Hoiquote:
Klootzak!quote:
Zegt wie?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
En zelf ben ik ook echt niet lelijk
Whiskyyyquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Snoesje, wat heb je deze week weer voor ellende meegemaakt?
Appelino!quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zegt wie?![]()
Oh, zeg ik![]()
Ja, dan is het waar
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Whiskyyy
Wat een gezellige groet!
Goed! Heel goed, nog even genieten van m'n laatste weekje vakantie, morgen een feest, overmorgen een feest en maandag weer een feest, dus ik heb er helemaal zin in!quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Maar ik hoop gewoon dat je zegt: NIETS!!!, Whisk!!
Is dat goed genoeg?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Goed! Heel goed, nog even genieten van m'n laatste weekje vakantie, morgen een feest, overmorgen een feest en maandag weer een feest, dus ik heb er helemaal zin in!
Nou das wel tof tochquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Goed! Heel goed, nog even genieten van m'n laatste weekje vakantie, morgen een feest, overmorgen een feest en maandag weer een feest, dus ik heb er helemaal zin in!
Partyhardy.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Oh, grutjes.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, we sluiten op do om 23:00 uur?? Had mij dat ook ff verteld
want nu val je in een gat?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee, dan verhuis ik op tijd naar eldersquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
want nu val je in een gat?
Doe eens niet zo raar jijquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
ja, want daar zou je maar te laat voor zijn zegquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dan verhuis ik op tijd naar elders
Nee. Ik kan je niet missenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik was typenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heel interessantquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Oja, eer gister bij de thorax-chirurg in het Sint Antonius geweest!
Hij vertelde me dat het een puur cosmetische ingreep is, en ik mag dus zelf beslissen of ik de operatie wil ondergaan of niet.
Het wordt geheel gedekt door de verzekering, omdat het word aangegeven als erg psychologisch leed door een ernstige aangeboren misvorming/verminking. Dat is heel zwaar overdreven, maar een cosmetische ingreep word gewoon niet gedekt
Dus, als ik ja zeg, volgend jaar zomervakantie, na mijn examen, operatie van 3 uur. Na de operatie 4 dagen platliggen, dan nog 1 week in het ziekenhuis blijven, en dan 3 weken thuis rustig aan doen. Vervolgens 6 maanden geen contactsporten als voetbal of hockey.
En als ik het niet doe. Dan blijft het zoals het is, en is het niet slecht voor m'n gezondheid, of wat dan ook. Het wordt een beetje erger omdat ik nog doorgroei, maar houd op als ik stop met groeien.
Dus, daar ben ik de laatste dagen even over aan het nadenken
Interessant hè
Nooit van tabbladen gehoord?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Appiequote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:13 schreef Omdatappel het volgende:
Hè, Fles, doe niet steeds die [ afbeelding ], zo ongezellig.
Als je er maar niks bijzonders voor hebt moeten doen, vind ik het niet erg hoorquote:
Je mag me volgenquote:
Neu, ik moest er even voor naar de koelkast lopen, die open doen, de breezer pakken, die open maken en weer teruglopen naar de bank. Interessant, hè?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Als je er maar niks bijzonders voor hebt moeten doen, vind ik het niet erg hoor
Jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HA HA kijk die een breezer hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Daar proef je niets van door die limonadesmaakquote:
Owh, dan lust ik het misschien ook welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar proef je niets van door die limonadesmaak
In POL ja? Waar begin ik ook aan iedere keerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je mag me volgen
Want het is gezelliger als jij er bent
Overalquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In POL ja? Waar begin ik ook aan iedere keer
Nee, op twitterquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In POL ja? Waar begin ik ook aan iedere keer
ja, want rumquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, dan lust ik het misschien ook wel
aantal posts: 31947 (gemiddeld 51 per dag)quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, op twitter
#whiskers2009
Ik zie jou nog niet zo gauw in het Treinentopic in PTA postenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |