Hoi!
Donia, ik vond het leuk te horen dat je het liedje mooi vind! Ik vind het prachtig en heb het al honderden keren geluisterd.
Ik zit heerlijk in Spanje, in mijn eentje eventjes. Zaterdag haal ik Bonna op van het vliegveld in Alicante. Een hele ervaring, zonder de baclofen was me dat niet gelukt of had ik het niet gedurfd. Voor de Bacloperiode durfde ik niet eens alleen naar Rotterdam ofzo, nu heb ik 2000 kilometer alleen afgelegd. Ik heb een gelukzalig gevoel over me en ben zelfs voor het eerst trots op mezelf.
Sinds de vorige keer Spanje heb ik mijn bedrijfje zover uitgebreid dat ik nu mijn eigen klanten heb geworven. Ik ben dus niet echt op vakantie hier, maar het is gewoon werk!
Het is voor mij de eerste keer dat ik op "vakantie" ben en niet alleen maar zit te zuipen, wat een geweldig gevoel! Wel blijf ik met die wietverslaving zitten. Morgen ga ik naar zo'n Spaanse growshop om te kijken of ik wat wiet kan kopen. Ik had het zelfs bijna meegenomen.
Donia: een diesel is niet snel, maar langzaam. Ik snap het verder ook niet echt, ik heb je aangeboden om het je gratis te geven, maar ja.... Ik ben blij voor je dat je al wat begint te merken. En ja, die gore smaak in je mond gaat weg, al houd ik wel een bepaalde metaalsmaak in mijn mond. Ik vind dat niet onprettig trouwens.
Ik weet niet hoeveel Baclo ik slik, ik denk zo'n 100 mg per dag, ik doe maar wat. Maar het gaat super met me!
Nu ga ik maar eens slapen en morgen lekker op de boulevard lopen, daarna moet ik drie bezoeken afleggen voor mijn werk.
Doei