quote:En natuurlijk de beruchte Fok!kers uit Roermond die zich gemeld hebben tot nu toe,
-Maureentje
-Tism
-smammela
-Sjoerd 102
-DT-PiSanG
-Denka
-Bellah
-Wim
-Koningin
-knep
-Metalfreak
-Timmie2
-Sextreme
-Teunebeun
-Wouser
-Un-X-PecteD
-Sleeve
-de_boswachter
-roelvano
-Asskicker14
-nattermann
-Neill_Down
-Crystal86
-De_Roermondenaar
-sinemet
-zjroentje
-pinguin92
-sproetjes
-lauuwtje
Wil je ook op 't lijstje? Voeg jezelf dan even toe in de OP die hier staat, en in het volgende topic sta je erbij
Normale mensen moeten werkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben eens benieuwd hoe druk het vandaag gaat worden met de Eneco Tour.
Ik kan fijn om Roermond heen rijden, dus heb er geen last van als ik van Sittard terugkom. En heb sowieso nog een borrel na het werk, dus als ik terugkom is alles weer gedaan. Wel jammer eigenlijk dat ze dit jaar niets erbij hebben georganiseerd. Zeker op zo'n vrijdagavond zouden nog heel wat mensen in de stad kunnen blijven hangen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik moet na mijn werk naar huis, dat is waar ik mij zorgen over maak
quote:Mogelijk twee slachtoffers bij explosie in Roermond
Bij een ontploffing in Roermond zijn vrijdagmiddag mogelijk twee slachtoffers gevallen. Rond half drie gebeurde dat bij een woning aan het Gebroek. De hulpdiensten zijn met groot materieel uitgerukt. Verdere gegevens ontbreken nog.
http://www.l1.nl/content/(...)explosie_in_roermond
Dat stukje straat op de grens tussen de Kastelenbuurt en 't Veld..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
Gebroek waar is dat ook alweer? Bij Kemp toch?
Ben niet eens geweest, die eneco tour kan me echt niet boeien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:36 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vond het vanmiddag tegenvallen... Nog meer mensen die bij de ENECO tour zijn geweest?
Was toch allemaal minder toegankelijk als bij een start zoals voorgaande jaren.
Bovendien de wielrenners die gereden hadden waren weer snel weg.
Sfeer vond ik ook minder.
Hoorde trouwens dat het niet ws. is dat Roermond volgend jaar een etappeplaats is, ondanks het contract. Gezien de bezuinigingen schijnt de gemeente Roermond te willen afzien van het contract...
Heeft hij het Outlet weg getoverd?..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:50 schreef Sjoerd102 het volgende:
Net even in de pauze Hans Klok gaan kijken in het Outlet.
Mooi k*t voor die restauranthouders. Zoveelste keer deze "zomer".quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:31 schreef Tism het volgende:
Beelden noodweer Roermond 18-08-2011 http://www.l1.nl/mediapla(...)_lsvideoId/1_5360857
..
quote:REPORTAGE:Documentaire over drama Roermond
De RKK heeft een aangrijpende documentaire gemaakt over het drama in Roermond waarbij in juli 2002 zes kinderen uit één gezin om het leven kwamen.
Hun vader Peter G. stak in een dronken bui het huis in brand. Voor zijn kinderen kwam alle hulp te laat. De RKK zocht nabestaanden en hulpverleners op en stelde 9 jaar na de brand vast dat het drama diepe sporen heeft nagelaten.
De volledige documentaire wordt maandagavond om 21.30 uur uitgezonden op Nederland 1.
quote:RKK Televisie brengt deze zomer documentaires over drama’s die behoren tot het collectieve geheugen van Nederland en nog steeds pijn doen bij iedereen. Wat is de impact van deze dramatische gebeurtenissen op de nabestaanden? De derde aflevering van 'Het Drama van' gaat over de zes kinderen die om het leven zijn gekomen bij een brand in Roermond. Voor het eerst praten de direct betrokkenen dit grote drama in hun leven.
In de nacht van 11 op 12 juli 2002 belt Peter G. voor de zoveelste keer met de meldkamer van de politie. Het schuurtje in zijn tuin staat in brand. Peter maakt met zijn dreigementen een verwarde indruk, maar de politie grijpt niet in. Een half uur later belt hij opnieuw met 112. De hele kooi staat in de fik stuur de brandweer want ik heb een grote fout gemaakt. Er wordt groot alarm geslagen maar de hulp komt te laat. De zes kinderen die in het huis liggen te slapen maken geen schijn van kans. Alleen moeder Francien weet zich te redden door van de eerste verdieping uit het raam te springen.
Bijna tien jaar later herinnert niets in de Jupiterstraat nog aan de grote brand. Maar het familiedrama heeft bij betrokken brandweerlieden grote sporen nagelaten. Voor het eerst vertellen zij hun ervaringen van die fatale nacht.
Het drama houdt grootvader Chiel dagelijks bezig. Hij bezoekt iedere dag trouw de begraafplaats om de grafjes van zijn kleinkinderen te verzorgen. En hoe gaat het met vader Peter? Voor het stichten van de brand is hij veroordeeld tot 15 jaar cel en tbs. Hoe pakt hij zijn leven weer op binnen de muren van de gevangenis. En kan hij na deze wanhoopsdaad met zichzelf in het reine komen?
De documentaireserie 'Het Drama van' wordt gemaakt door de redactie van het televisieprogramma 'RKK Kruispunt'. Leo Fi jen, hoofd RKK, is zeer nauw betrokken bij totstandkoming van deze uitzendingen. Hij schrijft een nieuw boek rondom deze serie: Leven met de dood, woorden die troost geven. Het boek verzamelt teksten die mensen gebruiken om te overleven als ze geslagen worden door het bestaan. En in die zin sluit het boek aan bij de serie. Want 'Het Drama van' geeft mensen handvatten om te troosten waar geen troost mogelijk lijkt.
Deze serie wordt uitgezonden in HD. Vanaf 1 augustus gaat de website http://dramavan.rkk.nl online.
'Het Drama van'... de kinderen van Roermond, maandag 22 augustus om 21.30
uur bij het RKK op Nederland 1.
In Swalmen regende het hard, maar nog lang niet zo als afgelopen donderdag... Toen kwamen de putdeksels hier uit de grond, dat was vannacht niet het geval.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:43 schreef de_boswachter het volgende:
Oh oh... daar gaat de Roerkade weer.
Ik ken het gevoelquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:45 schreef Tism het volgende:
Alleen wakker geworden van het onweer, that's all!..![]()
Gisteren vroeg naar bed gegaan, heel de dag zo'n weigige kater gehad van Zondag een paar uurtjes festivallen in Swalmen..
Net bij uitzending gemist gekeken. Idd een heftig verhaal nog steeds, maar viel me wel op dat die moeder ook niet helemaal zuiver tussen de oren is. Zoals ze praat heeft ze meer medelijden met zichzelf...quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:18 schreef Sjoerd102 het volgende:
Net de documentaire gekeken. Heftig, heel heftig
Ja!?..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:57 schreef wdn het volgende:
Kennen jullie die ondergrondse fietsenstalling in Eindhoven? Die op dat plein tussen de Bijenkorf en de C&A. Die stond tot de rand vol met water hoorde ik op het station
volgens google verkopen http://places.tomtom.com/nl_nl/merk/panama-jack/roermond zequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:19 schreef penny-wise het volgende:
Wie weet welke winkel in Roermond schoenen van Panama Jack verkoopt?
Bij Ziengs (Kloosterwandstraat 22) verkopen ze de Panama Jack enkelbootie, weet niet of dat is wat je zoekt..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:19 schreef penny-wise het volgende:
Wie weet welke winkel in Roermond schoenen van Panama Jack verkoopt?
Cool!..quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:08 schreef nattermann het volgende:
Toch nog maar even volgen, ookal woon ik niet meer in Roermond
In elk geval het outletcentrum, parkeerterrein voor de eci, de markt, vlakbij de oranjerie (zie parkeergarage) Em de bovenste is denk ik de die binnenplaats tegenover die fontijn bij de mcdonalds?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:26 schreef Tism het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)imburg-festival.html
Deze foto's zijn gemaakt in Roermond, wie kent de locaties en kan ze benoemen?..
Die bovenste is volgens mij bij die binnenplaats bij de kathedraal om de hoek.quote:Op zondag 28 augustus 2011 08:18 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
In elk geval het outletcentrum, parkeerterrein voor de eci, de markt, vlakbij de oranjerie (zie parkeergarage) Em de bovenste is denk ik de die binnenplaats tegenover die fontijn bij de mcdonalds?
Maar dan was daar dus gister het vuurwerk van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |