Dan haalt ze waarschijnlijk door elkaar wat veel mensen doen: Het zijn en het hebben van een grote lulquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:44 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Maar, maar... Ze heeft een vriendje van 14 met een pik van 20cm. Als dat niet geloofwaardig klinkt...
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:01 schreef xworstje het volgende:
[..]
Ik hou niet van liegen.. & ik ben 13.
Misschien is ze katholiek opgevoed. Dan zou het zelfs eerder kunnen zijn geweestquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:20 schreef heloef het volgende:
Eerdere vriendjes?
TS begon met neuken op de basisschool?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Misschien is ze katholiek opgevoed. Dan zou het zelfs eerder kunnen zijn geweest
Een sletje met potentiequote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:35 schreef speknek het volgende:
13 en al met meerdere jongens seks gehad, terwijl je er ook nog eens niet helemaal van kunt genieten. Gaat goedkomen dit.
en nu al helemaal aangezien je hier hebt gepostquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:32 schreef Rasmussen het volgende:
het troll-gehalte in dit forum loopt per week op.
Zo zag mijn gezicht er voor 2 seconden uitquote:
Dit klinkt echt als een of andere seksinstructeurquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:06 schreef DutchMarks het volgende:
niet beetje erg jong vind je niet ?? Ga eerst jezelf maar eens vingeren, en ga verder als je jezelf kan laten komen
Nou dankjewelquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:08 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Dit klinkt echt als een of andere seksinstructeur
Inderdaad als ze 15 is is ze al lekker uitgewoond en zwanger.quote:
ja dat kan je wel zeggenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad als ze 15 is is ze al lekker uitgewoond en zwanger.
Heerlijk toch.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:11 schreef DutchMarks het volgende:
[..]
ja dat kan je wel zeggen
al lekker hol en wit vanbinnen
Al helemaal geplamuurd van binnenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:11 schreef DutchMarks het volgende:
[..]
ja dat kan je wel zeggen
al lekker hol en wit vanbinnen
Ach TS neukt makkelijk en ze komt toch niet klaar gewoon 3 minuutjes volraggen en verder.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:13 schreef DutchMarks het volgende:
[..]
agja t is maar net wat je leuk vind ;D
gaat niet piepen als je wat doet
Kunnen d'r ouders ook niks horen als jullie bezig zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:13 schreef DutchMarks het volgende:
[..]
agja t is maar net wat je leuk vind ;D
gaat niet piepen als je wat doet
17, wel seksueel gefrustreerdquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach TS neukt makkelijk en ze komt toch niet klaar gewoon 3 minuutjes volraggen en verder.
Hoezo onderwerpen gaan van Ziek naar Zieker op FOK:Oquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:14 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Kunnen d'r ouders ook niks horen als jullie bezig zijn
Ik val andere mensen af die neuken uit frustratie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |