quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb mijn spreadsheet weer geupdate... i make myself sad
ik ben echt zo iemand, als ik het wil dan koop ik het ook meteenquote:
ik ben sinds vandaag de 360 voorbij. Nog drie lakjes en ik kan een jaar lang elke dag iets anders opquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:41 schreef Sharana_LV het volgende:
ik was super trots dat ik er meer als 100 verkocht heb, maar uiteindelijk ben ik toch nu weer de 200 voorbij gegaan
ach joh soms is t alleen maar lekker om ff impuls aankoop te doenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben echt zo iemand, als ik het wil dan koop ik het ook meteen
Verstandige mensen denken er een nachtje over na, maar nee, SQ ramt meteen op de bestelknop
JAAAAAquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
misschien kunnen sharana en ik een praatgroepje beginnen
was het maar somsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ach joh soms is t alleen maar lekker om ff impuls aankoop te doen
IK WIL DIE PAARSE!!!!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
De nagels zijn niet veel soeps maar die paarse lak![]()
http://www.beautycrazed.c(...)-and-temptation.html
ik heb niets langs zien komen! of heb ik jou niet op facebook?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:47 schreef Mss het volgende:
Stelletje falerds zijn we ook. Ik heb er dus gisteren 50 verkocht, ik zit nu op de 200. Ik had ze van de week alle 250 op mn tafeltje gezet, er een foto van gemaakt en die op facebook gezet. Ik kreeg allemaal 'wtf' reacties
quote:
ik ben anderhalf jaar bezig...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:48 schreef Dragonberry het volgende:
Jullie hebben echt veel! Maarja, ik ben nu een jaartje echt bezig met nagellak en zit op de 70. Gaat best snel..
Ik ben ook student. 250 lakjes in 1,5 jaar tijdquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:56 schreef Dragonberry het volgende:
haha dat had ik niet verwacht!![]()
maar ik ben een arm studentje, als ik het me kon veroorloven waren het er vast meer geweest
Mag ik nu ook in de praatgroep?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij bent zo echt wel de opperfaalkneus hier he!![]()
En jij hebt ook nog een onwijze webshop!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ben ongeveer net zo lang bezig als SQ.
ja die kwam hier ook zo droog aanzetten met dat ze dat wel es wilde proberen, en moet je nou zienquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En jij hebt ook nog een onwijze webshop!![]()
Ben je er fulltime mee bezig?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ook nooit verwacht hoor dat het zo ging lopen
En toch zijn we allemaal jaloers op jequote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:35 schreef AmyGrace het volgende:
Waat?! Zoveel? Jullie zijn niet goed! Ik zit zéker nog onder de 200.
Bluh, ik vind ze heel erg tegenvallen. Nou ja, scheelt weer.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
De nagels zijn niet veel soeps maar die paarse lak![]()
http://www.beautycrazed.c(...)-and-temptation.html
Whut? Wrom?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:39 schreef Mss het volgende:
[..]
En toch zijn we allemaal jaloers op je
Tsss hou je niet van den domme woman !!quote:
Nouhou, nu weet ik niet wat ik moet zeggen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tsss hou je niet van den domme woman !!![]()
Met je perfect mooie nagels
Zet je stashfoto's op FB?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb er 155. En veel oohh en aaaahreacties op facebook
Maar heb 9 drekkies onderweg weer
Ik ken geen schaamtequote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:49 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Zet je stashfoto's op FB?Dat zou ik niet durven! Het is een goed bewaard geheim zeg maar.
Wait whut why?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:47 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Nouhou, nu weet ik niet wat ik moet zeggen.Dat is lief van je, dank!
Ik vind ze zelf helemaal niet perfect mooi.![]()
Maar serieus, wat wil je er nog anders aan dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:53 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Perfectionistisch hè... 't Is nooit goed genoeg, bah!
Haha, wil je daar echt antwoord op?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar serieus, wat wil je er nog anders aan dan?
Ik vind jou de enige bij wie ik niet liever shorties zie, en ik adoreer korte nagels. Lange groeien altijd krom, zijn scheef gevijld, lelijk gelakt want VNL, maar dat heb jij dus allemaal niet. Dus, hou ze zoals ze zijn en dan zijn ze al perfectquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:05 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Haha, wil je daar echt antwoord op?
Uhm.. korter of toch liever langer, ronder vijlen of toch 'hoekig' houden, enz.
Je ziet het: dilemma's van wereldformaat.![]()
De mijne ook, van jaloersheidquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:20 schreef Mss het volgende:
Mijn moeder kreeg bijna een hartaanval toen ze de mijne zag
Ja?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:20 schreef Mss het volgende:
Mijn moeder kreeg bijna een hartaanval toen ze de mijne zag
lol, je hebt 'r besmetquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn moeder heeft er ook 150 ofzo
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn moeder heeft er ook 150 ofzo
"je hebt toch al blauw?"quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind het het mooist als mensen je vragen of je dan niet heel veel kleuren dubbel hebt, en of je nu nog wel lakjes kan kopen omdat je alles toch wel hebt?
Of deze;quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind het het mooist als mensen je vragen of je dan niet heel veel kleuren dubbel hebt, en of je nu nog wel lakjes kan kopen omdat je alles toch wel hebt?
Haha ja precies! 'wat moet je nou met 18 verschillende kleuren groen?'quote:
sharaan en mss dubbelen anders nog wel eens, heb ik gehoordquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Of deze;
Hoe weet je als je gaat bestellen nou of je dat lakje niet al hebt?
Als ik een![]()
![]()
zie weet ik echt wel dat ik die nog niet heb hoor
I knowquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sharaan en mss dubbelen anders nog wel eens, heb ik gehoord
Dat was een lipstain! Met nagellak valt het wel mee. Soms heb ik wel dupes van elkaar, waar ik dan bij het ontvangen van het pakketje achter komquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lalallala ik hoor niets!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ooooooooo die willekquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:52 schreef Debsterr het volgende:
Euj, een Merry Midnight "dupe"! http://alisnailnews.blogspot.com/2011/08/orly-fowl-play.html
Ja, die is erg mooi. Moet. Hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:52 schreef Debsterr het volgende:
Euj, een Merry Midnight "dupe"! http://alisnailnews.blogspot.com/2011/08/orly-fowl-play.html
Jawel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb al eens nagellak gekocht die ik al had.. (2 keer zelfs). Maar dat was Catrice en Essence, dat telt toch niet?
.
Waaar haal je die? hebbuh!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:52 schreef Debsterr het volgende:
quote:
Ik dacht eerst *need*, maar ik heb merry midnight al.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:52 schreef Debsterr het volgende:
Ha-ha!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht eerst *need*, maar ik heb merry midnight al.
doen en mij dan op facebook adden dan kan ik ook spammenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:00 schreef AmyGrace het volgende:
Soms denk ik wel eens: ik zet gewoon een nagelfoto op FB. Maar nee, ik ben te bang voor de reacties. Chicken.
Noooo! Je maakt me bang.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
doen en mij dan op facebook adden dan kan ik ook spammen
"WAAAAAT ZOVEEL LAKJES JE BENT GEEEK"
Merci! Ik heb tape gebruikt, maar ook nail art kwastjes en aceton om strakke lijnen te krijgen. En ja, het duurde idd behoorlijk lang. Vandaar dat ik de rest maar in 1 kleur heb gelakt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:01 schreef Mss het volgende:
Amy, ik zie net op je blog die Rubiks nagels! Wat ge-wel-dig! Hoe doe je dat? Heb je zo'n vaste hand? Want als je met tape iedere keer alles moet afplakken ben je toch ook eeuwig bezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |