Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

huhquote:
iddquote:
Wat de hel? 2 uur?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
nog even een pint pakken en dan ga ik mijn bed maar eens opzoeken![]()
om 2 uur gaat de wekker alweer
En dan? Wat heb je om 2 uur op de wereld te zoeken?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
nog even een pint pakken en dan ga ik mijn bed maar eens opzoeken![]()
om 2 uur gaat de wekker alweer
vertelquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:19 schreef D. het volgende:
Wilde ik net iets zinnigs bijdragen, was het topic dicht
Zijn jullie in zes minuten toch weer 94 topics op ons ingelopenquote:
zes minuten? w00t? Ik denk dat je een postfaal had.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn jullie in zes minuten toch weer 94 topics op ons ingelopen
Ik denk dat jij nog wel even mijn engelenbak kunt blijven bevolkenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat je een postfaal had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
rustig man. Ik snapte gewoon iets niet aan je reactiequote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat jij nog wel even mijn engelenbak kunt blijven bevolken
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:27 schreef Yuki het volgende:
Uitermate geïnspireerd cadeautje voor m'n neefje gekochtAls IK je toch niet met Youtubes gebombardeerd had....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
op rand van instorten maar komt goedquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja joh, weekend![]()
hoe is het met jou, vandaag een beetje vol kunnen houden?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar we gaan vrolijk verder hoor![]()
hier, vange![]()
Oh ik bedoelde er niks kwaads mee hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
rustig man. Ik snapte gewoon iets niet aan je reactie
* suikertaartje tilt Toek even boven alle ellende uitquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
op rand van instorten maar komt goed
Enge onzers en iboodhunters die hier komen postenquote:
Ow, je doelde niet op mijquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Enge onzers en iboodhunters die hier komen posten
hou vol toekquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
op rand van instorten maar komt goed
ik heb daar helemaal niets over te zeggen, maar ik vind het leuk dat je er bentquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben geen gast, of ik ben niet welkom?
Nee, da's waarquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb daar helemaal niets over te zeggen,
Dank jequote:maar ik vind het leuk dat je er bent
Zou ook bijzonder zijn als je dacht van niet, eigenlijkquote:
Nou ja, de TT had ook een afleidingsmanoeuvre kunnen zijn natuurlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zou ook bijzonder zijn als je dacht van niet, eigenlijk
Dan zou er mee geknoeid moeten zijn, en jij bent eigenlijk de enige die dat regelmatig doetquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, de TT had ook een afleidingsmanoeuvre kunnen zijn natuurlijk.
Hoe gaat het met jou, snoedelewoepertje?quote:
Ik knoei zelden met TT's hoor... en MPG is er ook nog hequote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan zou er mee geknoeid moeten zijn, en jij bent eigenlijk de enige die dat regelmatig doet
Is die er nog, ja?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik knoei zelden met TT's hoor... en MPG is er ook nog he.
Wanneer heb ik nog een KSC-TT aangepast dan? Op de verbetering van mijn eigen TT en een enkele aanpassing op verzoek na dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is die er nog, ja?
Trouwens, zelden is wel een groot woord hoor
thnxquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[me=suikertaartje] tilt Toek even boven alle ellende uit
[/me]
Ja, hier, daar heb je het alquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wanneer heb ik nog een KSC-TT aangepast dan? Op de verbetering van mijn eigen TT en een enkele aanpassing op verzoek na dan?.
slaap lekker, knuffeltje.quote:
Maar dat is niet knoeienquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hier, daar heb je het al
Ja ik ja. Ik heb jullie eigehandig gered uit de klauwen van al die ONZ mongolen. Haat me.quote:
Dat is maar net welke lading je aan het woord knoeien geeftquote:
Dat maakt je baas Flesquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ja. Ik heb jullie eigehandig gered uit de klauwen van al die ONZ mongolen. Haat me.
O, was er weer een invasie van nietszeggende baggerusers?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ja. Ik heb jullie eigehandig gered uit de klauwen van al die ONZ mongolen. Haat me.
Oh okee, ook primaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat maakt je baas FlesWij haten niet
Ik zie het nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:01 schreef RockNijntje het volgende:
Wtf, hij steelt al die zitten die in mijn Fobo staan![]()
Fotoboek van stan97
neeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:01 schreef RockNijntje het volgende:
Wtf, hij steelt al die zitten die in mijn Fobo staan![]()
Fotoboek van stan97
Irisquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar we gaan vrolijk verder hoor![]()
hier, vange![]()
Nee, eoa blauw genetisch defect had ons topic naar ONZ gemoved.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, was er weer een invasie van nietszeggende baggerusers?.
Goedenavond best acceptabel jong vrouwmensquote:
quote:
Precies dezelfde volgorde ook en sommige zinnen compleet gekopiërdquote:IK:
Is 15 jaren jong
Is een Jongen (denk ik)
Zit op de Havo
Woont in het ozo uber vet geile Twente !!!11!EINS!
Heeft inactieve Twitter (Linkje hebben? --> PM.)
Zit sinds mn 13e op FOK!
Een helaas niet zo respecteerde FOK!ker
Gaat als ik 18 ben ook gezellig FOK!meeten
Maakt voor hele lieve mensen een uitzondering op dat vorige
Is drummer!
Is falende Painter
De KSC naar de KSC?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, eoa blauw genetisch defect had ons topic naar KSC gemoved.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goedenavond best acceptabel jong vrouwmens
Ik hou donders veel van je, dat weet je bestquote:
Ja, na je edit zei je dat inderdaadquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hou donders veel van je, dat weet je best [ afbeelding ]
Doen we welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat maakt je baas FlesWij haten niet
Nee hoor, maar na de ellende van vannacht hoefde dat ook niet echtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Nog wat spannends beleefd vandaag?
Ellende?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar na de ellende van vannacht hoefde dat ook niet echt
De eenzame Belgquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Doen we welAnders is het ook maar zo saai
Heb je de hele dag uit liggen slapen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar na de ellende van vannacht hoefde dat ook niet echt
Yups, helaas wel (niet in de KSCquote:
Wat was er dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Yups, helaas wel (niet in de KSC)
Nope, had bezoekquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je de hele dag uit liggen slapen?
Een bepaald pokke-usertje had besloten dat hij me wel weer ff zwart kon makenquote:
Nog meer ellende?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Yups, helaas wel (niet in de KSC)
Oh dat verwaarloosbare genetisch defect jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een bepaald pokke-usertje had besloten dat hij me wel weer ff zwart kon maken
En welke kleur prefereer je?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
ojee die weerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zat gewoon op mn werk anders hoor
Oh dat kutusertje waar we al veel te veel woorden aan vuil gemaakt hebbenquote:
nah, het gaat wel allemaal, wordt tijd voor weer wat leuksquote:
blijf dan nog ffquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:15 schreef Bos81 het volgende:
Nu is golden delicious er weer, ga ik slapen
Ga iets leuks doen dan!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nah, het gaat wel allemaal, wordt tijd voor weer wat leuks
Haha, awh, slaap lekker Bosje!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:15 schreef Bos81 het volgende:
Jaquote:
Jij rent niet weg voor Appie hoor Bos. Appie is tofquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:15 schreef Bos81 het volgende:
Nee ben moe, heb al meds ingenomen, wil er morgen vroeg uit. Ze komt heus nog wel een andere keer.quote:
Oh dat ken ik ja. Is gewoon niks tegen te doen. Doodzwijgen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja![]()
Met een post van tig jaar geleden op een heel ander deel van Fok! , die hij niet letterlijk quotte, maar wel heel fijn beschreef![]()
Wat theoretisch mag, want het is een open forum.. Maar van tig jaar geleden + specifiek met het doel mij voor gek te zetten + huldig ik het principe dat iemand zelf wel uitmaakt wat hij/zij onder de aandacht brengt
dat is soms makkelijker gezegd dan gedaanquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij rent niet weg voor Appie hoor Bos. Appie is tof
Jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat kutusertje waar we al veel te veel woorden aan vuil gemaakt hebben![]()
Was gezellig met bezoek?
Huh? Ik mis ietsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:15 schreef Bos81 het volgende:
Hehe.quote:
Grutjes, best herkenbaar ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is soms makkelijker gezegd dan gedaan
ik wil teveel dingen die niet kunnen soms
ik ga maar eerst iets leuks bedenken voor papadag zaterdag
Vaderdag is toch al geweestquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is soms makkelijker gezegd dan gedaan
ik wil teveel dingen die niet kunnen soms
ik ga maar eerst iets leuks bedenken voor papadag zaterdag
quote:
douchen, koffie zetten en mijn brood maken en dan naar mijn werkquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan? Wat heb je om 2 uur op de wereld te zoeken?
Ow, dus eigenlijk is het mama-dagquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alleen met de koters dus in dit geval
Jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is het verkeerd als ik hier om een muziekje bedel?
Donderstraal eens HARD e nest in nu danquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
douchen, koffie zetten en mijn brood maken en dan naar mijn werk
Neequote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is het verkeerd als ik hier om een muziekje bedel?
Ik zou gewoon wakker blijvenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Donderstraal eens HARD e nest in nu dan
ik kan niet slapenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Donderstraal eens HARD e nest in nu dan
en morgen in slaap vallen als ik aan het rijden benquote:
Toevallig vind ik het een mooi nummer hoorquote:
Hier niet hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:24 schreef DaMart het volgende:
Anders gaan alle commerciële zenders op zwart en mis ik het einde van de aflevering van House.
Toevallig had ik heel dat nummer zonder jou nooit gekendquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toevallig vind ik het een mooi nummer hoor
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toevallig had ik heel dat nummer zonder jou nooit gekend![]()
En toevallig vind ik de tekst ook wel tof
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toevallig had ik heel dat nummer zonder jou nooit gekend![]()
En toevallig vind ik de tekst ook wel tof
quote:
prille liefdequote:
Is leuk hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Echt, zoooo schattig, jij
Kunnen we regelenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:34 schreef Omdatappel het volgende:
Ik wil ook verliefd zijn. En dan dat degene op wie ik verliefd ben ook verliefd is op mij.
* goldfinger1963 checkt foboquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:34 schreef Omdatappel het volgende:
Ik wil ook verliefd zijn. En dan dat degene op wie ik verliefd ben ook verliefd is op mij.
Nja, wat moet ik nou zeggen dan?quote:
Willen we dat allemaal niet?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:34 schreef Omdatappel het volgende:
Wordquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:34 schreef Omdatappel het volgende:
Je gaat nu beweren dat het nooit wederzijds is?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:34 schreef Omdatappel het volgende:
Het klinkt zo simpel hequote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:34 schreef Omdatappel het volgende:
echt nietquote:
quote:
Ik welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Je gaat nu beweren dat het nooit wederzijds is?
TELL ME HOWWWquote:
Mja.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 checkt fobo
Volgens mij wel.quote:
Hè wat?quote:
Zoiets ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Je gaat nu beweren dat het nooit wederzijds is?
Noh.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het klinkt zo simpel hemaar dat is dus gewoon onmogelijk.
oeps wel erg jongquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 checkt fobo
Wel ja joh die heeft nog alle tijd. EN over aandacht vast niet te klagenquote:
Nou, dan weet je het nuquote:
ja,vergeleken met Fred Flintstone is GF ook jongquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vergeleken bij GF ben ik ook jong
Ik weet het niet? Ik zie er niet leuk uit.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ben je niet zo leuk als je eruit ziet dan?
Niet overdrijven hequote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hihi, is hij zo bejaard?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat tof!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, Thijs krijgt toch een leuk cadeau van zijn tante![]()
dees![]()
Echt welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik weet het niet? Ik zie er niet leuk uit.
Nou, iets ouder dan jij welquote:
Te laat, ik heb je FB gezienquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
welk onderdeel danquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, Thijs krijgt toch een leuk cadeau van zijn tante![]()
dees![]()
Lief van je.quote:
Wel dat ie waarschijnlijk ouder zou zijn dan ik ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, iets ouder dan jij wel
Wist je toch wel mag ik hopen
Ohnoes.quote:
Laatmaar.quote:
Grutjes, heb ik dat?quote:
Gelurkt, geen foto?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
IK wil ook wel wat complimentjes
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Fles, zeg eens ietsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja, maar ik meen het ook echtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Lief van je.
[..]
Wel dat ie waarschijnlijk ouder zou zijn dan ik ja.
[..]
Ohnoes.
[..]
Laatmaar.
[..]
Grutjes, heb ik dat?
da's niet zo moeilijk, denk dat de meeste mannen hier dat zijn, behalve TFMquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wel dat ie waarschijnlijk ouder zou zijn dan ik ja.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik meen het ook echt![]()
Owh, sorry...quote:
Ze had het over er niet leuk uitzien, niet over lelijk zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Met dat fobo noem je jezelf lelijk
![]()
Ruilen![]()
![]()
![]()
En zelf ben ik ook echt niet lelijk
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik meen het ook echt![]()
Mooierd
Hehe, correct.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's niet zo moeilijk, denk dat de meeste mannen hier dat zijn, behalve TFM
OAquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:47 schreef D. het volgende:
Ik denk dat OA inmiddels pijn heeft van al die veren in haar reet
geven of ontvangen, of allebeiquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben niet zo goed in complimentjes, volgens mij.
Wil jij ze hebben?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:47 schreef D. het volgende:
Ik denk dat OA inmiddels pijn heeft van al die veren in haar reet
Ontvangen. Geven vind ik altijd leuk om te doen!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geven of ontvangen, of allebei
Als je er wel heel goed in was, was je ook minder leukquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ontvangen. Geven vind ik altijd leuk om te doen!
Zelfde antwoord, ze isquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze had het over er niet leuk uitzien, niet over lelijk zijn
Kom je langs? Spannend.quote:
Mensen die van zichzelf weten dat ze helemaal geweldig zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je er wel heel goed in was, was je ook minder leuk
Niet per sequote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je er wel heel goed in was, was je ook minder leuk
Doe eens nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:50 schreef Omdatappel het volgende:
Mensen die van zichzelf weten dat ze helemaal geweldig zijn.
Wel, want nu heeft ze zo'n verlegen schattigheid en daar hoort goed kunnen omgaan met complimenten niet bij in mijn hoofdquote:
Schrik niet zo.. Ik ben noch bi, noch lesbisch, maar je bent gewoon een lekker dingquote:
Ik doelde op iets anders, maar dat zal ik achterwege latenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel, want nu heeft ze zo'n verlegen schattigheid en daar hoort goed kunnen omgaan met complimenten niet bij in mijn hoofd
Huh?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Holy crap in the air ik ben er even VIJF minuten niet en ineens komt iedereen van alles tekort![]()
Ophouden nu. Wees tevreden met jezelf, en wees blij met een ieder die dat waardeert.
hoeft niet hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doelde op iets anders, maar dat zal ik achterwege laten
Grutjes, omg, sorry.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Holy crap in the air ik ben er even VIJF minuten niet en ineens komt iedereen van alles tekort![]()
Ophouden nu. Wees tevreden met jezelf, en wees blij met een ieder die dat waardeert.
Jij kon wel een trapje op de rem gebruiken iddquote:
Sorry.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij kon wel een trapje op de rem gebruiken idd
picsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Met dat fobo noem je jezelf lelijk
![]()
Ruilen![]()
![]()
![]()
Niets sorry, je mag soms best niet zo tevreden zijn over/ met jezelf.quote:
Ik wil je best meeten hoor, maar niet in je clubquote:
Mja, ach.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niets sorry, je mag soms best niet zo tevreden zijn over/ met jezelf.
En wij mogen best zeggen dat wij het niet zo zien.
Pfrt.
Ik ga morgen naar de legowinkelquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mja, ach.
Iemand nog leuke dingen te vertellen ofzo?
Coolquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar de legowinkel
Hehe, wat tof.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar de legowinkel
Hoiquote:
Klootzak!quote:
Zegt wie?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Whiskyyyquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Snoesje, wat heb je deze week weer voor ellende meegemaakt?
Appelino!quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zegt wie?![]()
Oh, zeg ik![]()
Ja, dan is het waar
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Whiskyyy
Wat een gezellige groet!
Goed! Heel goed, nog even genieten van m'n laatste weekje vakantie, morgen een feest, overmorgen een feest en maandag weer een feest, dus ik heb er helemaal zin in!quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Maar ik hoop gewoon dat je zegt: NIETS!!!, Whisk!!
Is dat goed genoeg?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Goed! Heel goed, nog even genieten van m'n laatste weekje vakantie, morgen een feest, overmorgen een feest en maandag weer een feest, dus ik heb er helemaal zin in!
Nou das wel tof tochquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Goed! Heel goed, nog even genieten van m'n laatste weekje vakantie, morgen een feest, overmorgen een feest en maandag weer een feest, dus ik heb er helemaal zin in!
Partyhardy.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Oh, grutjes.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, we sluiten op do om 23:00 uur?? Had mij dat ook ff verteld
want nu val je in een gat?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee, dan verhuis ik op tijd naar eldersquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
want nu val je in een gat?
Doe eens niet zo raar jijquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
ja, want daar zou je maar te laat voor zijn zegquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dan verhuis ik op tijd naar elders
Nee. Ik kan je niet missenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik was typenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heel interessantquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Oja, eer gister bij de thorax-chirurg in het Sint Antonius geweest!
Hij vertelde me dat het een puur cosmetische ingreep is, en ik mag dus zelf beslissen of ik de operatie wil ondergaan of niet.
Het wordt geheel gedekt door de verzekering, omdat het word aangegeven als erg psychologisch leed door een ernstige aangeboren misvorming/verminking. Dat is heel zwaar overdreven, maar een cosmetische ingreep word gewoon niet gedekt
Dus, als ik ja zeg, volgend jaar zomervakantie, na mijn examen, operatie van 3 uur. Na de operatie 4 dagen platliggen, dan nog 1 week in het ziekenhuis blijven, en dan 3 weken thuis rustig aan doen. Vervolgens 6 maanden geen contactsporten als voetbal of hockey.
En als ik het niet doe. Dan blijft het zoals het is, en is het niet slecht voor m'n gezondheid, of wat dan ook. Het wordt een beetje erger omdat ik nog doorgroei, maar houd op als ik stop met groeien.
Dus, daar ben ik de laatste dagen even over aan het nadenken
Interessant hè
Nooit van tabbladen gehoord?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Appiequote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:13 schreef Omdatappel het volgende:
Hè, Fles, doe niet steeds die [ afbeelding ], zo ongezellig.
Als je er maar niks bijzonders voor hebt moeten doen, vind ik het niet erg hoorquote:
Je mag me volgenquote:
Neu, ik moest er even voor naar de koelkast lopen, die open doen, de breezer pakken, die open maken en weer teruglopen naar de bank. Interessant, hè?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Als je er maar niks bijzonders voor hebt moeten doen, vind ik het niet erg hoor
Jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HA HA kijk die een breezer hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Daar proef je niets van door die limonadesmaakquote:
Owh, dan lust ik het misschien ook welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar proef je niets van door die limonadesmaak
In POL ja? Waar begin ik ook aan iedere keerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je mag me volgen
Want het is gezelliger als jij er bent
Overalquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In POL ja? Waar begin ik ook aan iedere keer
Nee, op twitterquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In POL ja? Waar begin ik ook aan iedere keer
ja, want rumquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, dan lust ik het misschien ook wel
aantal posts: 31947 (gemiddeld 51 per dag)quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, op twitter
#whiskers2009
Ik zie jou nog niet zo gauw in het Treinentopic in PTA postenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |