpage mr know-it-all, want daar staat er niets over. Hence het 5 pagina topic op het MMO forum waarin mensen hetzelfde vragen..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:07 schreef GI het volgende:
[..]
Er staat in zo'n beetje ieder bericht over de transmorgification dat legendaries NIET gebruikt kunnen worden.
Ah, je leest alleen MMO frontpage...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet verder lees dan MMO frontpage mr know-it-all, want daar staat er niets over. Hence het 5 pagina topic op het MMO forum waarin mensen hetzelfde vragen..
Maar thanks voor antwoord.
Ik ook nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:14 schreef Silmarwen het volgende:
Bovendien... betalen casuals niet net zoveel abbo kosten? Ik snap dat eeuwige geQQ echt niet...
Vraag maar aan die vriend van je, die's geen casualquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook nietHoeveel uur moet je wowwen om een die hard te zijn ipv een casual? Of moet je raiden. En moet je guild dan in de top 100 staan? Of top 50? Telt pvp'en ook, of moet je dan hoog in de arenarankings staan?
Hoooofdpijn
(doet me aan een post van ene Anders Breivik denken die ook iets wilde doorvoeren waardoor casuals wel in queues moesten staan, maar de 'echte spelers' niet)
Dude kijk naar de gear en ilevelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:16 schreef GI het volgende:
[..]
Ik zou wat meer gemmen als ik jou was
Die hoor ik anders nooit onderscheid maken tussen casuals en raiders en daar over zeuren. Echt nooit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:19 schreef Blistering het volgende:
Vraag maar aan die vriend van je, die's geen casual.
Je snapt dequote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:24 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Dude kijk naar de gear en ilevel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |