Idemquote:
idd, heb alles nu wel gezien inmiddels. Ik raid verder toch niet want ik me avond tijd zelf kunnen bepalen. En idd er komen binnenkort betere games uit.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:25 schreef Blistering het volgende:
[..]
Idem. Binnen 5 minuten bored, plus studie begint weer over 2 weken en komen andere betere games uit.
Ben begonnen met multiboxen, dan wordt het weer even leuk! Check http://www.wowwiki.com/Multiboxingquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:43 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
idd, heb alles nu wel gezien inmiddels. Ik raid verder toch niet want ik me avond tijd zelf kunnen bepalen. En idd er komen binnenkort betere games uit.
ja hallo ik ga geen 2 of 3 accounts onderhoudenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:19 schreef webbyplus het volgende:
[..]
Ben begonnen met multiboxen, dan wordt het weer even leuk! Check http://www.wowwiki.com/Multiboxing
Valt wel mee...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:35 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
ja hallo ik ga geen 2 of 3 accounts onderhouden
Het kost je dan wel inderdaad 26 euro per maand. Maarre, ik vond het wel de moeite waard.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:44 schreef pl4kkie het volgende:
Haha gaat het goed? xD. Dat valt wel mee, maar om dan ook nog is elke maand 13 euro x 2 te dokken.. Ik speel al 5 jaar wow waaronder met meerdere accounts gespeeld, tientallen keren faction change/server change. Dus heb al genoeg betaald aan hun.
Volgens mij geldt die RAF-bonus nu t/m level 80. En dan krijg je dus triple experience... wel lekker hoor...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:48 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb tijdje dualbox gedaan, puur voor het levellen.
WoW + TBC gekocht en in die drie maanden dat je RAF-bonus hebt een mage, warlock en druid naar 60 gedaan.
Op level 80 heb je nog RAF als je eenmaal 81 bent niet meer. 2 weken geleden gedaan binnen 2 dagen lv 85.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:49 schreef webbyplus het volgende:
[..]
Volgens mij geldt die RAF-bonus nu t/m level 80. En dan krijg je dus triple experience... wel lekker hoor...
quote:For those who haven't yet had a chance to try it out, the Real ID Party system allows players to invite Real ID friends of the same faction to a 5-player normal or Heroic dungeon, regardless of what realm their friends are on. This new feature makes it easier than ever for real-life friends to play together, and it's available to all World of Warcraft players at no additional charge -- all you need to do is have Real ID enabled.
Max 980 valors per week ,490 heroics/ 490 zandalari en/of raids (en BH )quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:52 schreef Hathor het volgende:
Ik dacht dat je tegenwoordig gewoon random cata heroics kon lopen en zo de weekly valorcap kan halen, was dan ook lichtelijk verbaast toen ik pas na de derde heroic van vandaag in de gaten had dat ik alleen maar justicepoints kreeg.![]()
En nee, ik had de cap nog niet bereikt, had nog zo'n 165 vp te gaan of zo.
yo gangsterboiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:13 schreef Athlon64x het volgende:
Yo hommies waar kan je op die klote site van Wow timecard online kopen ???
Ik denk dat het een pvp'er isquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:06 schreef Metonae het volgende:
Auwtomatiesje inkasso jwz braddah
...Waarom die negerpraat?
Klopt inderdaad. Kwam ik ook pas achter. Best ideaal. Kunnen we dus als FOK!kers party makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |