cinderella kussensquote:
gewoon kopen in een andere shop dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ook! Wacht al de hele dag.
Bij de Mediamarkt enzo hebben ze er vast genoeg.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ook! Wacht al de hele dag.
Thats the spirit!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:52 schreef delano.888 het volgende:
Volgens mij heb ik mijn lichaam over de grens heen gepushd, vanmiddag was t zooo moeilijk wakker te blijven, maar nu heb ik nauwelijks behoefte om naar bed te gaan. Oftewel ik hou t nog wel een paar uurtjes vol
Ik hoop toch echt niet dat het nog een paar uur duurt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:52 schreef delano.888 het volgende:
Volgens mij heb ik mijn lichaam over de grens heen gepusht, vanmiddag was t zooo moeilijk wakker te blijven, maar nu heb ik nauwelijks behoefte om naar bed te gaan. Oftewel ik hou t nog wel een paar uurtjes vol
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:52 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Heb er niks voor betaald gelukkig
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:52 schreef bambino het volgende:
er zijn 2 verschillende
digital LD10 (huidige) dit is 3e keer
En de PD20 compact, die is 1 keer geweesdt
Dat komt door een hormoon die vrijkomt tijdens het stervenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:52 schreef delano.888 het volgende:
Volgens mij heb ik mijn lichaam over de grens heen gepusht, vanmiddag was t zooo moeilijk wakker te blijven, maar nu heb ik nauwelijks behoefte om naar bed te gaan. Oftewel ik hou t nog wel een paar uurtjes vol
Ik denk wel zeker tot 9 uur als ik bedenk welke aanbiedingen van vanochtend nog moeten komen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt niet dat het nog een paar uur duurt.
Iets duurder.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:52 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Bij de Mediamarkt enzo hebben ze er vast genoeg.
Als het tempo er een beetje inzit maakt het niet uit, maar dat wachten elke keer.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Hele dag toch gewoonquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan heb ik niks gezegdquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:52 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Heb er niks voor betaald gelukkig
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:53 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb mijn vriendin maar aan het fornhuis gezet, ik ga echt niet koken nu
Kheb hetzelfde gevoel maar ik wil echt niet nog tot 10 uur hier zitten eigenlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:52 schreef delano.888 het volgende:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:54 schreef Jimbo het volgende:
Welke site had alle aanbiedingen van die dag staan ?
ibood.nlquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:54 schreef Jimbo het volgende:
Welke site had alle aanbiedingen van die dag staan ?
Zo'n Medisana massagestoelquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:54 schreef Karina het volgende:
Ik krijg pijn in mijn reet, de hele dag op mijn werk gezeten, auto in, nu weer thuis zitten. Misschien komt er nog een mooie luie stoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |