quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:27 schreef Sarabi het volgende:
Vanaf vandaag weer 2 weken vrij, maar kan er nog niet echt van genieten
Mijn moeder ligt nog steeds in het ziekenhuis om alles te kunnen observeren en moet donderdag waarschijnlijk gecathetiriseerd
Ja. Maar zoals ik al aangaf.....teveel plannenquote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:47 schreef Den_Haag het volgende:
http://www.thedailyshow.c(...)-2011/the-forecloser
Waarschijnlijk auto-script dat een brief stuurt naar elk huis waar ze ooit een hypotheek op hebben gehad maar geen betaling meer van hebben gezien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]geweldig!
En hoe kómen ze er bij om mensen uit hun huis te willen zetten die niet eens een hypotheek hèbben
er zitten gewoon 4 lan poorten op hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zullen wij binnenkort ook wel krijgen en ik begrijp dat het standaard een draadloos modem wordt?
Dat wordt dan nog lachen bij ons om werkend te krijgen, want wij hebben nog nooit met WiFi gewerkt.
waarom wilde Steer eigenlijk alcoholvrij?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
er zitten gewoon 4 lan poorten op hoordus het is een keuze of draadloos of kabel (moet de pc uiteraard wel een draadloze netwerkadapter hebben)
en steer was gister een beetje saai, met z'n alcoholvrij, zat ik alleen aan de kriek, 2 cocktails en een brand up
en krakke nog een dikke
omdat ie had gesportquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waarom wilde Steer eigenlijk alcoholvrij?
yeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaahquote:Goed nieuws voor de vakantiegangers die de tweede augustushelft nog in het vooruitzicht hebben: er komt fraai zomerweer aan in Nederland!
ja, na tenniswedstrijden zitten er ook een heleboel aan het bier en de rosequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:44 schreef Vork het volgende:
Na een grote inspanning (noem het sport), snak ik altijd naar bier
Pff, had wel 8 uienringen opquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
er zitten gewoon 4 lan poorten op hoordus het is een keuze of draadloos of kabel (moet de pc uiteraard wel een draadloze netwerkadapter hebben)
en steer was gister een beetje saai, met z'n alcoholvrij, zat ik alleen aan de kriek, 2 cocktails en een brand up
en krakke nog een dikke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |