quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb mijn spreadsheet weer geupdate... i make myself sad
ik ben echt zo iemand, als ik het wil dan koop ik het ook meteenquote:
ik ben sinds vandaag de 360 voorbij. Nog drie lakjes en ik kan een jaar lang elke dag iets anders opquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:41 schreef Sharana_LV het volgende:
ik was super trots dat ik er meer als 100 verkocht heb, maar uiteindelijk ben ik toch nu weer de 200 voorbij gegaan
ach joh soms is t alleen maar lekker om ff impuls aankoop te doenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben echt zo iemand, als ik het wil dan koop ik het ook meteen
Verstandige mensen denken er een nachtje over na, maar nee, SQ ramt meteen op de bestelknop
JAAAAAquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
misschien kunnen sharana en ik een praatgroepje beginnen
was het maar somsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ach joh soms is t alleen maar lekker om ff impuls aankoop te doen
IK WIL DIE PAARSE!!!!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
De nagels zijn niet veel soeps maar die paarse lak![]()
http://www.beautycrazed.c(...)-and-temptation.html
ik heb niets langs zien komen! of heb ik jou niet op facebook?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:47 schreef Mss het volgende:
Stelletje falerds zijn we ook. Ik heb er dus gisteren 50 verkocht, ik zit nu op de 200. Ik had ze van de week alle 250 op mn tafeltje gezet, er een foto van gemaakt en die op facebook gezet. Ik kreeg allemaal 'wtf' reacties
quote:
ik ben anderhalf jaar bezig...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:48 schreef Dragonberry het volgende:
Jullie hebben echt veel! Maarja, ik ben nu een jaartje echt bezig met nagellak en zit op de 70. Gaat best snel..
Ik ben ook student. 250 lakjes in 1,5 jaar tijdquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:56 schreef Dragonberry het volgende:
haha dat had ik niet verwacht!![]()
maar ik ben een arm studentje, als ik het me kon veroorloven waren het er vast meer geweest
Mag ik nu ook in de praatgroep?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij bent zo echt wel de opperfaalkneus hier he!![]()
En jij hebt ook nog een onwijze webshop!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ben ongeveer net zo lang bezig als SQ.
ja die kwam hier ook zo droog aanzetten met dat ze dat wel es wilde proberen, en moet je nou zienquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En jij hebt ook nog een onwijze webshop!![]()
Ben je er fulltime mee bezig?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ook nooit verwacht hoor dat het zo ging lopen
En toch zijn we allemaal jaloers op jequote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:35 schreef AmyGrace het volgende:
Waat?! Zoveel? Jullie zijn niet goed! Ik zit zéker nog onder de 200.
Bluh, ik vind ze heel erg tegenvallen. Nou ja, scheelt weer.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
De nagels zijn niet veel soeps maar die paarse lak![]()
http://www.beautycrazed.c(...)-and-temptation.html
Whut? Wrom?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:39 schreef Mss het volgende:
[..]
En toch zijn we allemaal jaloers op je
Tsss hou je niet van den domme woman !!quote:
Nouhou, nu weet ik niet wat ik moet zeggen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tsss hou je niet van den domme woman !!![]()
Met je perfect mooie nagels
Zet je stashfoto's op FB?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb er 155. En veel oohh en aaaahreacties op facebook
Maar heb 9 drekkies onderweg weer
Ik ken geen schaamtequote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:49 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Zet je stashfoto's op FB?Dat zou ik niet durven! Het is een goed bewaard geheim zeg maar.
Wait whut why?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:47 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Nouhou, nu weet ik niet wat ik moet zeggen.Dat is lief van je, dank!
Ik vind ze zelf helemaal niet perfect mooi.![]()
Maar serieus, wat wil je er nog anders aan dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:53 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Perfectionistisch hè... 't Is nooit goed genoeg, bah!
Haha, wil je daar echt antwoord op?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar serieus, wat wil je er nog anders aan dan?
Ik vind jou de enige bij wie ik niet liever shorties zie, en ik adoreer korte nagels. Lange groeien altijd krom, zijn scheef gevijld, lelijk gelakt want VNL, maar dat heb jij dus allemaal niet. Dus, hou ze zoals ze zijn en dan zijn ze al perfectquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:05 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Haha, wil je daar echt antwoord op?
Uhm.. korter of toch liever langer, ronder vijlen of toch 'hoekig' houden, enz.
Je ziet het: dilemma's van wereldformaat.![]()
De mijne ook, van jaloersheidquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:20 schreef Mss het volgende:
Mijn moeder kreeg bijna een hartaanval toen ze de mijne zag
Ja?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:20 schreef Mss het volgende:
Mijn moeder kreeg bijna een hartaanval toen ze de mijne zag
lol, je hebt 'r besmetquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn moeder heeft er ook 150 ofzo
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn moeder heeft er ook 150 ofzo
"je hebt toch al blauw?"quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind het het mooist als mensen je vragen of je dan niet heel veel kleuren dubbel hebt, en of je nu nog wel lakjes kan kopen omdat je alles toch wel hebt?
Of deze;quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind het het mooist als mensen je vragen of je dan niet heel veel kleuren dubbel hebt, en of je nu nog wel lakjes kan kopen omdat je alles toch wel hebt?
Haha ja precies! 'wat moet je nou met 18 verschillende kleuren groen?'quote:
sharaan en mss dubbelen anders nog wel eens, heb ik gehoordquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Of deze;
Hoe weet je als je gaat bestellen nou of je dat lakje niet al hebt?
Als ik een![]()
![]()
zie weet ik echt wel dat ik die nog niet heb hoor
I knowquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sharaan en mss dubbelen anders nog wel eens, heb ik gehoord
Dat was een lipstain! Met nagellak valt het wel mee. Soms heb ik wel dupes van elkaar, waar ik dan bij het ontvangen van het pakketje achter komquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lalallala ik hoor niets!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ooooooooo die willekquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:52 schreef Debsterr het volgende:
Euj, een Merry Midnight "dupe"! http://alisnailnews.blogspot.com/2011/08/orly-fowl-play.html
Ja, die is erg mooi. Moet. Hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:52 schreef Debsterr het volgende:
Euj, een Merry Midnight "dupe"! http://alisnailnews.blogspot.com/2011/08/orly-fowl-play.html
Jawel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb al eens nagellak gekocht die ik al had.. (2 keer zelfs). Maar dat was Catrice en Essence, dat telt toch niet?
.
Waaar haal je die? hebbuh!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:52 schreef Debsterr het volgende:
quote:
Ik dacht eerst *need*, maar ik heb merry midnight al.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:52 schreef Debsterr het volgende:
Ha-ha!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht eerst *need*, maar ik heb merry midnight al.
doen en mij dan op facebook adden dan kan ik ook spammenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:00 schreef AmyGrace het volgende:
Soms denk ik wel eens: ik zet gewoon een nagelfoto op FB. Maar nee, ik ben te bang voor de reacties. Chicken.
Noooo! Je maakt me bang.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
doen en mij dan op facebook adden dan kan ik ook spammen
"WAAAAAT ZOVEEL LAKJES JE BENT GEEEK"
Merci! Ik heb tape gebruikt, maar ook nail art kwastjes en aceton om strakke lijnen te krijgen. En ja, het duurde idd behoorlijk lang. Vandaar dat ik de rest maar in 1 kleur heb gelakt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:01 schreef Mss het volgende:
Amy, ik zie net op je blog die Rubiks nagels! Wat ge-wel-dig! Hoe doe je dat? Heb je zo'n vaste hand? Want als je met tape iedere keer alles moet afplakken ben je toch ook eeuwig bezig?
Je hebt toch maar gemaild, goed zo! Maar eh, watskeburt? Of zet je dat liever niet hier neer?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb net met veel zenuwen en een trillende vinger een klacht ingediend bij personeelszaken over mijn manager... Ook gelijk mail naar de manager dat ik dat gedaan heb. Krijg ik mailtjes terug van de halve afdeling personeelszaken dat ze allemaal op vakantie zijn. Lekker handig.
En dan doe je echt kleur voor kleur?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:04 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Merci! Ik heb tape gebruikt, maar ook nail art kwastjes en aceton om strakke lijnen te krijgen. En ja, het duurde idd behoorlijk lang. Vandaar dat ik de rest maar in 1 kleur heb gelakt.
Yup.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:07 schreef Mss het volgende:
[..]
En dan doe je echt kleur voor kleur?
ik ben altijd lief!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:05 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Echt? Je vorige reactie maakt me een beetje huiverig hoor.
Nou heb je even?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:07 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Je hebt toch maar gemaild, goed zo! Maar eh, watskeburt? Of zet je dat liever niet hier neer?
ja, duh, het is vakantietijdquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb net met veel zenuwen en een trillende vinger een klacht ingediend bij personeelszaken over mijn manager... Ook gelijk mail naar de manager dat ik dat gedaan heb. Krijg ik mailtjes terug van de halve afdeling personeelszaken dat ze allemaal op vakantie zijn. Lekker handig.
Belachelijk!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou heb je even?
Samengevat hebben ze zitten kutten met mijn contracten (ivm dat ik recht had op vast contract en ze dat niet willen geven). Om dat gedaan te krijgen hebben ze mutatieformulieren veranderd nadat ik ze getekend had. Lijkt mij keiharde valsheid in geschrifte, maar dat zagen zij toch niet zo erg. Plus ze hebben van alles in gang gezet en mijn hele contractverloop veranderd, maar mij pas achteraf daarover ingelicht. Dus ik iz boos
de fuckquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou heb je even?
Samengevat hebben ze zitten kutten met mijn contracten (ivm dat ik recht had op vast contract en ze dat niet willen geven). Om dat gedaan te krijgen hebben ze mutatieformulieren veranderd nadat ik ze getekend had. Lijkt mij keiharde valsheid in geschrifte, maar dat zagen zij toch niet zo erg. Plus ze hebben van alles in gang gezet en mijn hele contractverloop veranderd, maar mij pas achteraf daarover ingelicht. Dus ik iz boos
Ja, maar ga je dan als gehele afdeling weg zodat een afdeling niet functioneert? De enige waarvan ik weet dat die er is is iemand die het gehele verhaal al kent en die ik dus niet vertrouwquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, duh, het is vakantietijd
Maar waar heb je over geklaagd dan?
Hmm, dat schiet ook niet erg op, lekker geregeld.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ga je dan als gehele afdeling weg zodat een afdeling niet functioneert? De enige waarvan ik weet dat die er is is iemand die het gehele verhaal al kent en die ik dus niet vertrouw. Die wordt ook niet genoemd als iemand waar ik de klacht naar toe kan sturen.
Daarbij is er 1 die binnen een week terug is. De andere twee zijn tot begin september en tot half november (zwangerschapsverlof) afwezig... Faal
Vind ik inderdaad heel vreemd! Ons hele kantoor is opgedeeld in teams, en als je met iemand in een team zit mag je a: niet tegelijk op verkansie en b: er moet minstens een dag tussen de vakanties zitten voor correcte overdrachtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ga je dan als gehele afdeling weg zodat een afdeling niet functioneert? De enige waarvan ik weet dat die er is is iemand die het gehele verhaal al kent en die ik dus niet vertrouw. Die wordt ook niet genoemd als iemand waar ik de klacht naar toe kan sturen.
Daarbij is er 1 die binnen een week terug is. De andere twee zijn tot begin september en tot half november (zwangerschapsverlof) afwezig... Faal
Klinkt als een goed plan! Kindjes vrolijken mij iig altijd wel weer op. Slaapze!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nou, heb het er een beetje uitgerookt.
Morgen moet ik om half 8 weer kindjes opvangen en ik focus me lekker op de kids in plaats van op de organisatie![]()
![]()
Ik ga richting bed, trusten allemaal
wie dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:32 schreef princess-a het volgende:
Puckzzz is vrienden geworden op FB met de broer van mn collega.It's a small world
Die heb ik ook tweemaal boven mijn bed, leuk zijn ze he!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:50 schreef Diconnected het volgende:
Sow Puckz goeie vangst![]()
M'n nachtlampje hangt, en hij is zo kjooooooooooetzal ff pic maken.
Edit: met pic!
[ afbeelding ]
Oh en trouwens...ik kom uit die contreien he? Dus zo'n klein wereldje is het eik nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:32 schreef princess-a het volgende:
Puckzzz is vrienden geworden op FB met de broer van mn collega.It's a small world
Ohhhh ik hoop dat alles goed isquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:57 schreef Sharana_LV het volgende:
met spoed naar dierenarts voor katjenet van balkon gekletterd
Oooohquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:57 schreef Sharana_LV het volgende:
I knowquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh en trouwens...ik kom uit die contreien he? Dus zo'n klein wereldje is het eik niet
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Hopelijk valt het meequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:57 schreef Sharana_LV het volgende:
och nee, wat een sukkel!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:57 schreef Sharana_LV het volgende:
auw, beterschapsels!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
OooohVan hoog?
voor katje
Ik heb keelontsteking, vond ik wel een goede reden voor een self-pity haul lol
Bestelling bij beautyjoint gedaan, oa kleancolor en NYXpotloden
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
wanneer leer ik nou eens dat ik mijn pilletjes niet drie dagen achtereen moet vergetenik bibber als een rietje
Ah David! Hahaha wat toevallig! Ik heb vroegah een klein beetje verkering met Gerry gehad (we waren 15 ofzo) maar ik heb het uitgemaakt omdat hij een kop kleiner was dan mij. Moet je hem nu zienquote:
Katje is niet bekend met het gezegd 'op de pootjes landen?'quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Eddyquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ah David! Hahaha wat toevallig! Ik heb vroegah een klein beetje verkering met Gerry gehad (we waren 15 ofzo) maar ik heb het uitgemaakt omdat hij een kop kleiner was dan mij. Moet je hem nu zien
Ahwquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh heeft ie nog een broer?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
EddyKen Gerry niet maar volgens mij is die best groot toch? Hahah
Pictuuuuresquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:55 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb net een nieuwe tas en agenda gefaald. Mijn bankrekening riep heel hard auw!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Pictuuuures
Ik ging net met een boekje erbij onze nieuwe printer installeren, maar dat hoefde heul niet. Het lcd scherm gaf steeds aan wat de volgende stap wasTechnologie, me likes!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Pictuuuures
Ik ging net met een boekje erbij onze nieuwe printer installeren, maar dat hoefde heul niet. Het lcd scherm gaf steeds aan wat de volgende stap wasTechnologie, me likes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tony Perotti, echt leer.![]()
Sorry, de foto wil niet kleiner, dus maar even onder een spoiler!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:43 schreef Dwyn het volgende:
[..]Mooi inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tony Perotti, echt leer.![]()
Sorry, de foto wil niet kleiner, dus maar even onder een spoiler!
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
fixedquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Ze zijn hier met het riool bezig geweest en nu meurt het de pan pot uit in de badkamer.
ach gossie! voorpootje?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Katje is lang in de OK geweest, wel op pootjes geland maar poot is gebroken.
Ik mag hem om kwart voor 6 weer ophalne, hij is al sinds 9 uur bij de dierenarts
Die staat daar niet eens.quote:
Arme poezel, maar het gaat wel goedkomen met 'm?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik mag hem om kwart voor 6 weer ophalne, hij is al sinds 9 uur bij de dierenarts
ohquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Oeh.... mindersquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:42 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja het gaat goedkomen pootje moet gespalked en hij zal dus lekker hinkenknuppel is het ook
maargoed vanochtend was wel zielig, hij zat helemaal onder t bloed enzo
Alleen maar kneusjes in dit huisquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kneusje
maar hij kan wel z'n broer hard neerhoeken straks
Jullie passen goed bij elkaarquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Alleen maar kneusjes in dit huis
Ik zit brak op de bank van de pijn
Mika zit met een stuk haar wat wegeschoren is van de vorige keer dierenarts dat hij zo ziek was
en nu Milo met een gipspoot
Ja die! Heb ook twee lakken erbij besteld zonder poezen, die hebben roosjes. Benieuwd naar de kwaliteit. En kreeg er ook twee doosjes met van die vierkante watteschijfjes bij, da's vriendelijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die peripera dingen
ik zag op delta's blog kontenlakjes
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:38 schreef zoeperzazke het volgende:
WEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:38 schreef zoeperzazke het volgende:
WEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!
ach troost je er zijn mensen die dit ook hebben maar dan niet eens doordat de boobs zo groot zijn, u r not alonequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 05:09 schreef princess-a het volgende:
Het grote voordeel aan het hebben van f-g cup tetten: midden in de nacht wakker worden van de rugpijn, een pijn die drukt op mn borstkas en die zo hevig is dat ik er van moet overgeven
nee mijn katje is heel braaf dus hij hoeft geen kapje, zodra hij het spulletje eraf wilt gaan trekken moet het welquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Arme poezel van Sjaan. Ze worden zo zielig met gips. Heeft hij ook nog zo'n kap? Want dat maakt het wel compleet
.
Over poezels gesproken, ik heb mijn poezenlakjes binnen! Pretty!
Oei dat klinkt heel vervelend.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 05:09 schreef princess-a het volgende:
Het grote voordeel aan het hebben van f-g cup tetten: midden in de nacht wakker worden van de rugpijn, een pijn die drukt op mn borstkas en die zo hevig is dat ik er van moet overgeven
Balen inderdaadquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ach troost je er zijn mensen die dit ook hebben maar dan niet eens doordat de boobs zo groot zijn, u r not alone
maar wel balen zeg![]()
kom maar hier logeren kunnen we heel romantisch elkaars haar vast houden enzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Balen inderdaadEn ik weet het chick
Ik vind het er stiekem zo schattig uit zienquote:
Wanneer kan je?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kom maar hier logeren kunnen we heel romantisch elkaars haar vast houden enzo
/normal
balen voor je hoor meiskeheb je het vaak? en als je ook veel rugpijn hebt kun je ze dan niet beter iets kleiner laten maken?
SCHATTIG! Meneer heeft vannacht de hele zooi bij elkaar geschreeuwdquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:28 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik vind het er stiekem zo schattig uit zienMaar wel sneu voor poes
Gelijk heb je, wie ooit heeft bedacht dat katten niet kunnen 'praten' heeft nog nooit een kat in actie gezien die iets (niet) wilquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SCHATTIG! Meneer heeft vannacht de hele zooi bij elkaar geschreeuwdik moest em van de dierenarts opsluiten want dan heeft ie rust blabla, nou hij beukte alleen maar tegen de deur aan en keihard schreeuwen, dus ik pak em op en leg hem op bed, hij is stil en gaat slapen
dus ik ben er darana nog vier keer uit gegaan om hem even bij eten drinken en kattenbak te zetten en daarna weer terug, pffff ....
Hij ligt nu hier gewoon op d ebank te tukken, zodra ik hem opsluit gaat ie weer tekeer dus fu voor de dierenarts hoorhij is nu veel rustiger en zijn broer laat hem ook met rust dus ik vind het wel gebakken zo!
die van mij lult net zoveel als ikquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:40 schreef princess-a het volgende:
[..]
Gelijk heb je, wie ooit heeft bedacht dat katten niet kunnen 'praten' heeft nog nooit een kat in actie gezien die iets (niet) wil
Arme kat toch. Zo sneu dat je zo'n beest ook niet kan uitleggen wat er aan de hand is en dat dit allemaal beter voor hem is...quote:
Om je een idee te geven;quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Arme kat toch. Zo sneu dat je zo'n beest ook niet kan uitleggen wat er aan de hand is en dat dit allemaal beter voor hem is...
@princess mag ik vragen hoe je gewicht dan zit? Gewicht kan wel groot verschil maken voor de boobies, maar je genen spelen natuurlijk ook een rol. Als je er zo'n druk en pijn van krijgt lijkt dat me echt niet goed. Alvast afspraak met de huisarts maken kan zeker geen kwaad. Misschien kan die je ook adviseren, als hij zegt dat het beter is eerst af te vallen weet je iig dat je goed bezig bent. Vervelend voor je hoor!
Ik heb genen voor kleine boobies, maar heb toch echt ooit een kleine D gehad. Heb nu een kleine B en da's naar mijn idee meer vel dan boob.
40 graden en 800 toeren ofzo? Heb je niet vestjes met bv ritsen aan? Ik merk dat ik vaak shirts tussen mn rits heb en daardoor gaten krijgquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoe heet wassen jullie kleding? en hoe hard centrifugeren? k heb de laatste tijd steeds vaker gaatjes in mijn kledingik heb het idee dat het door de wasmachine komt, kan dat?
dat kan ja. Als je bijvoorbeeld teer weefsel samen met spijkerbroeken wast, kan de rits van de jeans je kleren beschadigen. Spijkerbroeken dus beter apart wassen, en shirtjes altijd wassen zonder metaal in de machinequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoe heet wassen jullie kleding? en hoe hard centrifugeren? k heb de laatste tijd steeds vaker gaatjes in mijn kledingik heb het idee dat het door de wasmachine komt, kan dat?
okay thanks voor de tip!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kan ja. Als je bijvoorbeeld teer weefsel samen met spijkerbroeken wast, kan de rits van de jeans je kleren beschadigen. Spijkerbroeken dus beter apart wassen, en shirtjes altijd wassen zonder metaal in de machine
oh ja die kleine dingen voor bhs en lingerie heb ik wel maar wat grotere niet, zal eens bij bloker kijken!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Kan ook komen door een BH-beugel die vast zit in je trommel (buitenkant, zie je dus niet als je de wasmachine open doet)
Als je alles bij elkaar wilt mikken kun je ook bij Blokker of Xenos ofzo van die grote waszakken kopen. Je hebt van die kleintjes voor lingerie (die ken je vast wel), maar ook grote. Dan kun je als eenpersoons huishouden toch met 1 wasje klaar zijn
yeah ik ben trots op jequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
en ik altijd maar denken dat ik best weinig schoenen hadnu alles bij elkaar gezet, kom ik toch op 25 tot 30 paar
IK WILLEM OOK!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Peridot is
Alleen nog tot woensdag wachten tot ik 'm kan halen.
Gelukkig heb ik m wel al op mijn nagels.quote:
Dat zei verkoopstergeval. Ze gaan me bellen als 'ie er is.quote:
SQ is een meisjequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
en ik altijd maar denken dat ik best weinig schoenen hadnu alles bij elkaar gezet, kom ik toch op 25 tot 30 paar
Graphite ook inderdaad.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:24 schreef Loqi het volgende:
ik wil peridot en graphitevandaag nfu-oh 51 binnen gehad tho
![]()
![]()
GHquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb kramp in mijn vingers van GH op expert
welk niveau speel je?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
GH
Expert kan ik alleen nog niet.
Medium of hard.quote:
nicequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Medium of hard.Hangt ook van mijn handen af, die willen niet altijd.
Succes! Da's die met die Megadeth nummers toch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nice
ik ga nu de final battle proberen daarna heb k em uitgespeeld
hoop dat ik et red!
Yeps, en ik sta te raggen als een gekquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Succes! Da's die met die Megadeth nummers toch?
Ik kan me er iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yeps, en ik sta te raggen als een gek
we kunnen de 27ste voor jou naar inglot <3quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:27 schreef Diconnected het volgende:
Ben ik de enige die dat lakje gewoon echt overrated vind?
Jaaaaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
we kunnen de 27ste voor jou naar inglot <3
Zomgquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:12 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb gewoon al sinds dinsdag hetzelfde lakje op!!!!
volgens mij is dit wel een record van mequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ZomgIk heb het er vanmiddag vanaf gehaald, ik heb echt enge gele nagels
Het schemert hier, vandaar! Maar ook de kleur loopt zo met hele dagen in de zon keihard achteruit. Lekker weer verven als ik thuis benquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Je haar lijkt veel minder rood, klopt dat?
Veel plezier en geen henna tatoeage laten zetten à la Gerard Joling hè
Thanx babequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:31 schreef princess-a het volgende:
Heeerlijn LinEnjoy!
@Dico, hakken, duh!
No shit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:59 schreef Diconnected het volgende:
Oke in de kroeg onder boxen gaan staan is niet leuk voor je oren.
Nu in het daglicht zie ik trouwens pas goed dat er weinig meer over is van mijn rode haar... vervaagt als een gek hier!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Je haar lijkt veel minder rood, klopt dat?
Is dat zo'n snorrenspel maar dan anders?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Het Grote Fok! Maffia Spel #10 Je kunt weer meedoen!
Ik zeg: het is leuk. En ik mot meer mensen uit deze hoek hebben wil ik rustig een moord kunnen plegen als het moet.![]()
![]()
Maar srsly, het is geinig.
Wat is een snorrenspel?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is dat zo'n snorrenspel maar dan anders?
Ja weerwolven, snorrenspel. Dan is de hoofdpersoon de Snor oidquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat is een snorrenspel?
Het is vergelijkbaar met Weerwolven van Wakkerdam, alleen dan maffia. En in plaats van bluffen moet je hier zoeken naar hints in profielen, fobo's en pohi's.
Ah zo. Dan inderdaad zoiets.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja weerwolven, snorrenspel. Dan is de hoofdpersoon de Snor oid
Dan is het niet handig, want inactieve spelerts zijn niet tof.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lijkt me wel tof maar dan vergeet ik het weer na 2dagen
Daarom doe ik niet mee aan zulk soort dingenquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan is het niet handig, want inactieve spelerts zijn niet tof.
Is het ook!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef Diconnected het volgende:
Oh ijs ik check het zo, zit nu mobiel, het klinkt wel tof!
Dat ingewikkelde valt in praktijk reuze mee.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik zit ook al te kijken. Klinkt tof, maar wel verrekte ingewikkeld.
Als ik weer thuis ben, dan ben ik van de partij!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat is een snorrenspel?
Het is vergelijkbaar met Weerwolven van Wakkerdam, alleen dan maffia. En in plaats van bluffen moet je hier zoeken naar hints in profielen, fobo's en pohi's.
Mijn man is geboren met een waterhoofd, en hij heeft daar een drain voor om dat vocht weg te laten gaan. Die drain die werkte gister niet meer (goed?).quote:
Och nee! Dat is schrikken zeg! Heeeel veel beterschap en sterktequote:Op maandag 15 augustus 2011 09:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Mijn man is geboren met een waterhoofd, en hij heeft daar een drain voor om dat vocht weg te laten gaan. Die drain die werkte gister niet meer (goed?).
Hij kon niets meer, je kon geen contact krijgen, reageerde alleen maar op pijnprikkels echt.
Hij is dus gister met spoed geopereerd. En nu is het gelukkig weer goed, heeft nog wel veel hoofdpijn en een flinke jaap op zijn hoofd.
Misschien in het ziekenhuis gelijk vragen dat mocht het weer gebeuren hoe je het beste kunt handelen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
Je weet dat het kan gebeuren en het zal waarschijnlijk nog wel eens gebeuren, maar je weet niet wat je moet doen
Ik weet nu waar ik wel op moet letten met sufheid enzo, het is gewoon even heel erg schrikken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Misschien in het ziekenhuis gelijk vragen dat mocht het weer gebeuren hoe je het beste kunt handelen?
Nou dat zal het zeker zijn zeg, ik zou me ook rot schrikken!quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik weet nu waar ik wel op moet letten met sufheid enzo, het is gewoon even heel erg schrikken.
straks naar de dierenarts voor controle!quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:02 schreef Holyme het volgende:
Gets Bubs, wat heftig, sterkte allebei![]()
En Sharana ook sterkte met het zielige pootje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |