Doe eens nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
IK wil ook wel wat complimentjes
Jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:50 schreef Omdatappel het volgende:
Mensen die van zichzelf weten dat ze helemaal geweldig zijn.
Wel, want nu heeft ze zo'n verlegen schattigheid en daar hoort goed kunnen omgaan met complimenten niet bij in mijn hoofdquote:
Schrik niet zo.. Ik ben noch bi, noch lesbisch, maar je bent gewoon een lekker dingquote:
Ik doelde op iets anders, maar dat zal ik achterwege latenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel, want nu heeft ze zo'n verlegen schattigheid en daar hoort goed kunnen omgaan met complimenten niet bij in mijn hoofd
Huh?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Holy crap in the air ik ben er even VIJF minuten niet en ineens komt iedereen van alles tekort![]()
Ophouden nu. Wees tevreden met jezelf, en wees blij met een ieder die dat waardeert.
hoeft niet hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doelde op iets anders, maar dat zal ik achterwege laten
Grutjes, omg, sorry.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Holy crap in the air ik ben er even VIJF minuten niet en ineens komt iedereen van alles tekort![]()
Ophouden nu. Wees tevreden met jezelf, en wees blij met een ieder die dat waardeert.
Jij kon wel een trapje op de rem gebruiken iddquote:
Sorry.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij kon wel een trapje op de rem gebruiken idd
picsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Met dat fobo noem je jezelf lelijk
![]()
Ruilen![]()
![]()
![]()
En zelf ben ik ook echt niet lelijk
Niets sorry, je mag soms best niet zo tevreden zijn over/ met jezelf.quote:
Ik wil je best meeten hoor, maar niet in je clubquote:
Mja, ach.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niets sorry, je mag soms best niet zo tevreden zijn over/ met jezelf.
En wij mogen best zeggen dat wij het niet zo zien.
Pfrt.
Ik ga morgen naar de legowinkelquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mja, ach.
Iemand nog leuke dingen te vertellen ofzo?
Coolquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar de legowinkel
Hehe, wat tof.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar de legowinkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |