Zit trouwens een lang verhaal aan vast. Het ligt nog al gecompliceerd waar die ondertitel vandaan komt.quote:
Vertel ons?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Zit trouwens een lang verhaal aan vast. Het ligt nog al gecompliceerd waar die ondertitel vandaan komt.
Nou er was een gast in een ander topic die had in zijn ondertitel: 17 en gefrustreerd.quote:
quote:
Je wou het zelf weten.quote:
Gefrustreerd genoeg voor wat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:24 schreef DutchMarks het volgende:
[ afbeelding ]Gefrustreerd genoeg ?
Dat zei je wel, troll.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:00 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Jij hebt ook moeite met lezen zie ik. Dat zei ik niet.
Ow en is je vriendje ook al 13? dan hou ik mijn hart vast voor hoe groot zijn wielie dan wel niet gaat worden als die nu al 20 cm isquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:03 schreef xworstje het volgende:
[..]
Dankje. Ik kan genoeg. Hij kan mij niet laten komen, ik hem wel. Dus dat slaat nergens op.
Inderdaadquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:41 schreef ReVamp_ het volgende:
[..]
Ow en is je vriendje ook al 13? dan hou ik mijn hart vast voor hoe groot zijn wielie dan wel niet gaat worden als die nu al 20 cm is
Ja wel 10 literquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:09 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
InderdaadDit is gewoon bullshit, 13 jaar en een pik van 20 centimeter
![]()
Hij spuit zeker ook bakken met cum over je gezicht heen
Is zeker de zoon van Peter Northquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
dit was ff verwarrend
dit dus. wss teveel gegiegel, 'oeh spannend en nieuw' en focus op het klaarkomen, en te weinig echt van elkaar kunnen genieten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:59 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat ze er niet klaar voor is, is een serieus antwoord. Veel vrouwen kunnen pas klaarkomen als ze zich helemaal bij iemand kunnen ontspannen. Dat heeft weer nodig dat ze verliefd zijn op die persoon en hem zelfs als compleet betrouwbare levenspartner zien. Grote kans dat een highschool fling haar nooit klaar gaat laten komen.
Ik denk het of hij is gewoon via z'n reet aangesloten op een spermtank ofzo ;pquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:51 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Is zeker de zoon van Peter North
quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:09 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
InderdaadDit is gewoon bullshit, 13 jaar en een pik van 20 centimeter
![]()
Hij spuit zeker ook bakken met cum over je gezicht heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |