Ik vind je bericht nogal overdreven Kratos, meeste is allemaal al gezegd. En je laatste opmerking slaat echt helemaal nergens op. Misschien moet je eens alles lezen en even nadenken voordat je zulke grievende opmerkingen maakt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:38 schreef Kratos58 het volgende:
Hay allen, weer even teruggelezen en blijf me verbazen.
Als ik dan lees hoe sommige roekeloos en in mijn ogen dom bezig zijn met de dosiringen, dan is het toch logisch van die (heftige ?) bijwerkingen !!!
Verhogen......verhogen en maar verhogen in zeer korte termijnen. Waar zijn jullie mee bezig ? Weet je dan niet wat je slikt, het zijn echt géén snoepies.
Ik had de eerste twee weken bij een dosis van 15mg. last van bijwerking, nadien niet meer en stond toen ook al droog, zonder craving. Toen pas verhoogd naar 20mg.
Lang gezeten op 30mg. en wanneer ik me onrustig begon te voelen, verhoogde ik met 10mg., totaal géén bijwerking meer gehad !!
Nu ben ik 11mnd. verder en zit "slechts" op 70mg. per dag.
Het probleem bij jullie is, denk ik, dat je te snel 200% resultaat wilt hebben.
Het is niet zo van 1pilletje helpt niet, dan neem ik er maar 3, nog geen resultaat ? dan maar 5, FOUT....FOUT....FOUT !!!!
Geef je lichaam en geest de kans om aan Baclofen te wennen, want écht dat is nodig.
Het doet veel meer met je dan je denkt, dus nogmaals LANGZAAM VERHOGEN.
Heb je bijwerkingen ? NIET verhogen maar wacht tot over zijn en dan evt. met 5/10mg. per 14 dagen omhoog en hou de tussenliggende tijd van inname in de gaten, ook heel belangrijk.
De eerste maanden schreef ik het op, nu zit het ingebakken bij me.
Misschien een tip: neem een klein potje met daarin je dagelijke dosis, kan je je nooit vergissen.
Echt mensen, het is zo belangrijk om hier structuur in te brengen.
Met dat gerotzooi kom je er niet !!!
Hopelijk hebben jullie hier iets aan, ben geen arts maar kan me wel ervaringsduskundige noemen.
@ Saine, laat dat glaasje voor mij maar zitten, ik wil het niet, heb er totaal géén behoefte naar, hopelijk ook niet in de toekomst en als je goed nadenkt dan weet je dat het nooit bij dat ene glaasje blijft. Triest dat je nu al zo denkt, want je gaat zo goed.
@ Bonno geldt ook voor jou, je had het over twee biertjes maar je ziet, nu komt de cognac al op de kast ( het woortje "respect" voor jou is dan ook misplaatst, sorry)
Succes allen.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:29 schreef Bonno het volgende:
Mijn doel is trouwens om een paar flessen drank te kunnen bezitten, ben gek op een mooie whiskey of een lekker cognac, sherry en port vind ik ook heerlijk. En dan lekker een borrel nemen als er bezoek is, in plaats van zo'n fles direcft leeg te zuipen.
Dat heb ik ook gedaan en afgezien van 'belangrijke' updates vind ik het wel even goed. Dit alles staat ook openbaar en voorlopig sorteert het nog geen enkel effect dus misschien hoor ik wel bij de kleine groep waarbij het niet werkt.quote:
Ik ben niet afgehaakt hoor. Er zit wel vaker een dipje in het topic.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:39 schreef nobody40 het volgende:
Is iedereen afgehaakt, vanwege een paar negatieve berichten, nee toch??
Ik blijf iig posten om mensen te helpen.
Met mij gaat het goed, ik zit nog steeds op 45 mg per dag en bijna geen bijwerkingen meer![]()
Ik heb nauwelijks nog iets gedronken en wil volgende week proberen om met 1 x 5 mg per dag te verhogen.
Ik hoop dat het met iedereen goed gaat!
Groetjes van mij
Hoi, leuk dat je interesse toont! En bedankt voor de complimentjes aan onsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:00 schreef Eleentje86 het volgende:
Hoi beste mensen,
Ik lees al een tijdje jullie topics mee want ben erg nieuwschierig.Ten eerste vind ik het super knap hoe jullie je er doorheen slaanJullie mogen stuk voor stuk trots op jezelf zijn.
Ik had ook een vraagje.Is het medicijn nu ook voor medicijn verslaving?En daarmee bedoel ik de pammetjes...En zo ja..Als je dan van de pammetjes af ben hoe gaat het dan verder met de Balcofen?Kan je daar dan ook weer mee stoppen?Of ben je daar dan weer afhankelijk van?
Groetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |