quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb mijn spreadsheet weer geupdate... i make myself sad
ik ben echt zo iemand, als ik het wil dan koop ik het ook meteenquote:
ik ben sinds vandaag de 360 voorbij. Nog drie lakjes en ik kan een jaar lang elke dag iets anders opquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:41 schreef Sharana_LV het volgende:
ik was super trots dat ik er meer als 100 verkocht heb, maar uiteindelijk ben ik toch nu weer de 200 voorbij gegaan
ach joh soms is t alleen maar lekker om ff impuls aankoop te doenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben echt zo iemand, als ik het wil dan koop ik het ook meteen
Verstandige mensen denken er een nachtje over na, maar nee, SQ ramt meteen op de bestelknop
JAAAAAquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
misschien kunnen sharana en ik een praatgroepje beginnen
was het maar somsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ach joh soms is t alleen maar lekker om ff impuls aankoop te doen
IK WIL DIE PAARSE!!!!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
De nagels zijn niet veel soeps maar die paarse lak![]()
http://www.beautycrazed.c(...)-and-temptation.html
ik heb niets langs zien komen! of heb ik jou niet op facebook?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:47 schreef Mss het volgende:
Stelletje falerds zijn we ook. Ik heb er dus gisteren 50 verkocht, ik zit nu op de 200. Ik had ze van de week alle 250 op mn tafeltje gezet, er een foto van gemaakt en die op facebook gezet. Ik kreeg allemaal 'wtf' reacties
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |