quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:29 schreef Plastic_zak het volgende:
Laat even iets van je horen delano
Ja, dat had ik ook verwacht toen ik de klok zag.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
Als je dit ding nou gewoon op je PC kon aansluiten en er van alles mee kon doen, dan was het wel iets geweest...maar hier heb je niks aan
QFTquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
Als je dit ding nou gewoon op je PC kon aansluiten en er van alles mee kon doen, dan was het wel iets geweest...maar hier heb je niks aan
Als jij nou gewoon niks post is er ook niks aan de hand.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:29 schreef Plastic_zak het volgende:
Laat even iets van je horen delano
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon niks post is er ook niks aan de hand.
Al was het product gratis, zou jij nog huilen waarom je er geen geld bij krijgt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:28 schreef Sloeber94 het volgende:
Geef toe, het is wel laf dat je verzendkosten betaalt per product. Voor het zelfde geldt gooien ze alles bij elkaar... Graag deden ze dat..
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:31 schreef Max-Westerman het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)jn_nieuwe_tent_.html
ik wil deze tent
Maar bloemetjes enzoquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:33 schreef bambino het volgende:
Minder luxe model als die anderen, maar wel zelfde prijs.
kan ik mooi koffie zettenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:34 schreef Sloeber94 het volgende:
GODVERDOMME NIET DEZE MONITOR______________!
Dat is weer tien minuten wachten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |